කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලමු (ක්‍රමය මම කියන්නම&#3530

Jan 21, 2010
721
278
0
Italy
mu siraada danna ara kiyala tiyenne ass penne nathi kellekta love karanawa kiyala :eek:

හි හි.. මම දන්නවා උඹල ඔය කතාව පිළිගන්නේ නැහැ කියල...:yes::yes:

එකට කමක් නැහැ...:nerd:
උඹල ඕක තර්ක කරලා දගලලා බොරුවක් කරවන්න ඕනේ නැහැ..

මම කියන්නම්කො මම කිව්වේ බොරුවක් කියල...:P:P:P:P:P
 

harsha.perera

Well-known member
  • හි හි.. මම දන්නවා උඹල ඔය කතාව පිළිගන්නේ නැහැ කියල...:yes::yes:

    එකට කමක් නැහැ...:nerd:
    උඹල ඕක තර්ක කරලා දගලලා බොරුවක් කරවන්න ඕනේ නැහැ..

    මම කියන්නම්කො මම කිව්වේ බොරුවක් කියල...:P:P:P:P:P
    මූ අපේ කතාව අහන් ඉදලා..:baffled::baffled:
     

    Epic Madness

    Banned
    Jan 2, 2012
    1,139
    124
    0
    දැන් උබ ඔහොම අඩන එකෙන් මට නම් පේන්නේ උබ අන්ධ කෙල්ලෙක්ට ආදරය කරන එකෙන් දුක්වෙන එක තමයි.
     

    Dulanzz

    Member
    Jan 31, 2011
    7,845
    654
    0
    Necker Island
    හි හි.. මම දන්නවා උඹල ඔය කතාව පිළිගන්නේ නැහැ කියල...:yes::yes:

    එකට කමක් නැහැ...:nerd:
    උඹල ඕක තර්ක කරලා දගලලා බොරුවක් කරවන්න ඕනේ නැහැ..

    මම කියන්නම්කො මම කිව්වේ බොරුවක් කියල...:P:P:P:P:P
    ane manda ban mama nan igena gaththa deyak thamai oonawata wada onnama deyak onema naa kiyana eka :) eka aadaree karaddith ehemai :yes: kella apita boruwak karanawa nan eka eyaage kamaththa :dull: api banna gahuwa kiyala eka wenas wenne naa :no:

    මූ අපේ කතාව අහන් ඉදලා..:baffled::baffled:

    :baffled:
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    දැන් උබ ඔහොම අඩන එකෙන් මට නම් පේන්නේ උබ අන්ධ කෙල්ලෙක්ට ආදරය කරන එකෙන් දුක්වෙන එක තමයි.

    හි හි... මම නම් අඬන්නේ නැහැ... උඹල බූට්‌ කාල නැත්තන් පැත්තකට වෙලා ඉදපල්ලකෝ... බුට්‌ කන්න ඉන්න කොල්ලෙකුටවත් දෙයක් කරගන්න... අනේ මන්ද.... උඹල සර්ව සම්පුර්ණ උනාට අනිත් මිනිස්සු එහෙම නැහැ බං... :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,014
    4,606
    113
    kella SMS makanne wena kollonta SMS kerenawata Kolla kamathi nathi nisa wenna puluwan. yaluwanta unath.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0


    ඔච්චාරටම අවංකව ආදරේ කරනවා නම් පුළුවන් නම් වැල නොබලා ස්වයං වින්දනය කරන්නේ නැතුව ඉදපල්ලා.. තමන්ගේ ආදරේ උතුම් කොට සලකලා...

    කෙල්ලොන්ට...

    මහලොකුවට ආදරේ කරන කෙල්ලෝ මොකද නළුවෝ... ගායකයෝ... ලොකු කරගෙන දගලන්නේ...

    අනේ මේ... නිකන් ඉදපල්ලා බං...

    යාලුවා ඔයා කියන්නේ කෙල්ලො සවයං වින්දනය කරන්නෑ කියලද. දැන් කෙල්ලො මේක කියවලා තොට හිනාවෙනවා ඇති.

    :lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: priyankarascorpio
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    යාලුවා ඔයා කියන්නේ කෙල්ලො සවයං වින්දනය කරන්නෑ කියලද. දැන් කෙල්ලො මේක කියවලා තොට හිනාවෙනවා ඇති.

    :lol::lol::lol:

    එල එල.... මචුම තමා... මම කිව්වේ නැති උනත් උඹ කිව්වනේ....:yes::yes::yes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    එල එල.... මචුම තමා... මම කිව්වේ නැති උනත් උඹ කිව්වනේ....:yes::yes::yes:

    සිරාවටම අද කොල්ලොන්ට වැඩිය කෙල්ලො නරක් වෙලා තියෙන්නේ, මේ ගැන ත්‍රෙඩ් එකෙක් දාන්නත් ඕන. :growl:
     

    Epic Madness

    Banned
    Jan 2, 2012
    1,139
    124
    0
    සිරාවටම අද කොල්ලොන්ට වැඩිය කෙල්ලො නරක් වෙලා තියෙන්නේ, මේ ගැන ත්‍රෙඩ් එකෙක් දාන්නත් ඕන. :growl:

    අතේ ගහන එක සෞඛ්‍යයවත් වැඩක්. අතේ ගැහිමේන් මානසික අසහනය නැතිවෙනවා(stress), ශරිරයේ කඩිසර බව වැඩි කරගන්න පුලුවන්, රුධිරය පීඩනය යහපත් තත්වයේ පවත්වාගන්න ,පරිවෘත්ති ක්‍රියාවලිය හොද තත්වයේ පවත්ගන්න, මේ වගේ සෞඛ්‍යයට හිතකර තත්වයන් ගෑණි පිරිමි බේදයක් නැතුව ලබාගන්න පුලුවන්. ඒක නිසා අතේ ගහන එක නරක වැඩක් නෙවෙයි. නමුත් ස්ලාම් වලට අනුව ඒක නරක වැඩක් ඉතින් උබලා හම්බයෝ කියන ඒවා අහන්න එපා උන්ගේ අතන මහන නිසා සමහර රටවල ඕක කරන්වත් බෑ. කොල්ලන්ගේ පෙර සම කපන නිසා උන්ට අතේ ගහන්න බෑ. ඉතින් ඔන් ඉරිසියයි ඕවා කරන එවුන් එක්ක ඒක නිසා පච news බෙදාහරිනවා හැකි තරම්.
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    pissuda ban umbalata? Anik ekage phone eka balana ekath hari kiyamuko. Eth mehema message counter walin hora allanne kohomada? Dan umba kiyanne kellata umbata ara wena katawath message karanna epa kiyalada? Pawu ban umbala bandina ganu.

    Anika kello witharak naraka nam kohomada ban me rate mechchara thaththala nathi lamai, anatha wuna kello, sthree dushana thiyenne?
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    අතේ ගහන එක සෞඛ්‍යයවත් වැඩක්. අතේ ගැහිමේන් මානසික අසහනය නැතිවෙනවා(stress), ශරිරයේ කඩිසර බව වැඩි කරගන්න පුලුවන්, රුධිරය පීඩනය යහපත් තත්වයේ පවත්වාගන්න ,පරිවෘත්ති ක්‍රියාවලිය හොද තත්වයේ පවත්ගන්න, මේ වගේ සෞඛ්‍යයට හිතකර තත්වයන් ගෑණි පිරිමි බේදයක් නැතුව ලබාගන්න පුලුවන්. ඒක නිසා අතේ ගහන එක නරක වැඩක් නෙවෙයි. නමුත් ස්ලාම් වලට අනුව ඒක නරක වැඩක් ඉතින් උබලා හම්බයෝ කියන ඒවා අහන්න එපා උන්ගේ අතන මහන නිසා සමහර රටවල ඕක කරන්වත් බෑ. කොල්ලන්ගේ පෙර සම කපන නිසා උන්ට අතේ ගහන්න බෑ. ඉතින් ඔන් ඉරිසියයි ඕවා කරන එවුන් එක්ක ඒක නිසා පච news බෙදාහරිනවා හැකි තරම්.

    මොනව උනත් කතාව ඇත්ත...
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    අතේ ගහන එක සෞඛ්‍යයවත් වැඩක්. අතේ ගැහිමේන් මානසික අසහනය නැතිවෙනවා(stress), ශරිරයේ කඩිසර බව වැඩි කරගන්න පුලුවන්, රුධිරය පීඩනය යහපත් තත්වයේ පවත්වාගන්න ,පරිවෘත්ති ක්‍රියාවලිය හොද තත්වයේ පවත්ගන්න, මේ වගේ සෞඛ්‍යයට හිතකර තත්වයන් ගෑණි පිරිමි බේදයක් නැතුව ලබාගන්න පුලුවන්. ඒක නිසා අතේ ගහන එක නරක වැඩක් නෙවෙයි. නමුත් ස්ලාම් වලට අනුව ඒක නරක වැඩක් ඉතින් උබලා හම්බයෝ කියන ඒවා අහන්න එපා උන්ගේ අතන මහන නිසා සමහර රටවල ඕක කරන්වත් බෑ. කොල්ලන්ගේ පෙර සම කපන නිසා උන්ට අතේ ගහන්න බෑ. ඉතින් ඔන් ඉරිසියයි ඕවා කරන එවුන් එක්ක ඒක නිසා පච news බෙදාහරිනවා හැකි තරම්.

    ඔන්න පටලෝගෙන ඇඟිලි ගහන එක එපා කියන්න යනවා නෙමෙයි බං. ඊට වැඩිය කෙල්ලො කරන කොච්චර නරක වැඩ තියෙනවද බං මේ රටේ. :frown:
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    pissuda ban umbalata? Anik ekage phone eka balana ekath hari kiyamuko. Eth mehema message counter walin hora allanne kohomada? Dan umba kiyanne kellata umbata ara wena katawath message karanna epa kiyalada? Pawu ban umbala bandina ganu.

    Anika kello witharak naraka nam kohomada ban me rate mechchara thaththala nathi lamai, anatha wuna kello, sthree dushana thiyenne?

    උඹල වගේ සර්ව සම්පුර්ණ තරුණයන්ට නොවෙයි සහෝදරයා මේ ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ... කෙල්ල ගැන සැකෙන් ඉන්න කොල්ලොන්ට.... ඉතින් ඔච්චරටම මේ ත්‍රෙඩ් එක වැඩක් නැත්තන් මොකටද බලන්නේ... මම කිව්වද ඇවිත් බලන්න කියල... මම කිව්වේ කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලන්න ඕන අය විතරක් බලන්න කියල....
    :P:P:P:P:P:P:P