කෙල්ල එක්ක යහන්ගත වෙන්න පාර කියපල්ලා

shanerandi

Member
Nov 2, 2006
2,459
553
0
Kadawatha
කෙල්ල එක්ක යහන්ගත වෙන්න පාර කියපල්ලා

මේ මචංලා.... මට සුන්දර යුවතියක් එක්ක පොඩ්ඩක් ඩීසන්ට් විදියට කොට්ටක් පනින්න ඕනි. මොකද ගෑණු දරුවා ටිකක් බොළඳයි වගේ. මට කියපල්ලාකො කොළඹ හරි කොළඹ ඉඳන් 50කි.මි දුරින් වුණත් ඕකේ හොඳ රිලැක්ස් කරදරකාරයො නැති ප්ලේස් එකක්?
 

DJLEOx78

Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    dancing_cat.gif
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    යහන්ගත වෙන්න කියන්නෙ මොකක්ද අයියා?
    තෝ අහවල් එක කරන්න කියල ඇහුවනන් පොට් ටිකක් කියන්න තිබ්බ...
    හැබැයි කොලුවො බදින්න කලින් සෙල්ලන් පරිස්සමින්......
     

    penguinruwan

    Well-known member
  • Aug 10, 2008
    967
    267
    83
    Meka thamayi man giyapu nidahas thanak..

    karadara na athulweeme gasthuwak thiyenawa, but ude idala hawas wenakan
    karadarayak nathuwa hitya haki...

    logo2.png


    open from 9.00 A.M to 6.00 P.M

    http://gurugepark.com/contactUs.php


    කෙල්ල එක්ක යහන්ගත වෙන්න nam kiyanne na.... owa karala anthimedi thread danna epa wamane kalanthe periods wada na man mokada karanne kiyala...
    owa control nathi wenawa...
     
    Last edited:
  • Jun 3, 2011
    1,228
    263
    83
    මගේ ලෝකේ
    මොකද ගෑණු දරුවා ටිකක් බොළඳයි වගේ.
    :shocked::eek::eek:
    උඹේ කෙල්ල නෙමේද බොළඳ ද නැද්ද කියලවත් උඹ දන්නේ නැහැ කියන්නේ:shocked::shocked:.අනේ මන්ද කොටන්න ගිහින් කෙහෙල් ගහට කොටලා හොට පැටලුන දාට ඉවරයි සෙල්ලම්..මට අයිතියක් නැහැ උඹේ කෙල්ලනේ..ඕන දෙයක්....බම්ප් තමයි මචෝ...
     

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    කෙල්ල එක්ක යහන්ගත වෙන්න nam kiyanne na.... owa karala anthimedi thread danna epa wamane kalanthe periods wada na man mokada karanne kiyala...
    owa control nathi wenawa...


    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    යහන්ගත වෙන්න කියන්නෙ මොකක්ද අයියා?
    තෝ අහවල් එක කරන්න කියල ඇහුවනන් පොට් ටිකක් කියන්න තිබ්බ...
    හැබැයි කොලුවො බදින්න කලින් සෙල්ලන් පරිස්සමින්......

    මම නම් තාම සිංගල් තමයි. ඒත් මචංලා කෙල්ල බැඳලා. ඒක ටිකක් දිග පැටලිලි සහගත කථාවක්. මම තමයි දැනට එයාගෙ කැපකරු පියා. ;)
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    Meka thamayi man giyapu nidahas thanak..

    karadara na athulweeme gasthuwak thiyenawa, but ude idala hawas wenakan
    karadarayak nathuwa hitya haki...

    logo2.png


    open from 9.00 A.M to 6.00 P.M

    http://gurugepark.com/contactUs.php


    කෙල්ල එක්ක යහන්ගත වෙන්න nam kiyanne na.... owa karala anthimedi thread danna epa wamane kalanthe periods wada na man mokada karanne kiyala...
    owa control nathi wenawa...

    එළ එළ... මම 2ක් විතර මගේ ඔරිජිනල් ගෑණු ළමයත් එක්ක මෙහේ ගිහින් තියෙනවා. superb
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    එළකිරි_කොල්ලා;14003007 said:
    :shocked::eek::eek:
    උඹේ කෙල්ල නෙමේද බොළඳ ද නැද්ද කියලවත් උඹ දන්නේ නැහැ කියන්නේ:shocked::shocked:.අනේ මන්ද කොටන්න ගිහින් කෙහෙල් ගහට කොටලා හොට පැටලුන දාට ඉවරයි සෙල්ලම්..මට අයිතියක් නැහැ උඹේ කෙල්ලනේ..ඕන දෙයක්....බම්ප් තමයි මචෝ...

