කෙල්ලොම විතරක් ඉන්න ගෙදරකින් බැදපු අය එන්න

ekpeters

Well-known member
  • Nov 18, 2024
    994
    546
    93
    Girls la witharak inna samahara families wala privacy na egollo athare.. mama danna yaluwekge langa ashrayak thibba boy propose karanna hopes thiyagena hitiyath kare na... eyage girl & sisters athare nudity unath ganak nalu.. anith denna marry karala.. meyage ekkena thamai youngest sister... anith ayage sex life ekath ehemai.. 3 athare share karagannawalu.. husband ekka wade kohomada karanne experience okkoma... ewa gihin mamath ekkath kiyanawalu...
    ita amatharawa salary manage karana ewa athulu hamadema..

    Ehema wenna giyama prashna wadi.. mokada yaluwo yaluwo life eka compare karanawata wada kisima privacy ekak nathuwa hadila hama ekatama concern wenna giyama comparison wenawa anith ekkena arama kara mehema kara kiyala.. ethakota thamai prashna patan ganne..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ටියුෂන් පංති ගිය උන් හවස ගෙදර ඇවිත් මේකට රිප්ලයි කරයි. නැන්දම්මට, වයිෆ්ගේ නංගිට , අක්කලට ගහපු කතා ටිකකුත් තව ටිකකින් බලාගන්න පුලුවන් වෙයි. හැබැයි දැන් මාස කීපයකට කලින් වයිෆ්ගේ නංගි එක්ක මොකක් හුටපටයක් ගැන ත්‍රෙඩ් එකකුත් තිබුනා. මට ඒ දාපු එකාගේ නම මතක නැ ;)

    ගෑනු විතරක්ම ඉන්න පවුල්වල ලොකුම කෙල්ල්ව බැද ගත්තොත් උබට අනිත් උන් ගේ බරත් අදින්න වෙන සම්භාවිතය වැඩියි . ගෙවල්වල අක්කලා හැම දේගැනම හොයලා බලනවා. එතකොට ඉතින් උබ ඒකිගේ මිනිහා විදියට හැමදෙයකටම යන්න වෙනවා . සල්ලි වියදම් කරන්න වෙනවා.

    ida menna

    https://elakiri.com/threads/wife-ගේ-නංගිගෙන්-කරදරයි.2054935/

    මචං මම මාතලේ. මම මේ ලගදී බැන්දා. මගේ වයිෆුත් මාතලේ. වයිෆුයි නංගියි දෙමව්පියෝයි තමා ඒ ගෙදර ඉන්නේ. ඒ නිසා බැදලා අපිට ඒ ගෙදර නතර වෙන්න උනා. වයිෆ්ට නංගි කෙනෙක් ඉන්නවා . තාම බැදලා නැහැ. ජොබ් එකකුත් නැහැ දෙමව්පියන්ගේ සල්ලියි මගේ වයිෆ්ගේ සල්ලියි නාස්ති කර කර ඉන්නවා.

    ඉතින් වයිෆ්ව බදින්න කලින් ඉදන් මේ නංගි මාත් එක්ක හරි එකතුයි. හරි හොද ගෑනු ළමයා.

    හැබැයි බැදලා ඒ ගෙදරට ගියපු දවසේ ඉදං පොඩ්ඩක් ඕනෙවට වඩා එනවා කියලා මට තේරුනා.

    වයිෆුයි/ වයිෆ්ගේ නංගියි දෙන්නම එක වගේ ලස්සනයි. ඒත් මම එහෙම වල් වැඩ කරන්න හිතලවත් නැහැ. ඒත් ටික ටික වයිෆ්ගේ නංගි මගේ හැගීම් අවුස්සන්න පටන් ගත්තා.

    මේක පටන් ගත්තේ ටික ටික. මුලින්ම වයිෆ්ගේ මට නංගි තේ එක එහෙම හදලා දෙන්න පටන් ගත්තා. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් නිසා මාත් වැඩිය ගණන් ගත්තේ නැහැ. පස්සේ පස්සේ වයිෆ් ඉද්දිත් මට තේ එක හදලා දෙන්න ගත්තා. නංගි තේ හදන්නේ එක්කෝ මට විතරයි, නැත්නම් එයාටයි මටයි විතරයි. වයිෆ්ටවත් ගෙදර අයටවත් හදලා දෙන්නේ නැහැ. මේ නිසා මට පට්ට අවුල්.

