කෙල්ලොන්ගේ හොර අල්ලමු (ක්‍රමය මම කියන්නම&#3530

Feb 25, 2012
112
14
0
යාලුවා මේකනේ... ඔයා ආදරේ නිසා දුක විඳලා නැති වෙන්න පුළුවන්... නමුත් එහෙම දුක විදින , දුකින් ඉන්න සහෝදරයන් වෙනුවෙන් තමයි මේ ක්‍රමය කිව්වේ... අනික... ඔබ ලස්සන හෙව්වට ගොඩක් කොල්ලෝ හොයන්නේ ලස්සන නෙමෙයි.. තමුන්ගේ අම්මගෙන් විඳපු සෙනෙහස...
ඔතනදි වැරද්ද ගන්නෙපා...

මොකද මගේ අම්මා ශ්‍රවනාභාධිතයි, උපතින්ම.. එත් මගේ අම්මයි තාත්තයි අවුරුදු 20 ක් ආදරය කරලයි බැඳලා තියෙන්නේ...
මම ආදරය කරන කෙල්ලගේ ඇස දෙකම පෙන්නේ නැහැ.....
මට ඒ ගැන අමුතුවෙන් කියල දෙන්න එන්න එපා... තමුන් හැදිලා ඉන්න...

කොහොමත් එකෙල්ලගේ ඇස් දෙක පෙනුනේ නැති වුනාට හදවත රත්තරං...
ඇස් පේන කෙල්ලොනට වඩා 1000% හොඳයි..:yes::yes::yes:
mata penne uba amuthu jathiye porak ammage senahasa kellegen onanam uba ube ammawa badaganinko modaya
 
Jan 21, 2010
721
278
0
Italy
ඌ කියන එක ඇත්තනේ කෙල්ලොනේ අම්මලා වෙන්නේ.

කට්ටිය වටේ ගියාට කමක් නැහැ.. සීමාවක් ඇතුව යන්න....
:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
මෙතන ටොපික් එක මොකක්ද කියල මුලින්ම බලන්න...
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
ඊට පස්සේ තම තමන් ගේ කොමෙන්ට් වෙන වෙනම කියවල බලන්න...
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
තවමත් තම තමන් හිතනවා නම් ටොපික් එකට අදාලව කතා කරා කියල
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
මහිලා සමිතියකට බැඳෙන්න...
:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
සැපවත් ආදරජිවිතයක් ගත කරන අයට නෙමෙයි මේ ත්‍රෙඩ් එක ඇරියේ...
:no::no::no::no::no::no::no::no:
දුක විදින්න වෙයි කියල හිතන තරුණයන්ට...
:(:(:(:(:(:(:(
අහක යන සත්තු ජොකා අස්සේ ගහගෙන දැන් දගලුවට වැඩක් නැහැ...
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
 

hpk89

Member
Dec 22, 2010
593
37
0
mage amma mata mage jeewithetath wada watinawa. ath hithata ekagawa awankawa katha kaloth eyage tharuna kala ganan api danna machan. mokada hama ammama kello wela hitiya. dan pissu kelina kelloth dawasaka ammalama thamai. meka machan ganu jathiya hatiyak.

Anna eka thamai machan kiwwe. Eth ape ammala thaththalawa kasada bandala thama innawa ne. E kiyanne hama sambandayakma kadenne na. Give it a chance. Wenas weema manussa gathiyak, ganu witharak nevei. Eka apitath podui. Pirimith wenas wenawa. Eth hamawelema
ehema wenne na.

අන්න අන්න... කොල්ලට මල පැනල... සහෝ... මෙතන කෙල්ලොන්ට බනිනකොට ඔය කේන්ති ගන්න එපා... අනික මෙතන අපි කවුරුවත් අම්මලාව මේකට ගාව ගත්තේ නැහැ...

සහෝ... ඔබේ යට තියෙන්නේ පිරිමි අවයවයක් නම් කෙලින් පිරිමියෙක් වගේ තර්කය ඉදිරිපත් කරන්න.. නිකන් අර එල්ලෙන තණකොළ ගස් හොයන්නේ නැතුව... හැක හැක හැක...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Onna umbata warduna. Mata mala pannama mehema nevei. Mama me ammala mathak karala banna nevei. Mama point ekak pennuwe. Akalanka eka therum gaththa. Mama kiyanne api ona kenek gana saka karanna puluwan. Umba gana wunath man gana wunath ape demaupiyo ganath. Eth dan e aya kasada bandala. E kiyanne e aya e sambande pawathwagaththa kiyana eka ne. Anna e wage relationship hamawelema nathiwenne na. E tharam sakayak thiyena sambandayak balu watinne na. Eka thiyenawata wada hondai nathi eka.
 
