කෙල්ලො ද? කොල්ලො ද? වැඩියෙන් Boot තියන්නෙ....?

nagaya

Member
Mar 18, 2007
12,671
194
0
oka mehemai wenne practically,

kellek kiyanne, yamak pradanaya/ present karana kenek - motherly care, body etc.,

kollek kiyanne, e dema laba ganna/ receive karanna dagalana kenek

ithin, kolla kiyanne, swabhawayenma thamanta nathi deyak laba ganna, kello passe yana kenek.

thaman kamathi kellek set wela innakota tharan nam fun ekak, wena monawa hambunath kollekta labenne naha. eka danneth, love karapu ewun witharai :D!

ithin, kollekta boot ekak kawama, duka wadi, mokada labichcha de nathi wuna, apahu e dema laba ganna, apahu sarayak try karanna one nisa. samaharawita oya feeling eka, thamange amma thatha nathi wuna wage denennath ida thiyenawa. ekai samahara ewun, dakina palamu kochchiyatama bella thiyanne.

eth kellata ehema naha, mokada thawa ewagema kollo, dusim ganan innawa, kella sathu de laba ganna.

ithin kellekta kollek wa dump karana eka attatama sulu deyak. ekai godak kello, kisima hewillak balillak nathiwa, damala gahala, phone off karala kollo dala yanne.

eka hariyata factory ekaka boss kenek, worker kenekwa sack kara wage thamai. Boss gawa wada karanna one tharan workers la pita innawa. ithin wadima paduwa, sack wechcha worker ta misak boss ta nemei.

onna okai, padiwaru kiyanne, sarthaka relationship ekakata okkotama kalin kellawa hodin therum ganna one kiyana eka :D. methana ada thread ekak thibuna, sex mismatch ekak gana. kollata one sex fun eka, kella denne nahalu kochchara explain karath. monawahari e wage LOKU mismatch ekak thiyenawanan, ewage relationship hariyata athure yanawa wage thamai! boot kanna balagenama karanna one :D.
ammatasiri umba machn kello ganath degree karala wage ne :rolleyes:
matat dan ne oka center une :baffled:
 

**cut

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    15,037
    1,315
    113
    Kandy
    oka mehemai wenne practically,

    kellek kiyanne, yamak pradanaya/ present karana kenek - motherly care, body etc.,

    kollek kiyanne, e dema laba ganna/ receive karanna dagalana kenek

    ithin, kolla kiyanne, swabhawayenma thamanta nathi deyak laba ganna, kello passe yana kenek.

    thaman kamathi kellek set wela innakota tharan nam fun ekak, wena monawa hambunath kollekta labenne naha. eka danneth, love karapu ewun witharai :D!

    ithin, kollekta boot ekak kawama, duka wadi, mokada labichcha de nathi wuna, apahu e dema laba ganna, apahu sarayak try karanna one nisa. samaharawita oya feeling eka, thamange amma thatha nathi wuna wage denennath ida thiyenawa. ekai samahara ewun, dakina palamu kochchiyatama bella thiyanne.

    eth kellata ehema naha, mokada thawa ewagema kollo, dusim ganan innawa, kella sathu de laba ganna.

    ithin kellekta kollek wa dump karana eka attatama sulu deyak. ekai godak kello, kisima hewillak balillak nathiwa, damala gahala, phone off karala kollo dala yanne.

    eka hariyata factory ekaka boss kenek, worker kenekwa sack kara wage thamai. Boss gawa wada karanna one tharan workers la pita innawa. ithin wadima paduwa, sack wechcha worker ta misak boss ta nemei.

    onna okai, padiwaru kiyanne, sarthaka relationship ekakata okkotama kalin kellawa hodin therum ganna one kiyana eka :D. methana ada thread ekak thibuna, sex mismatch ekak gana. kollata one sex fun eka, kella denne nahalu kochchara explain karath. monawahari e wage LOKU mismatch ekak thiyenawanan, ewage relationship hariyata athure yanawa wage thamai! boot kanna balagenama karanna one :D.



    haffaa lecture note ekak wage..maara experience tiyanawa wage umbatanam :D
     

    swasthika77

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    1,222
    71
    48
    Some where alone......
    මචන් මට නම් තාම boot එකක් වැදිල නැ....

    එ නිසා මට හිතාගන්න බැ කෙල්ලන්ට boot තියන්න පුලුවන්ද කියල.....

    මොකද, යලුවෙලා ඉන්න කොට අපි උන්ට කරන්න තියන හැම වැඩෙම කරනවනෙ.....

    ඉතින් කොහොමද කෙල්ලො කොල්ලන්ව දාල යන්නෙ...?????
     

    Nalin25

    Member
    Jul 19, 2010
    1,657
    75
    0
    Settled in Aussie for good
    මචන් මට නම් තාම boot එකක් වැදිල නැ....

    එ නිසා මට හිතාගන්න බැ කෙල්ලන්ට boot තියන්න පුලුවන්ද කියල.....

    මොකද, යලුවෙලා ඉන්න කොට අපි උන්ට කරන්න තියන හැම වැඩෙම කරනවනෙ.....

    ඉතින් කොහොමද කෙල්ලො කොල්ලන්ව දාල යන්නෙ...?????




    mechcharai kiyanna thiyenne;

    uba echcharama thalila podi wela nathi ekek bawa kathawen penawa.

    ithin uba wage ekekta boot ekak wadunoth, aniwaa kochchiyata bella thiyai, ehema nathnam beemata abbahi wei, ehemath nathnam jeewithe/ rassawa awul jalayak kara gani!

    e nisa, kawuru hari kamak naha, ganiyek set kara gena, idea ekak ganna balapan gahanu kiyana sathwaya gana, unge hagim walakulu wage wenas wena hati gana. uba watapita baluwoth ubata therei, ube tution class wala, work place eke one tharan innawa, ubata honestly kamathi kello, habai uba unta kamathi nathi wunata. So ask one of them out and spend some time with her to get that valuable experience about women.

    ethakota uba sira ekak karanna giyama oita wadiya shakthimath manasikathwayakin eka karanne. driving igena ganna, learners ekakata minissu join wenne, wena one loku wadak karanna kalin practice ganneth, onna oya same reason ekata machan.

    ithin ewage shakthimath mentality ekak thiyena ewunta machan, honestly kiwwoth kelloth godak kamathi, mokada ewage kollo love karanne bokka kada gena nemei, come or go chicago kiyana manasikathwayen :D.

    bottomline machan, sira kello asa, naughty boys lata misak, genu dakala nathi pothgullanta nemei :D.
     

    swasthika77

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    1,222
    71
    48
    Some where alone......
    boot කාල නැ කිව්වෙ කෙල්ලො නැ කියන එක නෙවෙයි බන්.....

    මට දැනටම දෙන්නෙක් ඉන්නව....
     
    Last edited: