fb da? tika dawasakin owa wenas wenawa. wena kollek nathnam a kella uba gena hoyanawa ohoma idanශෝචනීය යි මිතුර..කියලා පැයක් වත් ගියෙ නෑ මාව block කරලා
fb da? tika dawasakin owa wenas wenawa. wena kollek nathnam a kella uba gena hoyanawa ohoma idanශෝචනීය යි මිතුර..කියලා පැයක් වත් ගියෙ නෑ මාව block කරලා
fb da? tika dawasakin owa wenas wenawa. wena kollek nathnam a kella uba gena hoyanawa ohoma idan
.
ආදරෙයි කියලා දැනෙනවා නම් කවදාවත් ගෑනු ලමයි දාලා යන්නෙත් නෑ..
![]()
Apo godak aya dan adare wadak na wage salli thama mata hithenne.
රිතික් ගේ පාටම තමා බන් මාත් , උසත් හොදට තියෙනවා ඇග තමයි ගොඩක් නැත්තෙ, ඒත් අවුලකුත් නෑ ඒ ගානඋඹ කලු කැත කැහැටු හුකන්නෙක් වෙන්න ඇති මෙලෝ රහක් නැති. රිතික් රෝශන් වගේ ඇවිත් ඇහුවොත් ඒ වෙලේම ජංගිය පහත් කරලා පුකට කෙළ ටිකකුත් ගාලා දේවි ඇරපන් කියලා![]()
හැමෝම එහෙම නැහැ මට හිතෙන විදියට නම් ...Apo godak aya dan adare wadak na wage salli thama mata hithenne.

Ow hoda ayath athi..karumeta mata ehema kenek newe hambenna atte.හැමෝම එහෙම නැහැ මට හිතෙන විදියට නම් ...![]()
Don't worry.. be happy..Ow hoda ayath athi..karumeta mata ehema kenek newe hambenna atte.

කෙල්ලෙක් ගෙන් කැමත්ත ඇහුවා. අපි යාලුවෝ වගෙ ඉමුලු ඇයි බන් ගැහැනු මේහෙම කරන්නෙ
පසුව ලියමි : කියලා පැයක් වත් ගියෙ නෑ block කරලා .
මේකෙ උන් කියන ඒව ඇත්ත.ගෑනුන්ට නම් සිරා කරන්න නරකයි. කවදාවත්
fb wesiyanta bokken love karanna yanna epa ban. oya huttiya aetta me loke rahak na athdakimen kiyanne...baduwak talk karanawa wage talk karapan .ekakatama seema wenna epa.. poddak badu gahana un analize karapan .ශෝචනීය යි මිතුර..කියලා පැයක් වත් ගියෙ නෑ මාව block කරලා
පෙට්ටි කැඩිච්චා , වටේ ගිහින් පදම් වුන ඒවා , අලුත් පෙට්ටි ෆික්ස් කරපුවා etc:- හොයාගන්න පුලුවන් ලේසියෙන් ඒ කාලෙට![]()
තේරිලා තේරිලා ඉතුරුවුන අම්මන්ඩි කෙනෙක් තමයි.![]()

දැන් ඉන්න කෙල්ලොනම් විස්වාස කරන්න බැහැ සත පහකට..සල්ලි වලට අබරෙනවා..උබ හොදට හම්බ කරලා
suv එකක ගිහින් අහපන්..එකී අනිවා හා කියනවා


අනිවා බන්..උන් ඔය ප්රශ්නේ මුකුත් කියන්න එන්නේ නැහැ..යන්න කියල පයින් ගැහුවත් යන්නෙත් නැහැSuv එක්ක යනකොට පෙට්ටි කැඩිච්චා , වටේ ගිහින් පදම් වුන ඒවා , අලුත් පෙට්ටි ෆික්ස් කරපුවා etc:- හොයාගන්න පුලුවන් ලේසියෙන්![]()
yko iskole yana podi kellek ussapanතේරිලා තේරිලා ඉතුරුවුන අම්මන්ඩි කෙනෙක් තමයි.![]()
අනිවා බන්..උන් ඔය ප්රශ්නේ මුකුත් කියන්න එන්නේ නැහැ..යන්න කියල පයින් ගැහුවත් යන්නෙත් නැහැ