    නැහැ බං මගේ කෙල්ල නෙමෙයි. එයා කිට්ටුව පාත කෙනෙක්. එයාගේ ස්වාමියා එයාට ගුටි දෙනවා, කරදර කරනවා අන්තිමේදී ඌ සවුදි ගියා අවුරුදු 1 1/2 ට. මම තමයි දැන් එයාව බලා ගන්නෙ. :yes:
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    චිරි චිරි වැස්ස;14003187 said:
    කොහෙ ගියත් කෙල්ලට
    boohoo-crazy-rabbit-emoticon.gif
    වෙලා.
    උඔට
    head-crazy-rabbit-emoticon.gif
    වෙන වැඩනම් කරගන්න එපා
    *****************************
    BuMp


    අම්මෝ නෑ. ශොපිං බෑග් එකකින් ඔතාගෙන හරි මම ෆුල් සේෆ්ටි විදියට රිහසල් කරන්නෙ.
     
  • Jun 3, 2011
    1,228
    263
    83
    මගේ ලෝකේ
    මම නම් තාම සිංගල් තමයි. ඒත් මචංලා කෙල්ල බැඳලා. ඒක ටිකක් දිග පැටලිලි සහගත කථාවක්. මම තමයි දැනට එයාගෙ කැපකරු පියා. ;)
    :(සිරා කරන්නේ නැත්නම් අර්තල් දීලා අත අරින්න එපා මචන්.පව් වැඩ..කිසි දෙයක් නොතේරෙන කෙල්ලෙක්ගෙන් අනිසි දේවල් ලබාගන්න එපා..උඹට බනිනවා නෙමේ.මම කිව්වට උඹ අහන්නෙත් නැහැ කියලත් දන්නවා.එත් උඹේ හදවතට දැනෙන්න කියන්නේ කර්මය කියල දෙයකුත් තියනවා මොන ආගමේ උනත් අන්න එකයි මතක් කරලා දෙන්නේ.
     

    viraj kolla

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    2,476
    169
    63
    එළකිරි_කොල්ලා;14003217 said:
    :(සිරා කරන්නේ නැත්නම් අර්තල් දීලා අත අරින්න එපා මචන්.පව් වැඩ..කිසි දෙයක් නොතේරෙන කෙල්ලෙක්ගෙන් අනිසි දේවල් ලබාගන්න එපා..උඹට බනිනවා නෙමේ.මම කිව්වට උඹ අහන්නෙත් නැහැ කියලත් දන්නවා.එත් උඹේ හදවතට දැනෙන්න කියන්නේ කර්මය කියල දෙයකුත් තියනවා මොන ආගමේ උනත් අන්න එකයි මතක් කරලා දෙන්නේ.

    ඇත්ත කතාව මචන්:):)
     

    shanerandi

    Member
    Nov 2, 2006
    2,459
    553
    0
    Kadawatha
    එළකිරි_කොල්ලා;14003217 said:
    :(සිරා කරන්නේ නැත්නම් අර්තල් දීලා අත අරින්න එපා මචන්.පව් වැඩ..කිසි දෙයක් නොතේරෙන කෙල්ලෙක්ගෙන් අනිසි දේවල් ලබාගන්න එපා..උඹට බනිනවා නෙමේ.මම කිව්වට උඹ අහන්නෙත් නැහැ කියලත් දන්නවා.එත් උඹේ හදවතට දැනෙන්න කියන්නේ කර්මය කියල දෙයකුත් තියනවා මොන ආගමේ උනත් අන්න එකයි මතක් කරලා දෙන්නේ.

    ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. මටවත්, කෙල්ලටවත් එහෙම කිසිම හානියක් නැහැ බං.ඒක අඩු වයසින් බැඳපු කෙල්ලෙක් බං. මිනිහා බොනවා පිස්සු කෙළිනවා. පස්සෙ මේ ළඟදි මිනිහා සවුදි ගියා. ඒකි මගෙන් ඉල්ලුවේ "අනේ මාව පෙරලෙගෙන හුකන්නකෝ" කියලා නෙමෙයි. "මට ආසායි ආදරෙන් තුරුල් වෙලා ටිකක් වෙලා ඔයත් එක්ක ඉන්න" ඔන්න ඔච්චරයි කිව්වෙ. ඒ නිසා මම එච්චර ෆක් එකට ෆලෝව් එකක් දුන්නෙ නෑ බං.