කෙල්ලෙක්ට රූම් එකට කතා කරන එක

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
දැන් අවුරුදු දහයකට කලින් එකෙක් කොන්ඩම් පැකට් එකක් සාක්කුවේ දාගෙන ගියා කියලා ඇරෙස්ට් කරලත් තිබුනා.කැමත්තෙන් ඕන එකක් කරන්න ඉඩ දෙන්න ඕන.අනියම් සම්බන්ධකම් සහ කැෂුවල් සෙක්ස් කැමත්තෙන් වෙනවනම් හරි.ඒවා තහනම් කරොත් ලිංගික අසහනය වැඩිවෙලා වෙන වෙන දේවල් වෙන්න පුලුවන්.දැන් හුඟක් රටවල කසාද බදින්නේ නෑ.මොකද පිටරටවල කසාද නීතිය පිරිමියාට භයානකයි.පිරිමියා පීඩනයට ලක් කරන්න ඒක හදලා තියෙන්නේ.ඒක නිස උන් එකට ඉන්න එක වෙන්නේ.නීතිය මගින් මිනිස්සුන්ව පීඩනයට ලක්කරන්න ගියොත් විවාහය කැඩෙනවා.

:yes: කාන්තා සංවිධාන තමයි ඕවා කරලා තියෙන්නේ. ගොඩක් එවුන් මැද පෙරදිග ගෑණුන් දුක් විදිනවට අඩනවා නමුත් කිසිම එකෙක් බටහිර පිරිමින් නීති මගින් පීඩනයට ලක් වෙලා දුක් විදිනවට අඩන්නේ නෑ. අද ලංකාවට වෙන්නෙත් ඒකයි. නීති තද වෙනවා කියන්නේ පිරිමින් පීඩනයට ලක් වෙන එකයි.

1. බොරු රේප් කේස් ඒ කියන්නේ කෙල්ලෙක්ට පුලුවන් බොරුවට චෝදනා කරන්න කවුරු හරි ඒකිව රේප් කරා කියලා sex කරාට පස්සේ නීතියෙන් මේක පිළිගන්නවා කෙල්ලට තියෙන්නේ උසාවියේදි අඩන්න විතරයි.
2. sex කරලා ළමයෙක් හම්බ වුනොත් ළමයට නඩත්තු ගෙවන්න වෙනවා ගෑණිට කොච්චර සල්ලි තිබ්බත්
3. එකම වරදට ගෑණුන්ට ලිහිල් දඩුවම් පිරිමින්ට දැඩි දඩුවම්.
4. ගෑණුන් පොඩි එවුන්ව රේප් කරාම ඒකට දැඩි දඩුවම් හම්බ වෙන්නේ නෑ සමහර වෙලාවට community service දෙන්නේ prison time එකක් දෙනවා වෙනුවට නමුත් පිරිමියෙක් කරොත් ඌව පට්ට ගහයි.
5. ගෑණියෙක් පිරිමියෙක්ට නිකම් හරි ගැහුවොත් නීතියෙන් ඒකට ප්‍රශ්ණයක් නෑ නමුත් පිරිමියෙක් ගැහුවොත් කේස්
6. කෙල්ලෙක් එක්ක sex කරොත් කෙල්ල බීලා ඉන්න කොට ඒ කෙල්ලට පැමිණිලි කරන්න පුලුවන් ඒකිව රේප් කරා කියලා ඒ වගේම ඒක නීතියෙක් තහනම් නමුත් අනෙක් පැත්ත තහනම් නෑ.
7. අධ්‍යාපනය ගත්තම, විවිධ වැඩ මුළු ගත්තම කාන්තාවන්ට වෙනමම programs තියෙනවා නමුත් පිරිමින්ට එහෙම නෑ, එතකොට රැකියාවලදි gender gap එක පුරවන්න කියලා ගෑණුන්ට විශේෂ පුහුණු දීලා ගන්නවා නමුත් රැකියාවලදි gender gap එක නෙවෙයි පුරවන්න ඕනේ සුදුස්සාට සුදුසු තැනයි දෙන්න ඕනේ.
8. බස් වලදි ගෑණියෙක්ගේ ඇගේ වැදුනත් ඇති නමුත් ගෑණූ ඕන තරම් ඇගේ වැදීගෙන යනවා, ජැක් ගහගෙනත් යනවා.
9. දික්කසාදයේදි දේපොළ බෙදන කොට සම /සම ලෙස දේපොළ බෙදෙන්නේ (ගොඩක් රටවල වෙන්නේ මෙහෙමයි) එතකොට ගෑනිට පුලුවන් පෝසත් මිනිහෙක්ව බැදලා ඌව එළවලා දේපොළෙන් භාගයක්ම ගන්න. මේක හෙන අසාධාරණයි.
10. Marital rape legalized රටවලදි බැදපු ගෑණිත් එක්ක sex කරලා පස්සේ වළියක් ගියොත් මොකකට හරි ඊට පස්සේ ඒකි කේන්තියට පැමිණිලි කරොත් rape කරා කියලා බොරුවට ඒකටත් පිරිමියට කේස් වෙන්න පුලුවන්. පොලිසියට බලන්නේ නෑ ඒක ඇත්තද නැද්ද කියලා. කොල්ලව දාගෙන යනවා ගිහින් lockup කරනවා සාක්ෂි හම්බ වෙනකම් ඉතින් සාක්ෂි නැති වුනොත් හිරේ ලගින්න වෙන්නේ.

