
ලස්සන මතක..
මෙහෙමයි.. SLIIT ඉන්දෙද්දි 1st year එකේදි fedora දාගන්න ඕන වෙනව lap එකට programming පටන් ගන්න නිසා. ඉතින් සෙට් එකෙන්ම මමයි මගේ යාලුවො දෙතුන් දෙනයි විතරයි ඕක මුලදි හරියට දැම්මෙ dual boot විදියට

මොකෝ පොඩ්ඩක් හරි එහාට මෙහාට වුනොත් windowsනුත් boot වෙන්නෙ නැතුව ගිහින් කෙල්ලො ගොඩකගෙ lap මුල ඉදන්ආයෙ os ගහන්න සෙට් වෙලා තිබ්බා වෙන උන් වගයක් ඕක කරන්න ගිහින්

ඉතින් මමයි මගේ සගයො ටිකයි batch එකේ කෙල්ලොන්ගෙ අතරෙ ප්රසිද්ද වුනා ටෙක් ඩෑල් සෙට් එක විදියට


ඉතින් අපි සෙට් එක එකටමයි හිටියෙ cource එක පටන් ගත්ත දවසෙ ඉදන්. ඉතින් කෙල්ලො එනව අපිව හොයාගෙන linux os එකක් දාල දෙන්න අනේ පනේ කිය කිය

ඔහොම යද්දි........... සෙමෙස්ටර් එක මැදදි කොල්ලුපිටි එකෙන් ආවා කෙල්ලො දෙන්නෙක් මාතර SLIIT batch එකට මාරු වෙලා.. general batch එකයි june intake එකයි කියල දෙකක්, ඕකෙ june එකේ ඩබලක් ආවෙ අපේ එකට.

කෙල්ලගෙනම් ලොකුවට ලස්සනක් නෑ, හැබැයි මට ලස්සනයි. ඉතින්...
මං යාලුවට සීන් එක කියල රබර් ඇහැ දාගෙන හිටියෙ ඒකි ආපු දවසෙ ඉදන්

යාලුවනම් වැඩේට පොඩ්ඩක්වත් කැමති වුනේ නෑ කෙල්ල කලුයි මට ගැලපෙන්නෑ කියල
ඉතින් කොහොමෙන් කොහොම හරි
මුන් දෙන්නටත් fedora දාගන්න ඕන වෙලා මගේ යාලුවට තමා සම්බන්දීකරනය වෙලා තිබ්බෙ

ඉතින් මූ මට හැරෙන තැපෑලෙන් ටෙක්ස් එකක් දාල කිවුව "අන්න උබේ වයිපරේ fedora දාල ඉල්ලනව මොකද කරන්නෙ ගේමක් ගහමුද කියල

" කැරියා අදටත් මගේ හැම මගුලටම ඉන්නව එදා වගේම ලගින්....

ඉතින් මමයි ඌයි කතා වෙලා, ඒකිටයි ඒකිගෙ යාලුවටයි ලැප් දෙක අරන් එන්න කියල මගේ යාලුව fedora දානවා, කෙල්ලො දෙන්නා ලගට වෙලා බලන් ඉන්නවා, මං library එකට වෙලා ඉන්නව මිශන් එකේ මැදදි script එකට අනූව fedora දැම්මට පස්සේ boot screen එක load වෙන්න නැතුව අමාරුවෙ වැටෙන සීන් එකක් තමයි ඌයි මමයි plan කරල තිබ්බෙ

ඊට පස්සෙ ඌ කෙල්ලො දෙන්නගෙ ඉස්සරහම මට කෝල් එකක් දීල උදවු ඉල්ලනව, මං ගිහින් හෙනම ගේමක් දීල boot loader එක ෆික්ස් කරල දෙන මෙගා නාටකේ තමයි ඌයි මමයි කතාකරගෙන කරේ


එදා සීන් එක අදවගේ මතකයි තාමත්...

කතා කරගත්තු විදියට යාලුව fedora දල ඉවරයි. හැබැයි boot loader එක අවුල්, ඉතින් කෙල්ලො දෙන්නත් බය වෙලා අනේ මේ යකා අපේ ලැප්ස් කෑවා වගේ සීන් එකේ ඉන්නෙ, එතකොටම මගේ සගයා මට කතා කරා, මචන් මෙහෙම සීන් එකක්, කවදාවත් වෙලා නෑ, ලොකු අවුලක්, පොඩ්ඩක් වරෙන්කො කෙල්ලෙක්ගෙ ලැප් එකක් boot වෙන්නෑ අනම්මනම් බයිලා ටික මූ දැන් හෙනම සීන් එකෙන් කියනව කෙල්ලො දෙන්නට ඇහෙන්න


මමත් ගියා කඩාගෙන... ගිහින් බැලුව මොකද සීන් එක, අරම වුනාද මෙහෙම වුනාද, ලිනක්ස් ඩිස්ට්රෝ එක අන් ටච් එකක්ද අනම්මනම් සැරම වචන සෙට් එකක් දාල අරූයි මමයි කෙල්ලො ෆුල් මවිතියට පත් කරල boot loader එක fixed කරල easybcd වලින් fedora එකටත් boot menu එකක් setup කරල කැරිම ගේමක් දුන්න වගේ වැඩේ ගොඩ දාල දුන්නා



කෙල්ලන්ටත් හැපී.. මටත් හැපී යාලුවටත් සැරටම හැපී.
එතනින් එහෙම මෙහෙම ඒකි එක්ක ෆිට් එක වැඩි වුනා ඒකිගෙයි මගෙයි, මට maths කියල දෙනව ඒකි, මම ලැප් එකේ අවුල් හදල දෙනව ඒකිගෙ.

එහෙම එහෙම හෙමි හෙමින් ඉගෙන ගන්න සීන් එකෙන් වැඩේ ගොඩදාගත්තා.