කෙල්ලෙක් ගෙන් යාලු වෙන්න ඇහුවේ කොහොමද ?

Prime HD

Well-known member
  • Feb 22, 2016
    2,313
    1,042
    113
    ග්‍රහලෝකෙක
    :D ලස්සන මතක..
    මෙහෙමයි.. SLIIT ඉන්දෙද්දි 1st year එකේදි fedora දාගන්න ඕන වෙනව lap එකට programming පටන් ගන්න නිසා. ඉතින් සෙට් එකෙන්ම මමයි මගේ යාලුවො දෙතුන් දෙනයි විතරයි ඕක මුලදි හරියට දැම්මෙ dual boot විදියට :lol: මොකෝ පොඩ්ඩක් හරි එහාට මෙහාට වුනොත් windowsනුත් boot වෙන්නෙ නැතුව ගිහින් කෙල්ලො ගොඩකගෙ lap මුල ඉදන්ආයෙ os ගහන්න සෙට් වෙලා තිබ්බා වෙන උන් වගයක් ඕක කරන්න ගිහින් :lol:
    :D ඉතින් මමයි මගේ සගයො ටිකයි batch එකේ කෙල්ලොන්ගෙ අතරෙ ප්‍රසිද්ද වුනා ටෙක් ඩෑල් සෙට් එක විදියට :lol::lol:
    ඉතින් අපි සෙට් එක එකටමයි හිටියෙ cource එක පටන් ගත්ත දවසෙ ඉදන්. ඉතින් කෙල්ලො එනව අපිව හොයාගෙන linux os එකක් දාල දෙන්න අනේ පනේ කිය කිය :lol:
    ඔහොම යද්දි........... සෙමෙස්ටර් එක මැදදි කොල්ලුපිටි එකෙන් ආවා කෙල්ලො දෙන්නෙක් මාතර SLIIT batch එකට මාරු වෙලා.. general batch එකයි june intake එකයි කියල දෙකක්, ඕකෙ june එකේ ඩබලක් ආවෙ අපේ එකට. :D කෙල්ලගෙනම් ලොකුවට ලස්සනක් නෑ, හැබැයි මට ලස්සනයි. ඉතින්...
    මං යාලුවට සීන් එක කියල රබර් ඇහැ දාගෙන හිටියෙ ඒකි ආපු දවසෙ ඉදන් :D යාලුවනම් වැඩේට පොඩ්ඩක්වත් කැමති වුනේ නෑ කෙල්ල කලුයි මට ගැලපෙන්නෑ කියල :lol:

    ඉතින් කොහොමෙන් කොහොම හරි
    මුන් දෙන්නටත් fedora දාගන්න ඕන වෙලා මගේ යාලුවට තමා සම්බන්දීකරනය වෙලා තිබ්බෙ :D ඉතින් මූ මට හැරෙන තැපෑලෙන් ටෙක්ස් එකක් දාල කිවුව "අන්න උබේ වයිපරේ fedora දාල ඉල්ලනව මොකද කරන්නෙ ගේමක් ගහමුද කියල :lol:" කැරියා අදටත් මගේ හැම මගුලටම ඉන්නව එදා වගේම ලගින්....:love:

    :D ඉතින් මමයි ඌයි කතා වෙලා, ඒකිටයි ඒකිගෙ යාලුවටයි ලැප් දෙක අරන් එන්න කියල මගේ යාලුව fedora දානවා, කෙල්ලො දෙන්නා ලගට වෙලා බලන් ඉන්නවා, මං library එකට වෙලා ඉන්නව මිශන් එකේ මැදදි script එකට අනූව fedora දැම්මට පස්සේ boot screen එක load වෙන්න නැතුව අමාරුවෙ වැටෙන සීන් එකක් තමයි ඌයි මමයි plan කරල තිබ්බෙ :lol: ඊට පස්සෙ ඌ කෙල්ලො දෙන්නගෙ ඉස්සරහම මට කෝල් එකක් දීල උදවු ඉල්ලනව, මං ගිහින් හෙනම ගේමක් දීල boot loader එක ෆික්ස් කරල දෙන මෙගා නාටකේ තමයි ඌයි මමයි කතාකරගෙන කරේ :lol::rofl: එදා සීන් එක අදවගේ මතකයි තාමත්...