Jan 21, 2010
721
278
0
Italy
බූ අල්ල;12226339 said:
mata penne uba amuthu jathiye porak ammage senahasa kellegen onanam uba ube ammawa badaganinko modaya

උඹට කියන්න තියෙන්නේ බු අල්ල කියල නෙමෙයි... ගු වල කියල තමයි.... මම විතරක් නෙමෙයි සහෝ... මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනෑම පිරිමියෙක් තමුන්ගේ අම්මගෙන් ලබපු විඳපු සෙනෙහස තමයි විදින්න ආස කරන්නේ...

මට පෙන්නේ උඹ අමුතු එකෙක් වගේ... :baffled::baffled::baffled:
 

hpk89

Member
Dec 22, 2010
593
37
0
උඹට කියන්න තියෙන්නේ බු අල්ල කියල නෙමෙයි... ගු වල කියල තමයි.... මම විතරක් නෙමෙයි සහෝ... මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනෑම පිරිමියෙක් තමුන්ගේ අම්මගෙන් ලබපු විඳපු සෙනෙහස තමයි විදින්න ආස කරන්නේ...

මට පෙන්නේ උඹ අමුතු එකෙක් වගේ... :baffled::baffled::baffled:

ehemanam na ban. Mata nam ammagen balaporaththu wena de ekak, ganigen ona eka wena ekak. Oya deka bohoma wenas. Amma kiyanne amma. Wife kiyanne yaluwek, partner kenek, lover kenek. ethana desire eka asawa thiyenawa. E mage lamainge amma misak mage amma nevei.
 
Jan 21, 2010
721
278
0
Italy
Anna eka thamai machan kiwwe. Eth ape ammala thaththalawa kasada bandala thama innawa ne. E kiyanne hama sambandayakma kadenne na. Give it a chance. Wenas weema manussa gathiyak, ganu witharak nevei. Eka apitath podui. Pirimith wenas wenawa. Eth hamawelema
ehema wenne na.



Onna umbata warduna. Mata mala pannama mehema nevei. Mama me ammala mathak karala banna nevei. Mama point ekak pennuwe. Akalanka eka therum gaththa. Mama kiyanne api ona kenek gana saka karanna puluwan. Umba gana wunath man gana wunath ape demaupiyo ganath. Eth dan e aya kasada bandala. E kiyanne e aya e sambande pawathwagaththa kiyana eka ne. Anna e wage relationship hamawelema nathiwenne na. E tharam sakayak thiyena sambandayak balu watinne na. Eka thiyenawata wada hondai nathi eka
.

උඹට කොහොම මල පැන්නත් මට නම් වැඩක් නැහැ..
:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:


මෙතන ටොපික් එක මොකක්ද කියල මුලින්ම බලන්න...
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes:
ඊට පස්සේ තම තමන් ගේ කොමෙන්ට් වෙන වෙනම කියවල බලන්න...
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:: angry:
තවමත් තම තමන් හිතනවා නම් ටොපික් එකට අදාලව කතා කරා කියල
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes::rolleyes:
මහිලා සමිතියකට බැඳෙන්න...
:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
සැපවත් ආදරජිවිතයක් ගත කරන අයට නෙමෙයි මේ ත්‍රෙඩ් එක ඇරියේ...
:no::no::no::no::no::no::no::no:
දුක විදින්න වෙයි කියල හිතන තරුණයන්ට...
:(:(:(:(:(:(:(
අහක යන සත්තු ජොකා අස්සේ ගහගෙන දැන් දගලුවට වැඩක් නැහැ...
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

 

DemonAkalanka

Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    Anna eka thamai machan kiwwe. Eth ape ammala thaththalawa kasada bandala thama innawa ne. E kiyanne hama sambandayakma kadenne na. Give it a chance. Wenas weema manussa gathiyak, ganu witharak nevei. Eka apitath podui. Pirimith wenas wenawa. Eth hamawelema
    ehema wenne na.



    Onna umbata warduna. Mata mala pannama mehema nevei. Mama me ammala mathak karala banna nevei. Mama point ekak pennuwe. Akalanka eka therum gaththa. Mama kiyanne api ona kenek gana saka karanna puluwan. Umba gana wunath man gana wunath ape demaupiyo ganath. Eth dan e aya kasada bandala. E kiyanne e aya e sambande pawathwagaththa kiyana eka ne. Anna e wage relationship hamawelema nathiwenne na. E tharam sakayak thiyena sambandayak balu watinne na. Eka thiyenawata wada hondai nathi eka.

    machan uba wrong side. api kiyanna apith ekka love eka idala apita puke arina kello gana.
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    ehemanam na ban. Mata nam ammagen balaporaththu wena de ekak, ganigen ona eka wena ekak. Oya deka bohoma wenas. Amma kiyanne amma. Wife kiyanne yaluwek, partner kenek, lover kenek. ethana desire eka asawa thiyenawa. E mage lamainge amma misak mage amma nevei.