    දවසක් වයිෆුත් ඇහුවා ඔයා අයියට විතරද හදන්නේ මම ඔටුවෙක්ද කියලා.

    තේ එක වගේම බත් එක උනත් මට බෙදලා දෙනවා. එක දවසක් වයිෆ් නැති වෙලේ මට බත් කවන්න හැදුවා. මම විකාර කරන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා කියලා බැනලා එලෙවුවා.

    වෙලාවකට මගේ ගෑවෙන නොගැවෙන තරමට ඇවිත් අත් දෙක උඩට කරලා කොන්ඩේ ගැට ගහගන්නවා. මේක ගොඩක් ගෑනු කරන මායමක් කියලා මම දන්නවා. ඒ වෙලාවට මටත් මොකදෝ වෙලා යනවා.

    මම ගෙදර ඉන්න වෙලාවට වයිෆ් නැත්නම් නංගි මගේ කාමරේට රිංගනවා . මම ඇදේ දිගා වෙලා ඉද්දි මගේ එහා පැත්තෙන් දිගා වෙලා වල් පල් කියවනවා. අම්මා තාත්තා උනත් කියන්නේ නැහැ මගේ කාමරේට රිංගන්න එපා කියලා. වයිෆ් එද්දී ආයෙත් කාමරෙන් මාරු වෙනවා.

    ඔය අතරේ නංගි මාත් එක්ක ටෙක්ස්ට් කරන්නත් පටන් ගත්තා. මාත් හා හුම් කියලා රිප්ලයි කරලා නිකන් හිටියා.

    එක දවසක් නංගිට ඇදුම් ගන්න යන්න මට එන්න කිව්වා.මම ගත් කටටම බැහැ කිව්වා. ඒත් නංගිගේ අම්මා මට කිව්වා තනියම යවන්න එපා කියලා. මටත් කරන්න දෙයක් නැති නිසා බයික් එකේ රෙදි ගන්න එක්ක ගියා. යන අතර තුර නංගි මාව බදාගෙන ගියේ. මගේ වයිෆ් වත් එහෙම මාත් එක්ක බයික් එකේ ගිහින් නැහැ. මට බයත් හිතුනා කවුරුත් දැක්කොත් කියලා.

    ඇදුම් හොදද බලන්න මට ෆිටෝන් රුම් එන්න කිව්වා . මම බැහැ කියලා පාරට ඇවිත් බයික් එකට වෙලා හිටියා. කොහොම හරි ෆිටෝන් රුම් එකේ අලුත් ඇදුම් ගහලා හොදයිද කියලා මට එවලා තිබ්බා. මාත් හොදයි කියලා නිකන් හිටියා. කොහොම හරි නංගි කඩෙන් එලියට ආවේ එක ෂර්ට් එකක් විතරක් අරන්. මට හිතුනා මෙයාට ඇදුම් ගන්න උවමනාවක් තිබ්බේ නැති බව.

    ඊට පස්සේ මහන්සි කියලා මොනවා හරි කන්න ලග තියන කඩේකට ගොඩ උනා. එයා අපි දෙන්නට රෝල්ස් දෙකකුයි එක ජුස් එකකුයි අරන් ආවා. මම එකක් ගෙනාවේ ඇයි ඇහුවම සල්ලි නැහැ කිව්වා. එහෙනම් මම තව එකක් ගේන්නම් කියලා නැගිටලා යන්න හදද්දී එයාට එකක්ම බොන්න බැහැ කියලා මට කිව්වා.

    කොහොම හරි මම රෝල්ස් එක කෑවා.නංගිත් කාලා මට ජුස් එකෙන් බාගයක් දුන්නා. මාත් උගුරක් දෙකක් බිලා ආයෙත් එයාට දුන්නා. ඊට පස්සේ නංගි කිව්වා තව වෙලා තියෙන නිසා කොහේ හරි යන් මට ගෙදර ඉදලම එපා වෙලා කියලා.මම මට වැඩ තියෙනවා කියලා ඉක්මනට ගෙදර ආවා.