තව මේවගේ ගොඩාක් තියෙනවා මම ඒවා පස්සේ දාන්නම්. මේක තමයි කාන්තා සංවිධාන නිසා වෙන්නේ. ඉස්සරහට කෙල්ලෙක්ව නිකම් ආශ්‍රය කරන එකත් භායනක වෙයි මේ කාන්තා සංවිධාන නිසා.
 
ඔව් බන් මම හුකන රටක් සහ පොලිසියක්.තමන් කෙලින්ම කෙල්ලට කියනවා මේක මැරි කරන්න කරන එක්ක නෙවෙයි.ටික කාලෙකට ඇෆයර් එකක්.කැමතිනම් එකට ඉඳලා මැරි කරන්න පුලුවන්.අකමැති නම් දෙන්නටම නිදහස් තියෙනවා.කෙල්ල කැමති නම් රූම් එකක ආතල් එකක් දෙන්නගෙ කැමත්තෙන් ගත්තට කමක් නෑ

අර තෙලිගු ෆිල්ම් එකක් තිබුනේ Orange කියලා. Ram Charan ඉන්න එකක්. එකේ ඔය සිද්දිය වෙන්නේ. පට්ට ඕයි.:rolleyes:
 

crazybuddy

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    අඩෝ කියහන් කෝ හොද එකක් :P අර ඉස්සර suntel එකේ ad එකේ කැල්ල නම් 10k කියලා ආරංචියි :dull:
    :baffled::baffled::baffled:
    කවුද බං සන්ටෙල් ඇඩ් එකේ ඉන්නෙ..?

    Shanika+Bandara+(Shani)+(4).jpg


    photo.jpg

    Shanika+Bandara+(Shani)+(8).jpg

     
    • Like
    Reactions: imranakbar

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    :yes: කාන්තා සංවිධාන තමයි ඕවා කරලා තියෙන්නේ. ගොඩක් එවුන් මැද පෙරදිග ගෑණුන් දුක් විදිනවට අඩනවා නමුත් කිසිම එකෙක් බටහිර පිරිමින් නීති මගින් පීඩනයට ලක් වෙලා දුක් විදිනවට අඩන්නේ නෑ. අද ලංකාවට වෙන්නෙත් ඒකයි. නීති තද වෙනවා කියන්නේ පිරිමින් පීඩනයට ලක් වෙන එකයි.