    ඉතින් එකනේ... එතැනින්ම උඹලයි අපි වෙනස් වෙනවා... මේ ගැන කතාකරන්න එපා... බොරු වැඩක්.. ඇත්තම කියනව නම් උඹල මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ලියල කරන්නේ කාලය කා දැමීමක්!!!
     

    Dark2010

    Member
    Jan 14, 2011
    77
    3
    0
    ඒක මිශ්‍ර පාසලක්. ඒ අපි A/L කරන කාලෙ. පන්තියෙ ළමයි 50ක් වගේ හිටියා. හැමෝටම වගේ කෙල්ලො හිටියා. ඒත් අද වෙනකන් ඒ ආදර සම්බන්ධදතා පවත්වාගෙන එන්න පුලුවන් උනේ ඉන් එක් අයෙකුට පමණයි. ඒ යාළුවා හෙට අනිද්දා දිහාවට විවාහ වෙන්නයි බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නෙ. අනිත් 49 දෙනාගෙම ඒ කාලෙ තිබිච්ච සම්බන්ධකම් අද වෙද්දි ලොවෙත් නෑ. මම මේ කියන්න යන්නෙ ඒ 49 දෙනාගෙන් එක යලුවෙක්ගෙ ජීවිත කතාවයි.

    ඔහු සාමාන්‍ය පවුලක කොල්ලෙක්. එකම පන්තියෙ කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු උනා. ඔහු පනත් දීල ආදරය කරන ජාතියෙ පොරක් නිසා සේරම පැත්තක තියලා ආදරය කරන්න ගත්තා. කෙල්ල සෑහෙන දුප්පත්. ඔවුන් CLASS ගියේ නුගේගොඩ ප්‍රසිද්ද ආයතනයකට. කෙල්ලට CLASS FEES ගෙවන්න සල්ලි නෑ කියල දැනගත්ත කොල්ලා තමන්ට ගෙදරින් දෙන සල්ලි කෙල්ලට දීල කෙල්ලව CLASS යැව්වා. උදේ ඉඳන් හවස් වෙනකන් CLASS එක තියෙන නිසා ඔහු CLASS ඉවර වෙන වේලාව වෙනකන් STATION එකට වෙලා ඉඳගෙන ඉන්නවා. CLASS ඇරුනම යාලුවෙක්ගෙන් TUTE එක ඉල්ලගන්නවා. මම ඇහුවා ඇයි බං උඹ කෙල්ලගෙන් ඉල්ලගන්නෙ නැත්තේ කියලා. එතකොට ඔහු කිව්වා "බෑ මචං එතකොට කෙල්ලට ගෙදර ගිහින් පාඩන් කරගන්න බැරි වෙනවා නේද" කියලා. ඕවට දෙන්න උත්තර අපි ළඟ තිබ්බේ නෑ. කොහොම කොහොම හරි අපි A/L කළා. කෙල්ල A 3k අරං CAMPUS ගියා. කොල්ලා එච්චර සාර්ථක උනේ නැ.. ඊට පස්සේ කෙල්ල Chartered වගේ courses කරන්න පටන් ගත්තා. ඒවටත් සල්ලි නැති නිසා කොල්ලා යකඩ පාස්සන තැනක රස්සාවක් කරන්න ගත්ත. ඌ ඒකෙ දත කාගෙන වැඩ කරලා හොයන සල්ලිවලින් කෙල්ලට තව තවත් ඉගැන්නුවා. අන්තිමට කෙල්ල chartered qualified accountant කෙනෙක් විදිහට සමාජයට බැස්සා. කොල්ලා සතුටු කඳුලු හෙලුවා. සතියකින් දෙකකින් වගේ කෙල්ලගෙන් වැඩි ප්‍රතිචාරයක් තිබ්බේ නෑ. පස්සෙ කතා කරලා බලද්දි කෙල්ල මෙහෙම කතාවක් කියනවා. "අපි දෙන්නා දැන් ගැලපෙන්නේ නෑ නේ. දැන් තත්වේ තේරුම් අරගෙන අපි දෙන්නා මේක නතර කරමු" කොල්ලාට එතනම සිහිය නැති උනා. කොච්චර පස්සේ කෙල්ලට ඇවිටිලි කරත් කෙල්ල තුට්ටුවකට මායිම් කරේ නැ.. කොල්ලාගේ සිහිය විකල් උනා. කෙල්ල දැන් ගණකාධිකාරිනියක්. කොල්ලා දැන් මානසික වාට්ටුවක ප්‍රතිකාර ලබනවා.