    ඔය අතරේ එයා මට නිතරම ෆොටෝ එවන්න ගත්තා. කකුල් හරි ඇග පසග හරි පේන විදිහට හරි තමා නිතර ෆොටෝ එවන්නේ. මොන පාට නේල් පොලිෂ් ගාන්නද වගේ ප්‍රශ්නත් මගෙන් අහනවා. මම එක දවසක් බැරිම තැන කිව්වා ඕවා මගෙන් අහන්න එපා මට ඔයාට අයිතියක් නැහැනේ කියලා. එදා ඉදන් මට මැසේජ් කරන එක නැවැත්තුවා.
    View attachment 174271

    ඊට පස්සේ දවසක අපි කෑම මෙසේ කකා ඉද්දි මේසේ යටින් එයාගේ කකුල මගේ කකුලේ අතුලන්න ගත්තා.මටත් කරන්න දෙයක් නැති නිසා ඔරවාගෙන හිටියා.

    මෙතනින් ඉස්සරහට කියන්නේ මේ සතියේ වෙච්ච දේවල්.

    මේ සතියේ මුල වයිෆුයි දෙමව්පියෝයි නැති වෙලාවක මගේ ෆෝන් එකට මැසේජ් එකක් ආවා ටවල් එක බාත්රුම් එකට ගෙනත් දෙන්න කියලා. මම දැන ගත්තා නංගි මේක උවමනාවෙන් කරන්න හදන දෙයක් කියලා. මම ටවල් එකත් අරන් බාත්රුම් එක ලගට යනකොටම දොර අරුනා. නංගි හිටියේ අමු හෙළුවෙන්.

    මම එයාගේ මුනවත් බලන්නේ නැතුව ටවල් එක දොර උඩට දාලා ආපහු හැරුනේ තරහින්.

    නංගි මම තරහින් යද්දී අයියා කියලා මට කතා කරා. මම ගණන් නොගෙන බයික් එකේ නැගලා යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර ආවා. මම ආයේ ගෙදර ගියේ රෑ වෙලා එතකොට වයිෆුයි අම්මලයිත් ඇවිත් හිටියේ.

    හැබැයි නංගි කාමරෙන් එලියට වත් ආවේ නැහැ එදා. ගෙදර අය කන්න එන්න කිව්වත් බැනලා එලව ගත්තා. පස්සේ එදා රෑ අඩන්න පටන් ගත්තා. ගෙදර අය හිතුවේ කොල්ලෝ ප්‍රශ්නයක් වෙන්න ඇති කියලා.ඒත් මමනේ දන්නේ ඇත්ත සිද්දිය.

    ඊට පස්සේ දවස් ටිකේම නංගි මගේ මුණ බැලුවෙත් නැහැ කතා කලෙත් නැහැ. ඒ ටිකේ තේ බත් එක උනත් ලගට ගෙනත් දුන්නේ නැහැ.

    දවස් 3කට විතර පස්සේ මට තේ එකක් ගෙනත් දුන්නා. මාත් ටීවී එක බලන ගමන් තේ එක බිවුවා. අම්මෝ ලුණු දාලා ගෙනත් තියන්නේ. මම ඒක විසි කරලා නිකන් හිටියා. මේ ටිකේ මම මටම තේ එක හදා ගන්නවා.

    දැන් ඊයේ නංගි උදේම කොහේදෝ ගියා. ටිකක් හවස් වෙද්දී ආයෙත් ආවේ. ඒ වෙනකොට මම එළවලු පැල ටිකක් හිටව හිටව හිටියේ. නංගි තේ එකකුයි පිරිසියක කැවුම් කොකිස් කෙසෙල් වගේකුත් තියලා මට ගෙනත් දුන්නා.

    මම තේ එක අරන් බොන්නේ නැතුව බලාගෙන හිටියා. එතකොට නංගි කිව්වා බොන්න ලුණු දාලා නැහැ කියලා. මාත් හෙමිට බිව්වා. අවුලක් තිබ්බේ නැහැ.ඊට පස්සේ මට කැවුමක් කන්න කිව්වා. මම ඒවාට ආස නැති නිසා මම එපා කිව්වා. ඒත් නංගි මට බල කරන්න පටන් ගත්තා පොඩි කෑල්ලක් හරි කන්න කියලා. මට මේ නිසා සැක හිතුනා. උදේම සුදුත් ඇදන් ගිහින් හවස කැවුම් අරන් ආවේ කොහොමඳ? දේවාලෙක වත් ගිහින් වෙන්නැති. මට බය හිතුනා මොනවා හරි දාලා මට කන්න දෙන්න හදනවා කියලා.

    මම එපා ඕක අරන් යන්න කියලා කිව්වා. නංගිට එක සැරේට මල පැනලා මගේ කමුලට ගැහුවා. වැදුන පාරේ සැරට තේ කෝප්පේ මගේ අතින් වැටිලා බිදුනා. ඒ වෙලාවේ ගෙදර හිටියේ තාත්තා විතරයි. මම අත ලිස්සුවා කියලා ශේප් උනා.

    ගෙදර අය ඔක්කොම ආවත් ඒ අයට කන්න අර කැවුම් තිබ්බේ නැහැ. මේ නිසා මට හොදටම සුවර් දෙවලෙකින් උස්සන් ආපුවා කියලා.

    මම ඊයේ රෑ නිකමට වයිෆ්ට කිව්වා නංගිට හරියට තරහා යනවා නේද කියලා. මම වෙච්ච ඇත්ත සිද්දිය කිව්වේ නැහැ. එහෙම කතා කරද්දී තමා දැන ගත්තේ නංගි පොඩි කාලේ ඉදන්ම ඔය වගේ කියලා. පොඩි කාලේ රට ඉදන් ආපු බාප්පා කෙනෙක් මෙයාලට බෝනික්කෙක් ගෙනත් දීලා . ගොඩ කාලෙකින් ආපු නැති නිසා තව දුවක් ඉන්නවා කියලා එයා දැනගෙන ඉදලා නැහැ මේ නිසා එක බෝනික්කයි ගෙනත් තියෙන්නේ.

    කොහොම හරි නංගි බෙදාගෙන සෙල්ලන් කරන්න කැමති වෙලා නැහැ. දවස් ගණන් නොකා ඉදලා. වයිෆුත් බෝනික්කා නංගිට දෙන්න කැමති වෙලා නැහැ. බැරිම තැන තාත්තා බෝනික්කව දෙකට කපලා දෙන්න දීලා. ඊට පස්සේ තමා නංගි ආයෙත් ගෙදර අයත් එක්ක කතා කරන්න උනත් පටන් ගෙන තියෙන්නේ.

    ඒක අහලා මට බයත් හිතුනා. තව නංගි කියුටෙක්ස් /ඇදුමක් උනත් වයිෆ් එක්ක බෙදා ගන්න කැමති නැල්ලු. මම මේවා දැන ගත්තේ ඊයේ,

    මට හිතෙන විදිහට නංගිට ඕනේ අපේ මගුල කඩන්න. මට යන එනමක් නැතුව ඉන්නේ. වයිෆ්ට මේවා කිව්වොත් මාත් වැරදි කියලා අනිවරෙන් හිතනවා. මම බැලුවේ අපේ ගෙදර ගිහින් නවතින්න . ඒත් වයිෆ්ගේ අම්මට ටිකක් ලෙඩ නිසා දාලා යන්න කැමති වෙන්නේ නැති වෙයි. ජෝක් එකකට නොගෙන උපදෙසක් දෙන්න.ලගින් අලුතින් ගෙදරක් හදන්නත් බැහැ මේ ඉකමනට.මට කෑම වලට මොනා හරි දාලා දෙයි කියලත් බයයි.