    1. බොරු රේප් කේස් ඒ කියන්නේ කෙල්ලෙක්ට පුලුවන් බොරුවට චෝදනා කරන්න කවුරු හරි ඒකිව රේප් කරා කියලා sex කරාට පස්සේ නීතියෙන් මේක පිළිගන්නවා කෙල්ලට තියෙන්නේ උසාවියේදි අඩන්න විතරයි.
    2. sex කරලා ළමයෙක් හම්බ වුනොත් ළමයට නඩත්තු ගෙවන්න වෙනවා ගෑණිට කොච්චර සල්ලි තිබ්බත්
    3. එකම වරදට ගෑණුන්ට ලිහිල් දඩුවම් පිරිමින්ට දැඩි දඩුවම්.
    4. ගෑණුන් පොඩි එවුන්ව රේප් කරාම ඒකට දැඩි දඩුවම් හම්බ වෙන්නේ නෑ සමහර වෙලාවට community service දෙන්නේ prison time එකක් දෙනවා වෙනුවට නමුත් පිරිමියෙක් කරොත් ඌව පට්ට ගහයි.
    5. ගෑණියෙක් පිරිමියෙක්ට නිකම් හරි ගැහුවොත් නීතියෙන් ඒකට ප්‍රශ්ණයක් නෑ නමුත් පිරිමියෙක් ගැහුවොත් කේස්
    6. කෙල්ලෙක් එක්ක sex කරොත් කෙල්ල බීලා ඉන්න කොට ඒ කෙල්ලට පැමිණිලි කරන්න පුලුවන් ඒකිව රේප් කරා කියලා ඒ වගේම ඒක නීතියෙක් තහනම් නමුත් අනෙක් පැත්ත තහනම් නෑ.
    7. අධ්‍යාපනය ගත්තම, විවිධ වැඩ මුළු ගත්තම කාන්තාවන්ට වෙනමම programs තියෙනවා නමුත් පිරිමින්ට එහෙම නෑ, එතකොට රැකියාවලදි gender gap එක පුරවන්න කියලා ගෑණුන්ට විශේෂ පුහුණු දීලා ගන්නවා නමුත් රැකියාවලදි gender gap එක නෙවෙයි පුරවන්න ඕනේ සුදුස්සාට සුදුසු තැනයි දෙන්න ඕනේ.
    8. බස් වලදි ගෑණියෙක්ගේ ඇගේ වැදුනත් ඇති නමුත් ගෑණූ ඕන තරම් ඇගේ වැදීගෙන යනවා, ජැක් ගහගෙනත් යනවා.
    9. දික්කසාදයේදි දේපොළ බෙදන කොට සම /සම ලෙස දේපොළ බෙදෙන්නේ (ගොඩක් රටවල වෙන්නේ මෙහෙමයි) එතකොට ගෑනිට පුලුවන් පෝසත් මිනිහෙක්ව බැදලා ඌව එළවලා දේපොළෙන් භාගයක්ම ගන්න. මේක හෙන අසාධාරණයි.
    10. Marital rape legalized රටවලදි බැදපු ගෑණිත් එක්ක sex කරලා පස්සේ වළියක් ගියොත් මොකකට හරි ඊට පස්සේ ඒකි කේන්තියට පැමිණිලි කරොත් rape කරා කියලා බොරුවට ඒකටත් පිරිමියට කේස් වෙන්න පුලුවන්. පොලිසියට බලන්නේ නෑ ඒක ඇත්තද නැද්ද කියලා. කොල්ලව දාගෙන යනවා ගිහින් lockup කරනවා සාක්ෂි හම්බ වෙනකම් ඉතින් සාක්ෂි නැති වුනොත් හිරේ ලගින්න වෙන්නේ.

    තව මේවගේ ගොඩාක් තියෙනවා මම ඒවා පස්සේ දාන්නම්. මේක තමයි කාන්තා සංවිධාන නිසා වෙන්නේ. ඉස්සරහට කෙල්ලෙක්ව නිකම් ආශ්‍රය කරන එකත් භායනක වෙයි මේ කාන්තා සංවිධාන නිසා.