    කලින් කෙල්ල නැති බැරිකම් කියද්දී "එහෙම කන්න හාල් නෑ ගෑණියේ" කියන්නේ නැතුව පියෙක් දරුවෙකුට උගන්නනවා වගේ තමන්ගෙ ආදරවන්තියට උගන්නලා ඇයව සමාජයේ ඉහලම තලයට ගෙනාපු කොල්ලාට අර විදිහේ තිරිසන් දෙයක් කරන්නට තරම් ඒ කෙල්ල මොන ජාතියේ වේසියෙක් වෙන්න ඕනැද?

    ඔබත් හිතන්න. මේ එක් කතාවක් පමණක් උනාට තවත් මෙවන් කතා සිය දහස් ගනනක් අපට අසන්නට දකින්නට ලැබෙනවා. ආදරය අප සිතන තරම් සුන්දර නැහැ. රැවටිලි ගොඩයි. මිනිස්සු අප සිතන තරම් හිතවත් නැහැ. මායාවන් පසුපස සමහර දේ ලබාගැනීමට ගොස්, තිබෙන දේත් නැති කරගෙන කබලෙන් ලිපට වැටෙන්න එපා. සෑම දෙයකටම සීමාවක් තබාගන්න. ආදරයටත් එය අදාලයි

    :):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    මාත් අදුනන කෙල්ලෙක්ට පුංචි help එකක් කරනවා එත් සත 5ට විශ්වාස නම් කරන් නැ කෙල්ලන්ව නම්.
     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    :):yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    මාත් අදුනන කෙල්ලෙක්ට පුංචි help එකක් කරනවා එත් සත 5ට විශ්වාස නම් කරන් නැ කෙල්ලන්ව නම්.

    udaw kalata kamak na machan. maha loku balaporoththu thiya ganna epa.
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    machan uba wrong side. api kiyanna apith ekka love eka idala apita puke arina kello gana.

    ithin ban umbala oya phone waden hadanne nikan inna kellanwa awussagena puke arawaganna eka ne. Oka therumak nathi wadak. Oken mokuth hoyanna ba. Anika un apita witharak nevei msg karanne. Ekai mama kiyanne. :D
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    බලාපල්ලා උඹලම ආදරේ කරන කෙල්ලෝ විහිලුවට හරි උඹලගේ හිත රිද්දන විදිහ...
    විහිලුවට හරි ඔහොම දෙයක් උනොත් උඹට මොකද හිතෙන්නේ...



    පිරිමි වෙලා අපිවත් මේ වගේ විහිලු කරන්නේ නැහැ තමුන්ගේ කෙල්ලට....


     

    DemonAkalanka

    Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,590
    1,463
    113
    Sri Lanka
    ithin ban umbala oya phone waden hadanne nikan inna kellanwa awussagena puke arawaganna eka ne. Oka therumak nathi wadak. Oken mokuth hoyanna ba. Anika un apita witharak nevei msg karanne. Ekai mama kiyanne. :D

    ubata wadak naththan uba palayan me thred ekan. meka hadala thiyanna yamak therum ganna puluwan kollanta
     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    ඉතින් එකනේ... එතැනින්ම උඹලයි අපි වෙනස් වෙනවා... මේ ගැන කතාකරන්න එපා... බොරු වැඩක්.. ඇත්තම කියනව නම් උඹල මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ලියල කරන්නේ කාලය කා දැමීමක්!!!

    ekath aththa ban. No offense. Habai man umbala wagema ekek danagena hitiya. Habai e kellek. Eki mage podi kale indan fit ekak. Ape batch ekemai. Habai ekita raja boot ekak waduna. Eda indan kollo ekka nai wairai. Pirimi penna ba. Langin giyoth ahak na. Api wihiluth karanawa. Ethakota ekith sankya lekhana diga aran piriminta baninawa. Lol ma thamai. Umbala wagemai. Mewath ane manda.
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    ithin ban umbala oya phone waden hadanne nikan inna kellanwa awussagena puke arawaganna eka ne. Oka therumak nathi wadak. Oken mokuth hoyanna ba. Anika un apita witharak nevei msg karanne. Ekai mama kiyanne. :D

    සහෝදරයා මෙතුවකට අපි කෙල්ලොන්ට කියල ඇරව ගත්තේ නැහැ.. ඇරවගෙනත් නැහැ..,

    පුරුද්ද කියවන්න එපා...


     

    hpk89

    Member
    Dec 22, 2010
    593
    37
    0
    බලාපල්ලා උඹලම ආදරේ කරන කෙල්ලෝ විහිලුවට හරි උඹලගේ හිත රිද්දන විදිහ...
    විහිලුවට හරි ඔහොම දෙයක් උනොත් උඹට මොකද හිතෙන්නේ...



    පිරිමි වෙලා අපිවත් මේ වගේ විහිලු කරන්නේ නැහැ තමුන්ගේ කෙල්ලට....



    umba youtube video walinda ban jeewithe maninne? Mewata wada haba jeewithe hari sankeernai ban. Kiyala wadak na ne umbalata mewa.