කෙල්ලෙක් ගැන අදහස අමතක කරන්න HELP

Dan_Bilzerian

Member
Apr 10, 2015
292
41
0
කෙල්ලෙක් ගැන අදහස අමතක කරන්න HELP

මම ලව් කරන කෙල්ලෙක් ඉන්නවා බං අපි දෙන්නම සතුටින් ඉන්නේ කිසි වරදක් නෑ...:)
ඒත් මචන්ලා දැන් ටික දවසක ඉදන් ඔෆිස් එකේ වැඩ කරන කෙල්ලෙක් ගැන හිත වද දෙනවා බං :sorry::sorry:
මට ඕනා තියෙන ලව් එක අතෑරලා ඔෆිස් එකේ කෙල්ල එක්ක යාළු වෙන්න නෙමෙයි බං ඒක කරන්න බෑ බං ඒකිට කොල්ලෙක් ඉන්නවා ඒකි දන්නෙත් නෑ මම හිතනවා කියලා ඒකි ගැන...:no::no: මම එහෙම චාටර් ඩයල් එකක් නෙමෙයි හරිය:eek::eek::(
ඒත් ඔෆිස් එකේ කෙල්ලව නිතර දකිද්දි නිකං තුවාලයක් පෑරෙනවා වගේ ඒකි ගැනම හිතෙනවා බං මොකද කරන්නේ මේකට:sorry::sorry::dull::dull:
 

Dan_Bilzerian

Member
Apr 10, 2015
292
41
0
ridila ge girlfriend weda karanneth office ekaka.eki ta love karanna gihin onna api nam danne ne
:shocked::shocked::shocked:
avatar300727_21.gif
 

Dan_Bilzerian

Member
Apr 10, 2015
292
41
0
සමහර විට උබේ කෙල්ල ලඟ ඕකට හොඳ උත්තරයක් ඇති සහෝ...:yes:

උබ කියන්නේ මට මේක ගැන මගේ කෙල්ලගෙන් අහන්න කියලද බං :no::no: ඒකිට දුක හිතෙයි බං :(
 

rrkolla

Well-known member
  • Mar 24, 2012
    4,415
    204
    63
    oken anthiata wenne ara kellage kolla boot kana ekai ube kella boot kana ekai neda..paw bn boot thiana eka aathma gaanakata hena gahana wadak..athdakeem atha..
     

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    oken anthiata wenne ara kellage kolla boot kana ekai ube kella boot kana ekai neda..paw bn boot thiana eka aathma gaanakata hena gahana wadak..athdakeem atha..

    ඔව් බං ඒත් ඒ ඔෆිස් එකේ කෙල්ල මට කැමති උනොත්නේ...:eek:එහෙම වෙයිද කියලා කවුද දන්නේ බං.. මට ඕනේ බබා හම්බෙන්න කලිං සරමේ පිහලා දාන්න:baffled::baffled:
     

    J Sparrow

    Well-known member
  • Jan 8, 2012
    1,603
    698
    113
    127.0.0.1
    සමහර විට උබේ කෙල්ල ලඟ ඕකට හොඳ උත්තරයක් ඇති සහෝ...:yes:

    පිස්සුද මීමෝ? :angry: නිකමට හිතලා බලපන් කෙල්ල උඹෙන් ඔහොම එකක් ඇවිල්ලා ඇහුවොත් උඹට කොච්චර දුක හිතෙයිද කියලා? හොඳම දේ ඒ කෙල්ල උදේට තඩි බොකක් දානවා හිතින් මවා ගනින්! :yes:
     

    The_GOD

    Banned
    Jul 23, 2015
    85
    7
    0
    දරුවා,

    ගැහැණු ළමයාගේ ජායාරුපයක් සමග ඔබගේ හා ඇයගේ කේන්දර පිටපත් එවන්න...
     

    manju798

    Well-known member
  • Nov 24, 2006
    1,238
    352
    83
    ado ahala nadda ban umab aumbe kellata godak adarei nam wena kenek hitha yanne na umba ekita adare nathuwa athi. machan matath okama una anthimata dekama nathi una ban dennatama ahu wela. aththamai. oka amataka karapan
     

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    පිස්සුද මීමෝ? :angry: නිකමට හිතලා බලපන් කෙල්ල උඹෙන් ඔහොම එකක් ඇවිල්ලා ඇහුවොත් උඹට කොච්චර දුක හිතෙයිද කියලා? හොඳම දේ ඒ කෙල්ල උදේට තඩි බොකක් දානවා හිතින් මවා ගනින්! :yes:
    ඔව් බං ඒක කරන්න බෑ කීයටවත්...කෙල්ල මං ගැන මොනවා හිතයිද...අපි පෘතග්ජන මිනිස්සුනේ බං දකින දකින දේට ආස හිතෙනවා ඒකයි දුක...බොක අදහස තමයි දැනට හොදයි කියලා හිතෙන්නේ මටත්
     

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    ado ahala nadda ban umab aumbe kellata godak adarei nam wena kenek hitha yanne na umba ekita adare nathuwa athi. machan matath okama una anthimata dekama nathi una ban dennatama ahu wela. aththamai. oka amataka karapan
    ආදරෙයි බං ඒත් අපි හම්බෙන්නේ සති 2කට සැරයක් වගේ...ඒ වගේ නෙමෙයිනේ බං ඔෆිස් එකේ කෙල්ල හැම තිස්සෙම වගේ දකිද්දි...