    දැන් මම වැඩිය ගෙදර ඉන්නෙත් නැහැ. නිවාඩු වෙලාවට ගෙදරින් යනවා. ගෙදර ඉන්නේ වයිෆ් ඉද්දි විතරයි. ඉස්සරහට මොකද වෙන්නේ කියලා මම අප්ඩේට් කරන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,010
    18,924
    113
    කොල්ලොම ඉන්න පවුලක් කෙල්ලොම ඉන්න පවුලකින් බැන්දම නම් දෙපැත්තෙනම වාසි දැනෙනව. කලින් නංගිල හෝ මල්ලිල නැති නිසා ඒ අඩුව පිරෙනව වගේ එකක් වෙනවනෙ. වෙනද අත් නොවින්ද දේවල් ලැබෙනව. පොඩි පොඩි අවුලක් දෙකක් නැතුවා නෙමේ. ඒව ඉතිං සාමාන්‍යයි.

    සැලකිලි නම් උපරිමයි
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    hgarts

    Well-known member
  • Jan 22, 2018
    1,064
    1,021
    113
    මගේ වයිෆ්ගෙ ගෙදර එහෙමයි වයිපරේට අක්කා විතරයි ඉන්නෙ

    අපි කියන දේවල් ගෙදර කවුරු උනත් පට්ට සීරියස් විදියට ගන්නවා, වැදගත් තීරණ අනං මනං වලදි අපෙන් අහනවා අපිට ගෙදර ගොඩක් ඩිසිශන් වෙනස් කරන්න චාන්ස් එක තියනවා
    සැලකිලිත් ටිකක් වැඩිපුර තියනවා කන්න තේ බොන්න ගියත් මුලින්ම හම්බවෙනවා
    කරදරයක් කියලා නැහැ රෑට එහෙ මෙහෙ යන්න ඕන උනොත් එහෙම යන්න වෙනවා ඒව ඉතිං කොහොමත් ගෙදර කෙනෙක් විදියට කරන්න වෙනවානේ
    ගෙදර තියන වාහන ඉලෙක්ට්‍රොනික් බඩු එකී නොකී දේවල් කැඩුනම කෙලින්ම අරං එනවා ඒව මට හදන්න පුලුවන් නං හදන්න වෙනවා
    අවාසි කියලා නං මට එහෙම ලොකුවට සෙට් වෙලා නැහැ, ගෙදර කාගෙත් රෙස්පෙක්ට් එක එහෙම තියනවා, ගෙදර අයත් එක්ක සෙට් වෙලා වයිෆ්ට බනින්න එහෙම පුලුවං
    සාමාන්‍ය ගෙදරක උදවු කරගන්න දේවල් වෙනවා ඒවට ගෙදර කෙල්ලොද ඉන්නෙ කොල්ලොද ඉන්නෙ කියන එක අදාල නැහැ

    මට ඉතිං වෙන වාසි තිබ්බා මට ඔය ඕන මගුලක් කරන්න පුලුවන් කියලා තේරුනාට පස්සෙ වැඩ කරන්නෙ නැතිව තිබුනු කුඹුරු ඉඩ කඩං කරගනිං කියලා දීලා තියනවා
    This is the truth.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මමනම් බැදලා නැහැ එත් එහෙම ගෙදරකින් කෙලෙක් සෙට් වෙලා හිටියා
    ඒකිට අරහෙම කරපන් මෙහෙම කරපන් කියලා ඒකිගේ අක්කලා නංගිලා උපදෙස් දෙනවා
    ඒකිටම මාව එපා වෙලා පැත්තකට වුනේ මට හැබැයි තේරිලා තිබුනේ එකී බැන්දාත් ගොඩක් අවුල් වෙයි කියලා ඒකිගේ සහෝදරියෝ ටික ඒකිට උපදෙස් දෙන නිසා ජිවිතේ අවුල් වෙයි කියලා දැනම් නම් එහෙම ගෙදරකින් කොචර ලස්සන එකියක් හම්බුනත් ගන්නේ නැහැ කියලා හිතං ඉන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: ekpeters

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    මමනම් බැදලා නැහැ එත් එහෙම ගෙදරකින් කෙලෙක් සෙට් වෙලා හිටියා
    ඒකිට අරහෙම කරපන් මෙහෙම කරපන් කියලා ඒකිගේ අක්කලා නංගිලා උපදෙස් දෙනවා
    ඒකිටම මාව එපා වෙලා පැත්තකට වුනේ මට හැබැයි තේරිලා තිබුනේ එකී බැන්දාත් ගොඩක් අවුල් වෙයි කියලා ඒකිගේ සහෝදරියෝ ටික ඒකිට උපදෙස් දෙන නිසා ජිවිතේ අවුල් වෙයි කියලා දැනම් නම් එහෙම ගෙදරකින් කොචර ලස්සන එකියක් හම්බුනත් ගන්නේ නැහැ කියලා හිතං ඉන්නේ.
    නදුන්ගේ අම්මා කැමති නෑ නේද නදුන් කසාද බඳිනවට
     