    මේ කාන්තා සංවිධාන වල ඉන්නෙ කලු කැත තඩි කුහක ගෑනු.හුඟක් එවුන් ලෙස්බිලා.එහෙම නැත්නම් අන්මැරිඩ්.මුන් මුන්ගේ සමාජයෙන් ප‍ටු පලිගැනීම් සහ පිටරටවල සල්ලි එකතු කරගන්න ගහලා තියෙන සංවිධාන.මේවගේ ඉල්ලිම් ඉෂ්ඨ කරන්න ගියොත් ලංකාවෙත් අප්පා නැති බබාල පෝලිමට හැදෙන පවුල කඩ වැ‍ටුන සමාජය්ක් බිහිවෙනවා.පිටරටවල පිරිමි මේවට ප්‍රතිශක්ති දාගෙන ඉන්නේ.උන් කසාද බඳින්නේ නෑ.ලමයි හදන්නේ නෑ.නීති තද කරලා මේක වුනොත් සිංහල ජාතිය තමයි නැත්තටම නැති වෙන්නේ.අනිත් එක එකපාරම ෆෝන් එකෙන් කතා කරලා හිකුවොත් සිකුවොත් බඳිනවා කියන එකට ‍රැවටෙන්න තරම් එලදෙන්නු නෑ.අනිත් එක ඔච්චර සීරියස් නම් දෙමව්පියන්ගේ මාර්ගයෙන් මිසක් කෙලින්ම නාදුනන කොල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන්න යන එක බයානකයි.
    ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් හරි,පාරේ හරි බඩුවක් ලව් සයිඩ් එකට එකපාරම සෙට් වුනොත් ඕන දෙයක් කතා කරන්න නිදහස තියෙන්න ඕන.කෙල්ලව රවටලා සල්ලි ගන්නවනම් තර්ජනය කරලා සෙක්ස් වලට අඩගහනවනම් ඒක වැරදියි.හදිසියේ මිස් කෝල් එකක් ඇවිල්ල බඩුවක් සෙට් වුනා.ඒකිත් යාලුකමෙන් ‍ෆිට් එකේ දෙන්න එනවනම් රූම් එකකට යන්න අහන එකේ වරදක් මම දකින්නේ නෑ.අනිත් එක පොරකට බඩුවක් සෙට් කරගන්න එක බඩුවකට මිනිහෙක් සෙට් කරගන්නවට වඩා අමරුයි.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    මේ කාන්තා සංවිධාන වල ඉන්නෙ කලු කැත තඩි කුහක ගෑනු.හුඟක් එවුන් ලෙස්බිලා.එහෙම නැත්නම් අන්මැරිඩ්.මුන් මුන්ගේ සමාජයෙන් ප‍ටු පලිගැනීම් සහ පිටරටවල සල්ලි එකතු කරගන්න ගහලා තියෙන සංවිධාන.මේවගේ ඉල්ලිම් ඉෂ්ඨ කරන්න ගියොත් ලංකාවෙත් අප්පා නැති බබාල පෝලිමට හැදෙන පවුල කඩ වැ‍ටුන සමාජය්ක් බිහිවෙනවා.පිටරටවල පිරිමි මේවට ප්‍රතිශක්ති දාගෙන ඉන්නේ.උන් කසාද බඳින්නේ නෑ.ලමයි හදන්නේ නෑ.නීති තද කරලා මේක වුනොත් සිංහල ජාතිය තමයි නැත්තටම නැති වෙන්නේ.අනිත් එක එකපාරම ෆෝන් එකෙන් කතා කරලා හිකුවොත් සිකුවොත් බඳිනවා කියන එකට ‍රැවටෙන්න තරම් එලදෙන්නු නෑ.අනිත් එක ඔච්චර සීරියස් නම් දෙමව්පියන්ගේ මාර්ගයෙන් මිසක් කෙලින්ම නාදුනන කොල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන්න යන එක බයානකයි.
    ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් හරි,පාරේ හරි බඩුවක් ලව් සයිඩ් එකට එකපාරම සෙට් වුනොත් ඕන දෙයක් කතා කරන්න නිදහස තියෙන්න ඕන.කෙල්ලව රවටලා සල්ලි ගන්නවනම් තර්ජනය කරලා සෙක්ස් වලට අඩගහනවනම් ඒක වැරදියි.හදිසියේ මිස් කෝල් එකක් ඇවිල්ල බඩුවක් සෙට් වුනා.ඒකිත් යාලුකමෙන් ‍ෆිට් එකේ දෙන්න එනවනම් රූම් එකකට යන්න අහන එකේ වරදක් මම දකින්නේ නෑ.අනිත් එක පොරකට බඩුවක් සෙට් කරගන්න එක බඩුවකට මිනිහෙක් සෙට් කරගන්නවට වඩා අමරුයි.

