කෙල්ලව විශ්වාස නැත්නම් මොකටද උබ love කරන්නේ
hama kellama viswasa karanna bae
කෙල්ලව විශ්වාස නැත්නම් මොකටද උබ love කරන්නේ
සහෝ.. මම මේ කියන්නේ තමන්ව රවට්ටනවා කියල දැනෙනවා නමුත් හරියටම දන ගන්න විදිහක් නැති සහෝදරයන්ට තමන්ගේ සැකය ගැන අදහසක් ගන්න ක්රමයක්.... එහෙම සහෝදරයෝ අද ඕන තරම් එළකිරි එකේ ඉන්නවා... හැමෝටම හොඳ පෙම්වතියන් ලැබෙන්නේ නැහැ...
මම ඒ දුක විදලා තියෙන නිසා මම තව කොල්ලෙක් අමාරුවේ වැටෙන්න කලින් මේ ගැන කිව්වේ
ඒවගෙම බොක්ක ගලවලා අතට දුන්නත් තඹේකට විස්වාස කරන්න බැරි පට්ට වේ**යෙත් ඉන්නවා. මම දන්න තරමින්නම්අවුරැදු 3ක් 4ක් යනකන් සතා මොකාද කියලා කියන්න බැවිස්වාස කරන්න පුලුවන් බඩු කැලිත් ඉන්නවාඒවගෙම බොක්ක ගලවලා අතට දුන්නත් තඹේකට විස්වාස කරන්න බැරි පට්ට වේ**යෙත් ඉන්නවා. මම දන්න තරමින්නම්අවුරැදු 3ක් 4ක් යනකන් සතා මොකාද කියලා කියන්න බැ
but eyala me loketa ahasin watunada kiyanna mata therenne na
kochchara rawattana eun innawada...
eyalata ithin poddak wadagath wei
sure ayata ithin prashnayak na,
but joliyata karana rawattana ekiyek set una ekata saka hithenna dewal danunoth saka hithannna sadarana hethu thibboth saka hithana eka sadaranai yakune.. peni peni pottaya wage love karanna one na ea gena theeranayak ganna one 

ekath oluwe thiyaganin
naththan boruwata kellawa allagena maranna haduwoth nikan hondata thiyena relationship eka awl karaganna wadak wenne boruwata saka kara kiyala.samaharu adare karana kena vishwasa naththan mokatada adare

thawa ekkenek kiyala thibba (umbe cpanal eka balapan mama rep ekak deela athi, wahen oro kiwwe na mamaඕක කිව්වේ මම විතරයි මචන්.![]()
)thawa ekkenek kiyala thibba (umbe cpanal eka balapan mama rep ekak deela athi, wahen oro kiwwe na mama)
එළ එහෙනම් අර ජේසුගේ thread එකෙන්ම රෙප් බර ලොඩ්ඩක් කැපුනා මගේ. 
lol neva mindඑළ එහෙනම් අර ජේසුගේ thread එකෙන්ම රෙප් බර ලොඩ්ඩක් කැපුනා මගේ.
![]()
