කෙල්ලොන්ට බොන්න හොඳ liquor එකක් කියපන්කෝ

ACHIK

Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    Kella palaveni paranam bonne vediya bona kellek nemey nam Beer thamay hoda. nethnam wine.
    Hodta bona kellek nam White Rum or ect:

    nethnam kella bila vamane dala vetila innava balan idala ekivath kara gahan gedra enna thamay venne.
    athal ekak ganan one nem denna ekkama poddak bipan ganata chll venna.

    godak bivvama chora ban.
     
    • Like
    Reactions: ExamHe

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    වදින එකක් කියපන්
    බොන්න හොඳ තැනකුත් recommend කරපන්කෝ
    Dayout එකකදී Hotel උන් බෝතල් ගිනියන්න දෙනවද බන්
    උන්ගේ restaurant එකක බොන්න දෙනවද
    bonna dila hukanna neh ?
     
    • Haha
    Reactions: Bitter Truth

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    sddefault.jpg
     
    • Like
    Reactions: ExamHe

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    අපි බොන ඕන එකක් කෙල්ලොත් බොනව ඉතින්.
    Dayout යන තැනින් අහපන් BYOB තියෙනවද කියල.

    හැබැයි පුතෝ සෙක්ස් කරන්න කැමති නැති කෙල්ලෙක්ට බොන්න දීලා හුකනව වගේ කැරි වැඩ නන් කරන්න එපා.
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,183
    113
    Kella palaveni paranam bonne vediya bona kellek nemey nam Beer thamay hoda. nethnam wine.
    Hodta bona kellek nam White Rum or ect:

    nethnam kella bila vamane dala vetila innava balan idala ekivath kara gahan gedra enna thamay venne.
    athal ekak ganan one nem denna ekkama poddak bipan ganata chll venna.

    godak bivvama chora ban.
    meka nan aththa bn.normal bona kellek nan bonda diyan.naththan beer thama. arunta shot deka damma gamn patta chora bn. epama wenawa
     
    • Like
    Reactions: ExamHe and ACHIK

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    Kella palaveni paranam bonne vediya bona kellek nemey nam Beer thamay hoda. nethnam wine.
    Hodta bona kellek nam White Rum or ect:

    nethnam kella bila vamane dala vetila innava balan idala ekivath kara gahan gedra enna thamay venne.
    athal ekak ganan one nem denna ekkama poddak bipan ganata chll venna.

    godak bivvama chora ban.
    Bagayak athi weyi neda
    Beer bonwa bn
    Wadinne na ne
    High eka gannayi ona

    medwas wala denne pink gin , 6000 wage bottle aka.
    Flavored suwanda appiriyayi bn

    කෙල්ල කියන්න ඇති හොදට වදින්න ගහන්න ඕනේ කියලා.
    මූ හිතල තියෙන්නේ බීපුවම වදින එක . :rofl:

    කෙල්ලගෙන් බෝතෙන් කන්න යන්නේ.
    Ado ado

    3 days ago kellek bacardi ekak aran bivva. shape.
    Kyada bage
    Bage enne nadda bn eke
    අපි බොන ඕන එකක් කෙල්ලොත් බොනව ඉතින්.
    Dayout යන තැනින් අහපන් BYOB තියෙනවද කියල.

    හැබැයි පුතෝ සෙක්ස් කරන්න කැමති නැති කෙල්ලෙක්ට බොන්න දීලා හුකනව වගේ කැරි වැඩ නන් කරන්න එපා.
    Pissuda bn Kari weda krnna adahasak na

    black barcadi hondai.rasath shape kellekta.wadinawath awlk na
    Gana kyda bn
    Oya local ne

    meka nan aththa bn.normal bona kellek nan bonda diyan.naththan beer thama. arunta shot deka damma gamn patta chora bn. epama wenawa

    Ow bn eka nm ehema thama
    Beer bila nm chora wela na

    Navy seal 1/2 ganin... bonna amaru neh.... ganath 1800 witara.... gandath nah...

    Navy seal walata oluwe kakkuma enne nadda bn