    :lol: කතා කරගත්තු විදියට යාලුව fedora දල ඉවරයි. හැබැයි boot loader එක අවුල්, ඉතින් කෙල්ලො දෙන්නත් බය වෙලා අනේ මේ යකා අපේ ලැප්ස් කෑවා වගේ සීන් එකේ ඉන්නෙ, එතකොටම මගේ සගයා මට කතා කරා, මචන් මෙහෙම සීන් එකක්, කවදාවත් වෙලා නෑ, ලොකු අවුලක්, පොඩ්ඩක් වරෙන්කො කෙල්ලෙක්ගෙ ලැප් එකක් boot වෙන්නෑ අනම්මනම් බයිලා ටික මූ දැන් හෙනම සීන් එකෙන් කියනව කෙල්ලො දෙන්නට ඇහෙන්න:lol::lol: මමත් ගියා කඩාගෙන... ගිහින් බැලුව මොකද සීන් එක, අරම වුනාද මෙහෙම වුනාද, ලිනක්ස් ඩිස්ට්‍රෝ එක අන් ටච් එකක්ද අනම්මනම් සැරම වචන සෙට් එකක් දාල අරූයි මමයි කෙල්ලො ෆුල් මවිතියට පත් කරල boot loader එක fixed කරල easybcd වලින් fedora එකටත් boot menu එකක් setup කරල කැරිම ගේමක් දුන්න වගේ වැඩේ ගොඩ දාල දුන්නා :lol::lol::D කෙල්ලන්ටත් හැපී.. මටත් හැපී යාලුවටත් සැරටම හැපී. :lol:

    එතනින් එහෙම මෙහෙම ඒකි එක්ක ෆිට් එක වැඩි වුනා ඒකිගෙයි මගෙයි, මට maths කියල දෙනව ඒකි, මම ලැප් එකේ අවුල් හදල දෙනව ඒකිගෙ.:D එහෙම එහෙම හෙමි හෙමින් ඉගෙන ගන්න සීන් එකෙන් වැඩේ ගොඩදාගත්තා.
    pattane :love2:

    ...ubata hoda yaluwek hitiya 8-)


    ekata apita inna unn...:growl:
     
    • Like
    Reactions: Rahula Kasun

    TWishwadeepa

    Well-known member
  • Jul 13, 2018
    759
    319
    63
    පිරිමි මායවන් සෙට් එකම දානවා වචන මාලාවකින් ප්‍රශ්න වැලක් හා ජිවීතයකට ගත හැකි මාර්ගෝපදේශය සමූහයක් ලෙස
    Meka therune na
     
    • Like
    Reactions: charitha2011

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    නන්ගි මම හිතන් ඉන්නේ කවදා හරි ළමයි පහක් හයක් හදන්න.. මම තීරණය කලා ඔයාව ඒ ළමයින්ගේ අම්මා කරන්න. මොකද ඔයා කියන්නේ
     

    Dragon Kolla

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ
    :D ලස්සන මතක..
    මෙහෙමයි.. SLIIT ඉන්දෙද්දි 1st year එකේදි fedora දාගන්න ඕන වෙනව lap එකට programming පටන් ගන්න නිසා. ඉතින් සෙට් එකෙන්ම මමයි මගේ යාලුවො දෙතුන් දෙනයි විතරයි ඕක මුලදි හරියට දැම්මෙ dual boot විදියට :lol: මොකෝ පොඩ්ඩක් හරි එහාට මෙහාට වුනොත් windowsනුත් boot වෙන්නෙ නැතුව ගිහින් කෙල්ලො ගොඩකගෙ lap මුල ඉදන්ආයෙ os ගහන්න සෙට් වෙලා තිබ්බා වෙන උන් වගයක් ඕක කරන්න ගිහින් :lol:
    :D ඉතින් මමයි මගේ සගයො ටිකයි batch එකේ කෙල්ලොන්ගෙ අතරෙ ප්‍රසිද්ද වුනා ටෙක් ඩෑල් සෙට් එක විදියට :lol::lol:
    ඉතින් අපි සෙට් එක එකටමයි හිටියෙ cource එක පටන් ගත්ත දවසෙ ඉදන්. ඉතින් කෙල්ලො එනව අපිව හොයාගෙන linux os එකක් දාල දෙන්න අනේ පනේ කිය කිය :lol:
    ඔහොම යද්දි........... සෙමෙස්ටර් එක මැදදි කොල්ලුපිටි එකෙන් ආවා කෙල්ලො දෙන්නෙක් මාතර SLIIT batch එකට මාරු වෙලා.. general batch එකයි june intake එකයි කියල දෙකක්, ඕකෙ june එකේ ඩබලක් ආවෙ අපේ එකට. :D කෙල්ලගෙනම් ලොකුවට ලස්සනක් නෑ, හැබැයි මට ලස්සනයි. ඉතින්...
    මං යාලුවට සීන් එක කියල රබර් ඇහැ දාගෙන හිටියෙ ඒකි ආපු දවසෙ ඉදන් :D යාලුවනම් වැඩේට පොඩ්ඩක්වත් කැමති වුනේ නෑ කෙල්ල කලුයි මට ගැලපෙන්නෑ කියල :lol:

