වැඩක් නෑ බ0 කියලා....බලපන් මූ කරපු වැඩේ..
![]()
mu siraada danna ara kiyala tiyenne ass penne nathi kellekta love karanawa kiyala

වැඩක් නෑ බ0 කියලා....බලපන් මූ කරපු වැඩේ..
![]()

mu siraada danna ara kiyala tiyenne ass penne nathi kellekta love karanawa kiyala![]()








god & mother promis කියන්න කියමුද ?mu siraada danna ara kiyala tiyenne ass penne nathi kellekta love karanawa kiyala![]()

මූ අපේ කතාව අහන් ඉදලා..හි හි.. මම දන්නවා උඹල ඔය කතාව පිළිගන්නේ නැහැ කියල...
එකට කමක් නැහැ...
උඹල ඕක තර්ක කරලා දගලලා බොරුවක් කරවන්න ඕනේ නැහැ..
මම කියන්නම්කො මම කිව්වේ බොරුවක් කියල...


ane manda ban mama nan igena gaththa deyak thamai oonawata wada onnama deyak onema naa kiyana ekaහි හි.. මම දන්නවා උඹල ඔය කතාව පිළිගන්නේ නැහැ කියල...
එකට කමක් නැහැ...
උඹල ඕක තර්ක කරලා දගලලා බොරුවක් කරවන්න ඕනේ නැහැ..
මම කියන්නම්කො මම කිව්වේ බොරුවක් කියල...
eka aadaree karaddith ehemai
kella apita boruwak karanawa nan eka eyaage kamaththa
api banna gahuwa kiyala eka wenas wenne naa 
මූ අපේ කතාව අහන් ඉදලා..![]()

දැන් උබ ඔහොම අඩන එකෙන් මට නම් පේන්නේ උබ අන්ධ කෙල්ලෙක්ට ආදරය කරන එකෙන් දුක්වෙන එක තමයි.





එහෙනම් බඩු බනිස් තමයි...මෙච්චර කාලයකට මම තාම කෙල්ලගේ ෆෝන් ඒක දැකලවත් නැ බන්.


ඔච්චාරටම අවංකව ආදරේ කරනවා නම් පුළුවන් නම් වැල නොබලා ස්වයං වින්දනය කරන්නේ නැතුව ඉදපල්ලා.. තමන්ගේ ආදරේ උතුම් කොට සලකලා...
කෙල්ලොන්ට...
මහලොකුවට ආදරේ කරන කෙල්ලෝ මොකද නළුවෝ... ගායකයෝ... ලොකු කරගෙන දගලන්නේ...
අනේ මේ... නිකන් ඉදපල්ලා බං...


යාලුවා ඔයා කියන්නේ කෙල්ලො සවයං වින්දනය කරන්නෑ කියලද. දැන් කෙල්ලො මේක කියවලා තොට හිනාවෙනවා ඇති.
![]()



යාලුවා ඔයා කියන්නේ කෙල්ලො සවයං වින්දනය කරන්නෑ කියලද. දැන් කෙල්ලො මේක කියවලා තොට හිනාවෙනවා ඇති.
![]()




එල එල.... මචුම තමා... මම කිව්වේ නැති උනත් උඹ කිව්වනේ....![]()

සිරාවටම අද කොල්ලොන්ට වැඩිය කෙල්ලො නරක් වෙලා තියෙන්නේ, මේ ගැන ත්රෙඩ් එකෙක් දාන්නත් ඕන.![]()
අතේ ගහන එක සෞඛ්යයවත් වැඩක්. අතේ ගැහිමේන් මානසික අසහනය නැතිවෙනවා(stress), ශරිරයේ කඩිසර බව වැඩි කරගන්න පුලුවන්, රුධිරය පීඩනය යහපත් තත්වයේ පවත්වාගන්න ,පරිවෘත්ති ක්රියාවලිය හොද තත්වයේ පවත්ගන්න, මේ වගේ සෞඛ්යයට හිතකර තත්වයන් ගෑණි පිරිමි බේදයක් නැතුව ලබාගන්න පුලුවන්. ඒක නිසා අතේ ගහන එක නරක වැඩක් නෙවෙයි. නමුත් ස්ලාම් වලට අනුව ඒක නරක වැඩක් ඉතින් උබලා හම්බයෝ කියන ඒවා අහන්න එපා උන්ගේ අතන මහන නිසා සමහර රටවල ඕක කරන්වත් බෑ. කොල්ලන්ගේ පෙර සම කපන නිසා උන්ට අතේ ගහන්න බෑ. ඉතින් ඔන් ඉරිසියයි ඕවා කරන එවුන් එක්ක ඒක නිසා පච news බෙදාහරිනවා හැකි තරම්.
අතේ ගහන එක සෞඛ්යයවත් වැඩක්. අතේ ගැහිමේන් මානසික අසහනය නැතිවෙනවා(stress), ශරිරයේ කඩිසර බව වැඩි කරගන්න පුලුවන්, රුධිරය පීඩනය යහපත් තත්වයේ පවත්වාගන්න ,පරිවෘත්ති ක්රියාවලිය හොද තත්වයේ පවත්ගන්න, මේ වගේ සෞඛ්යයට හිතකර තත්වයන් ගෑණි පිරිමි බේදයක් නැතුව ලබාගන්න පුලුවන්. ඒක නිසා අතේ ගහන එක නරක වැඩක් නෙවෙයි. නමුත් ස්ලාම් වලට අනුව ඒක නරක වැඩක් ඉතින් උබලා හම්බයෝ කියන ඒවා අහන්න එපා උන්ගේ අතන මහන නිසා සමහර රටවල ඕක කරන්වත් බෑ. කොල්ලන්ගේ පෙර සම කපන නිසා උන්ට අතේ ගහන්න බෑ. ඉතින් ඔන් ඉරිසියයි ඕවා කරන එවුන් එක්ක ඒක නිසා පච news බෙදාහරිනවා හැකි තරම්.

pissuda ban umbalata? Anik ekage phone eka balana ekath hari kiyamuko. Eth mehema message counter walin hora allanne kohomada? Dan umba kiyanne kellata umbata ara wena katawath message karanna epa kiyalada? Pawu ban umbala bandina ganu.
Anika kello witharak naraka nam kohomada ban me rate mechchara thaththala nathi lamai, anatha wuna kello, sthree dushana thiyenne?