    කියලා වැඩක් නෑ ඕකුන් ගැන. උන් රටවිතරක් නෙවෙයි සංස්කෘතියත් කන්න එන්නේ.
     

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    :yes:

    9. දික්කසාදයේදි දේපොළ බෙදන කොට සම /සම ලෙස දේපොළ බෙදෙන්නේ (ගොඩක් රටවල වෙන්නේ මෙහෙමයි) එතකොට ගෑනිට පුලුවන් පෝසත් මිනිහෙක්ව බැදලා ඌව එළවලා දේපොළෙන් භාගයක්ම ගන්න. මේක හෙන අසාධාරණයි.
    10. Marital rape legalized රටවලදි බැදපු ගෑණිත් එක්ක sex කරලා පස්සේ වළියක් ගියොත් මොකකට හරි ඊට පස්සේ ඒකි කේන්තියට පැමිණිලි කරොත් rape කරා කියලා බොරුවට ඒකටත් පිරිමියට කේස් වෙන්න පුලුවන්. පොලිසියට බලන්නේ නෑ ඒක ඇත්තද නැද්ද කියලා. කොල්ලව දාගෙන යනවා ගිහින් lockup කරනවා සාක්ෂි හම්බ වෙනකම් ඉතින් සාක්ෂි නැති වුනොත් හිරේ ලගින්න වෙන්නේ.

    තව මේවගේ ගොඩාක් තියෙනවා මම ඒවා පස්සේ දාන්නම්. මේක තමයි කාන්තා සංවිධාන නිසා වෙන්නේ. ඉස්සරහට කෙල්ලෙක්ව නිකම් ආශ්‍රය කරන එකත් භායනක වෙයි මේ කාන්තා සංවිධාන නිසා.

    මේකට මචන් වෙස්ටර්න් රටවල මිනිසුන්ට මල පැනලා ඉන්නේ.කාලකන්නි දේශපාලකයන් මිනිසුන්ගේ මතය නොසලකා ගහපු නීති.මිනිස්සුන්ට හරි නායකත්වයක් ලැබුනොත් උන් මේවා ඔක්කොම අතුගාලා දානවා.පිටරට ඩිස්කෂන් ෆෝරම් වල බලපන් උන්ගේ තියෙන කාන්තා විරෝදය.මේ නීති ගැන උන් හෙන ටෝක්ස් දෙනවා
     
    Last edited:

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    කියලා වැඩක් නෑ ඕකුන් ගැන. උන් රටවිතරක් නෙවෙයි සංස්කෘතියත් කන්න එන්නේ.

