කෙල්ලෙක් නැහ කියලා අඩන්න එපා සහෝ!

Mekai machan, uba hitha vidiya waradi, kellonata vitharak waradi kiyanna ba, api inna vidiya wenas karaganna onee, anika thamanta kenek adare karana eka wasanawak, mama boot kaala wagema deelath thiyenawa, kello nisa duk wela thiyenawa, kenek wa marry karana eka loku responsibility ekak, api ekata financially stabilize wenna onee , anna eka karapan issella, hitapasse hoda kellek wa set karaganin, adare karapan hitapasse uba hithana vidiya wenas wei, ubata hoda kellek labenna kiyala prarthana karanawa..

Thx Sano.. respect:cool:
 

rukey184

Well-known member
  • Aug 14, 2010
    4,420
    680
    113
    on earth
    anna machan ela kollek . thawa deyak kiyannam salli thiyenawanam dhaganna beri nathi kellek nathi tharam. maaath ubalata kiyanne mall passe yana babru wenna yanna epa. oya okkoma mal dhanin wattana suuurya weyalla ;).
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    anna machan ela kollek . thawa deyak kiyannam salli thiyenawanam dhaganna beri nathi kellek nathi tharam. maaath ubalata kiyanne mall passe yana babru wenna yanna epa. oya okkoma mal dhanin wattana suuurya weyalla ;).

    aniwa issara wela thamun goda gihilla thanakata enna ona, ita passe kello innawa ona tharam. dan machan kello yanne lassana balala neme e machan O/L,A/L love :P ita passe unta ewalin wadakuth naha.:yes:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ජොබ් එකක් තියවනද උබට ?

    9Y7qmQ3.png
     

    BlackOrchid

    Member
    Dec 15, 2013
    128
    6
    0
    Job ekak natiunath anagathe gana lassana plan ekak thiyena boy kenekta thama ganu lamai kamathi. Eka nisa oya wage adhahas amathaka karala anagathe gana hithala thamanta match wena girl kenek hoya ganna.
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    Job ekak natiunath anagathe gana lassana plan ekak thiyena boy kenekta thama ganu lamai kamathi. Eka nisa oya wage adhahas amathaka karala anagathe gana hithala thamanta match wena girl kenek hoya ganna.

    aniwa:yes::yes:kellonta bana bana indala wadak na mokaa monawa kohoma kiwwath thaman marenakan inna jiwana sahakariyek hoyagannama wenawa:rolleyes:
    ehema naththan u gay:P
     

    BlackOrchid

    Member
    Dec 15, 2013
    128
    6
    0
    aniwa:yes::yes:kellonta bana bana indala wadak na mokaa monawa kohoma kiwwath thaman marenakan inna jiwana sahakariyek hoyagannama wenawa:rolleyes:
    ehema naththan u gay:P

    Salli mona taram tibbath wadak naha marenna yaddi wathura tikak powanna kenek nattam. Eka nisa ikmanata kenek hoya ganna. ;)
     

    thusitharhm

    Well-known member
  • Jul 15, 2011
    13,450
    1,403
    113
    දැන් නම් හදේ
    අනේ වාසනාවන් තවම 22 හින්දා වෙන්න ඇති මට නම් තවම කහනව. දකින උන් ගැන විතරක් නෙමෙයි හිටපු එකී මතක් වෙලත් තවම ඔය කියන සිහින මාලිග හදනවා හිටුකො මාත් නාකි වෙනකම් ඔහොම වෙනවද බලන්න
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    අනේ වාසනාවන් තවම 22 හින්දා වෙන්න ඇති මට නම් තවම කහනව. දකින උන් ගැන විතරක් නෙමෙයි හිටපු එකී මතක් වෙලත් තවම ඔය කියන සිහින මාලිග හදනවා හිටුකො මාත් නාකි වෙනකම් ඔහොම වෙනවද බලන්න

    lol ganan ganna epa ekata thamai pirimi kama kiyanne:P:P
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අනේ වාසනාවන් තවම 22 හින්දා වෙන්න ඇති මට නම් තවම කහනව. දකින උන් ගැන විතරක් නෙමෙයි හිටපු එකී මතක් වෙලත් තවම ඔය කියන සිහින මාලිග හදනවා හිටුකො මාත් නාකි වෙනකම් ඔහොම වෙනවද බලන්න

    එහෙම තමයි බං කාට උනත්.. මූ මේතන පොර ටෝක් දුන්නට මූටත් එහෙමයි..