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    994
    546
    93
    මමනම් බැදලා නැහැ එත් එහෙම ගෙදරකින් කෙලෙක් සෙට් වෙලා හිටියා
    ඒකිට අරහෙම කරපන් මෙහෙම කරපන් කියලා ඒකිගේ අක්කලා නංගිලා උපදෙස් දෙනවා
    ඒකිටම මාව එපා වෙලා පැත්තකට වුනේ මට හැබැයි තේරිලා තිබුනේ එකී බැන්දාත් ගොඩක් අවුල් වෙයි කියලා ඒකිගේ සහෝදරියෝ ටික ඒකිට උපදෙස් දෙන නිසා ජිවිතේ අවුල් වෙයි කියලා දැනම් නම් එහෙම ගෙදරකින් කොචර ලස්සන එකියක් හම්බුනත් ගන්නේ නැහැ කියලා හිතං ඉන්නේ.

    Menna mekath ewage thamai...👇
    Eth pawule ekama ganu lamaya unath ithin mehema thamai.. sex life eke inadala hama theeranayakma Gedarata kiyanawa & gedara mathaka wimasala ekata pitin yanawa nam henama akamaththen karanne...

    E prashna magaharenawa samaharu pitara giyama.. widiya katha karanna wenne nathi nisa(godak welawata time zone wenas ne)

    Girls la witharak inna samahara families wala privacy na egollo athare.. mama danna yaluwekge langa ashrayak thibba boy propose karanna hopes thiyagena hitiyath kare na... eyage girl & sisters athare nudity unath ganak nalu.. anith denna marry karala.. meyage ekkena thamai youngest sister... anith ayage sex life ekath ehemai.. 3 athare share karagannawalu.. husband ekka wade kohomada karanne experience okkoma... ewa gihin mamath ekkath kiyanawalu...
    ita amatharawa salary manage karana ewa athulu hamadema..

    Ehema wenna giyama prashna wadi.. mokada yaluwo yaluwo life eka compare karanawata wada kisima privacy ekak nathuwa hadila hama ekatama concern wenna giyama comparison wenawa anith ekkena arama kara mehema kara kiyala.. ethakota thamai prashna patan ganne..
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    අක්කලා , නංගිලා විතරක් ඉන්න family එකක girl කෙනෙක්ව marry කරපු අය අදහස් දක්වන්න

    කලින් ගෙදර කොල්ලෝ ඉදලා නැති නිසා නැන්දම්මලා හොදට සලකනවා කියන්නෙ ඇත්තද ?
    ammo ow! pana arala inne :D
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Menna mekath ewage thamai...👇
    Eth pawule ekama ganu lamaya unath ithin mehema thamai.. sex life eke inadala hama theeranayakma Gedarata kiyanawa & gedara mathaka wimasala ekata pitin yanawa nam henama akamaththen karanne...

    E prashna magaharenawa samaharu pitara giyama.. widiya katha karanna wenne nathi nisa(godak welawata time zone wenas ne)
    ඔව් අරක හැබැයි ඊට වැඩි අක්කාලගේ උපදෙස් අරගෙන හදන්න එනවා අපිව බක පණ්ඩිතයි එහෙම උන් උපදෙස් අරන් නේ එන්නේ ,අනිත් එක ගිහින් ඔකොම උන් එක්ක කියන නිසා ප්‍රශ්නයක් උනත් එකී එක්ක කිව්වා ඒවා එක්ක උන් කෑගලා කියවන්නේ නොන්ඩි වෙන්න. අනිත් එක කිසිම පුද්ගලික භාවයක් නැහැ ඔයාගේ කතාව ඇත්ත.
     
    • Like
    Reactions: ekpeters