    බලහත්කාරකම අපි අනුමත කරන්නේ නෑ.කාන්තා පීඩනයත් අනුමත කරන්නේ නෑ.නමුත් බොරු නීති දාලා මිනිසුන්ගේ සෙක්ෂුවල් දේවල් මර්දනය කරලා අන්තිමට හෝමෝසෙක්ෂුවල් ලෝකයක් හදන්න යනවනම් සෑහෙන බරපතල විෂමාචාර වෙයි.මිනිස්සුන්ව පීඩනය කරලා ඒකට මිනිස්න්ගේ ප්‍රතික්‍රියා නිසා කාන්තාවන් සයිකො ගහල ඩිප්‍රෙසන් පෙති බොන රටවල් තමයි බටහිර අද තියෙන්නේ.බටහිරට රටක ආදරයට වඩා හෙන බයකිනි මිනිහෙක් ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නේ.උන් ගෑනිව ට්‍රස්ට් කරන්නේ නෑ.හුඟක් එවුන් බබාලා හදන්නෙත් නෑ.හුඟක් ලමයි බාප්පා එක්ක ඉන්නේ .තාත්තා මාරුවෙලා.ඕක ලංකාවේ උනොත් අන්තිමට ලමයි පවා පීඩනය වෙනවා.අන්තිමට sick සමාජයක් එන්නේ.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    බලහත්කාරකම අපි අනුමත කරන්නේ නෑ.කාන්තා පීඩනයත් අනුමත කරන්නේ නෑ.නමුත් බොරු නීති දාලා මිනිසුන්ගේ සෙක්ෂුවල් දේවල් මර්දනය කරලා අන්තිමට හෝමෝසෙක්ෂුවල් ලෝකයක් හදන්න යනවනම් සෑහෙන බරපතල විෂමාචාර වෙයි.මිනිස්සුන්ව පීඩනය කරලා ඒකට මිනිස්න්ගේ ප්‍රතික්‍රියා නිසා කාන්තාවන් සයිකො ගහල ඩිප්‍රෙසන් පෙති බොන රටවල් තමයි බටහිර අද තියෙන්නේ.බටහිරට රටක ආදරයට වඩා හෙන බයකිනි මිනිහෙක් ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නේ.උන් ගෑනිව ට්‍රස්ට් කරන්නේ නෑ.හුඟක් එවුන් බබාලා හදන්නෙත් නෑ.හුඟක් ලමයි බාප්පා එක්ක ඉන්නේ .තාත්තා මාරුවෙලා.ඕක ලංකාවේ උනොත් අන්තිමට ලමයි පවා පීඩනය වෙනවා.අන්තිමට sick සමාජයක් එන්නේ.

    :yes: හරියට හරි. මට සතුටුයි ලංකාවේ එකෙක් හරි ඕක දන්න එක ගැන.
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    දැන් අවුරුදු දහයකට කලින් එකෙක් කොන්ඩම් පැකට් එකක් සාක්කුවේ දාගෙන ගියා කියලා ඇරෙස්ට් කරලත් තිබුනා.කැමත්තෙන් ඕන එකක් කරන්න ඉඩ දෙන්න ඕන.අනියම් සම්බන්ධකම් සහ කැෂුවල් සෙක්ස් කැමත්තෙන් වෙනවනම් හරි.ඒවා තහනම් කරොත් ලිංගික අසහනය වැඩිවෙලා වෙන වෙන දේවල් වෙන්න පුලුවන්.දැන් හුඟක් රටවල කසාද බදින්නේ නෑ.මොකද පිටරටවල කසාද නීතිය පිරිමියාට භයානකයි.පිරිමියා පීඩනයට ලක් කරන්න ඒක හදලා තියෙන්නේ.ඒක නිස උන් එකට ඉන්න එක වෙන්නේ.නීතිය මගින් මිනිස්සුන්ව පීඩනයට ලක්කරන්න ගියොත් විවාහය කැඩෙනවා.
    උඹ හරි. ලන්කාවෙ තියෙන තරමක් තියෙන්නෙ ඔය වගේ වේස නීති තමයි. ගෑනුන්ට ඕන මගුලක් කරන්න පුලුවන්. උන්ට නීති නැහැ. ඒවගේම කපටිකමට බොරුවට අඬලා අනිත් උන්ගෙ අනුකම්පාව ගන්නව.නීතියක් වුනාම හැමෝටම සාධාරන වෙන්න ඕන.මෙහෙම ගියොත් තව අවුරුදු 10ක් යනකොට කොල්ලො කසාද බඳින එක අඩු කරනව.:dull:
     

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    උඹ හරි. ලන්කාවෙ තියෙන තරමක් තියෙන්නෙ ඔය වගේ වේස නීති තමයි. ගෑනුන්ට ඕන මගුලක් කරන්න පුලුවන්. උන්ට නීති නැහැ. ඒවගේම කපටිකමට බොරුවට අඬලා අනිත් උන්ගෙ අනුකම්පාව ගන්නව.නීතියක් වුනාම හැමෝටම සාධාරන වෙන්න ඕන.මෙහෙම ගියොත් තව අවුරුදු 10ක් යනකොට කොල්ලො කසාද බඳින එක අඩු කරනව.:dull:

    තමන්ගේ පතිවත ගැන අමාරුවක් තියෙනවනම් දෙමව්පියන්ගේ මාර්ගයෙන් යනවා මිසක් කෙලින්ම මිනිහෙකුට කතා කරන්න යන්නේ මොන බම්බුවටද? හුඟක් එවුන් රිජෙක්ට් වුන ගමන් ගිහින් කම්ප්ලේන් කරනවා.:D
     

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    :yes: හරියට හරි. මට සතුටුයි ලංකාවේ එකෙක් හරි ඕක දන්න එක ගැන.

    ඔව් බටහිර තියෙන නීති මෙහෙට ගේන්න දෙන්න එපා.ඒ රටවල පවුල් සංස්ථාව මුලුමනින්ම කඩා වැටිලා කසාද නොබැද එකට ඉන්නේ.පවුල් මුලුමනින්ම කඩාවැටිලා හුඟක් අයට තාත්තලා නෑ.බාප්පලා ඉන්නේ.බාප්පලා ඉන්න ගෙවල් වල කලින් කසාදේ මිනිහගේ දුවලාට වෙන දේවල් ඔක්කොම හංගාගෙන උන් ඉන්නේ.
     

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    දැන් ලෙස්බියන් වෙනුවෙන් සංවිධාන තියෙනවා.හොමෝස්ලා වෙනුවෙන් තියෙනවා.ඒ වුනාට හෙටෙරො සෙක්සුවල් වලට එරෙහිව මාර සංවිධාන තියෙන්නේ.හෝමොස්ලා ලෙස්බියන්ලගේ කැසුවල් සෙක්ස් වලට සපෝට්.කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි කාමරයකට ගියොත් අමාරුයි.කොල්ලො දෙන්නෙක් කාමරේක හිටියොත් මොන මගුලක්වත් නෑ.කෙල්ලො දෙන්නෙක් හිටියටත් කමක් නෑ.කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ඉන්න එක ගැන තමයි අසහනේ.පත්තිනි අම්මලා කෙලින කොල්ලන්ට කතා නොකර අම්මට හරි තාත්තට හරි කියලා සෙට් කර ගන්න.කෙලින්ම කොල්ලෙක් එක්ක සෙට් වුනොත් ඉතින් එයාලා කෙලින්ම ටෝක්ස් දෙනවා.අකමැතිනම් දෙකක් කුනුහරුපෙන් කීවනම් ඉවරයි.
    සමහර එවුන් ඇගේ එල්ලි එල්ලි හැමනවන්න යන්න එපා
     
    Aug 2, 2014
    158
    17
    0
    පස්සේ ඇවිල්ල කියපං කිඹුලා කන එක ඉවසන්න පුළුවන්, කොහිල කටු ඇනෙන එක තමයි ඉවසන්න බැරි කියල.
     

    tuck

    Member
    May 10, 2011
    13
    0
    0
    ලොල්ල;16966314 said:
    පස්සේ ඇවිල්ල කියපං කිඹුලා කන එක ඉවසන්න පුළුවන්, කොහිල කටු ඇනෙන එක තමයි ඉවසන්න බැරි කියල.

    ඒක ඇත්ත.අරාබියට පොඩි කෙල්ලො ලක්ෂ ගානක් අරිනවා.එහේ තම්බි එක පිට එක තියාගෙන සිංහල කෙල්ලෙන් කනවා.මේවා ගැන කතා කරන්න බෞද්ධ සංවිධාන කාන්තා සංවිධාන නෑ.මොකද මේවට සල්ලි එන්නෙත් නෑ.ඒක නිසා නෝ ටෝක්.මේ සිංහල එකෙක් සිංහල කෙල්ලෙක් එක්ක පැටලුන ගමන් අරින්න පෝලිමට සංවිධාන ඉන්නවා.
    යකෝ සිංහලයො කොටලුවො කරන්නද යන්නේ.