    ඉතින් කොහොමෙන් කොහොම හරි
    මුන් දෙන්නටත් fedora දාගන්න ඕන වෙලා මගේ යාලුවට තමා සම්බන්දීකරනය වෙලා තිබ්බෙ :D ඉතින් මූ මට හැරෙන තැපෑලෙන් ටෙක්ස් එකක් දාල කිවුව "අන්න උබේ වයිපරේ fedora දාල ඉල්ලනව මොකද කරන්නෙ ගේමක් ගහමුද කියල :lol:" කැරියා අදටත් මගේ හැම මගුලටම ඉන්නව එදා වගේම ලගින්....:love:

    :D ඉතින් මමයි ඌයි කතා වෙලා, ඒකිටයි ඒකිගෙ යාලුවටයි ලැප් දෙක අරන් එන්න කියල මගේ යාලුව fedora දානවා, කෙල්ලො දෙන්නා ලගට වෙලා බලන් ඉන්නවා, මං library එකට වෙලා ඉන්නව මිශන් එකේ මැදදි script එකට අනූව fedora දැම්මට පස්සේ boot screen එක load වෙන්න නැතුව අමාරුවෙ වැටෙන සීන් එකක් තමයි ඌයි මමයි plan කරල තිබ්බෙ :lol: ඊට පස්සෙ ඌ කෙල්ලො දෙන්නගෙ ඉස්සරහම මට කෝල් එකක් දීල උදවු ඉල්ලනව, මං ගිහින් හෙනම ගේමක් දීල boot loader එක ෆික්ස් කරල දෙන මෙගා නාටකේ තමයි ඌයි මමයි කතාකරගෙන කරේ :lol::rofl: එදා සීන් එක අදවගේ මතකයි තාමත්...

    :lol: කතා කරගත්තු විදියට යාලුව fedora දල ඉවරයි. හැබැයි boot loader එක අවුල්, ඉතින් කෙල්ලො දෙන්නත් බය වෙලා අනේ මේ යකා අපේ ලැප්ස් කෑවා වගේ සීන් එකේ ඉන්නෙ, එතකොටම මගේ සගයා මට කතා කරා, මචන් මෙහෙම සීන් එකක්, කවදාවත් වෙලා නෑ, ලොකු අවුලක්, පොඩ්ඩක් වරෙන්කො කෙල්ලෙක්ගෙ ලැප් එකක් boot වෙන්නෑ අනම්මනම් බයිලා ටික මූ දැන් හෙනම සීන් එකෙන් කියනව කෙල්ලො දෙන්නට ඇහෙන්න:lol::lol: මමත් ගියා කඩාගෙන... ගිහින් බැලුව මොකද සීන් එක, අරම වුනාද මෙහෙම වුනාද, ලිනක්ස් ඩිස්ට්‍රෝ එක අන් ටච් එකක්ද අනම්මනම් සැරම වචන සෙට් එකක් දාල අරූයි මමයි කෙල්ලො ෆුල් මවිතියට පත් කරල boot loader එක fixed කරල easybcd වලින් fedora එකටත් boot menu එකක් setup කරල කැරිම ගේමක් දුන්න වගේ වැඩේ ගොඩ දාල දුන්නා :lol::lol::D කෙල්ලන්ටත් හැපී.. මටත් හැපී යාලුවටත් සැරටම හැපී. :lol:

    එතනින් එහෙම මෙහෙම ඒකි එක්ක ෆිට් එක වැඩි වුනා ඒකිගෙයි මගෙයි, මට maths කියල දෙනව ඒකි, මම ලැප් එකේ අවුල් හදල දෙනව ඒකිගෙ.:D එහෙම එහෙම හෙමි හෙමින් ඉගෙන ගන්න සීන් එකෙන් වැඩේ ගොඩදාගත්තා.
    patta patta
    dn uba ekiwa marry karada bn
     
    • Like
    Reactions: Rahula Kasun

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    pattane :love2:
    ...ubata hoda yaluwek hitiya 8-)

    ekata apita inna unn...:growl:

    :rofl: :love: 👍 ලස්සන මතක ඉතින් ඕවා.


    patta patta
    dn uba ekiwa marry karada bn
    :lol: නෑ බන්, මං ඔය කිවුවෙ 2013 සීන් එකක්. අවුරුදු 4ක් තිබ්බ ඒ ලව. දැන් ඒක නෑ