Mekai machan, uba hitha vidiya waradi, kellonata vitharak waradi kiyanna ba, api inna vidiya wenas karaganna onee, anika thamanta kenek adare karana eka wasanawak, mama boot kaala wagema deelath thiyenawa, kello nisa duk wela thiyenawa, kenek wa marry karana eka loku responsibility ekak, api ekata financially stabilize wenna onee , anna eka karapan issella, hitapasse hoda kellek wa set karaganin, adare karapan hitapasse uba hithana vidiya wenas wei, ubata hoda kellek labenna kiyala prarthana karanawa..
Thx Sano.. respect

.
ita passe unta ewalin wadakuth naha.




