ලන්කාවේ රෙන්න කක්කුස්සියක් හැදුවත් ඒකත් වෙලාවට… මේ වෙනකොට ලන්කාව ඇමරිකාවත් ආක්රමණය කරන්න ඕන අල්ලපු හැම නැකතම ශුභ නිසාLankawa diyunu nowi me thathwe thiyenna pradana hethuwak owa wishwasa karana bahutharayak inna eka.
ලන්කාවේ රෙන්න කක්කුස්සියක් හැදුවත් ඒකත් වෙලාවට… මේ වෙනකොට ලන්කාව ඇමරිකාවත් ආක්රමණය කරන්න ඕන අල්ලපු හැම නැකතම ශුභ නිසාLankawa diyunu nowi me thathwe thiyenna pradana hethuwak owa wishwasa karana bahutharayak inna eka.
ලන්කාවේ රෙන්න කක්කුස්සියක් හැදුවය්හ් ඒකත් වෙලාවට… මේ වෙනකොට ලන්කාව ඇමරිකාවත් ආක්රමණය කරන්න ඕන අල්ලපු නැකතම ශුභ නිසා![]()
You made a good decision.මටත් උනා අපි ඔය ගොන් ආතල් ගැන කිව්වට ඕව විශ්වාස කරන උන් සෙට් එකක් ඉන්නව නෙ. බහුතරය ඕව පස්සෙ යනව. අපි ඔහොම talk දුන්නට කෙල්ලගෙ පැත්තෙන් ඔහොම කතාවක් ආවම එවෙලෙට කරගන්න දෙයක් නෑ ඉතින්.
මටත් උනා ඔය වගේම එකක් ඔහොම ගැලපෙන්නෙ නෑයි අරකයි මේකයි. අන්තිමට ඉතින් සිරා කරපු නිසා මමත් ගිහින් බැලෙව්වා මොන මගුලක් ද මේ කියන්නෙ කියල හැම තැනින්ම කියන්නෙ එක එක මගුල් වෙනස් විදියට. පොරොන්දම් ගැලපෙන්නෙ 50% ලු.
මම ඉතින් ඒකිටයි ඒකිගේ අමම්ටයි සේරටම සුද්ද සිංහලෙන් කියල දීල වැඩේ නැවැත්තුව. තාමත් ඒකි බැදල නෑ. බලන බලන එකට ඒකි කැමති නෑ ලු. ඒකට මට කරන්න දෙයකුත් නෑ. ඕව විශ්වාස කරන මරාල ඇගේ එල්ලගත්තම ඊට වඩා ප්රශ්න.
පෝයට පිස්සු වැඩිවෙනවලු හඳේ බලපෑම එක්ක.machan siddharthama kumaaraya dawasaka gihi geya ath harala yanada kiwwe google map balalada ? Google earth balalada ? facebook instagram balalada ? uba kotu 12k gana kiyala thiyenawa neda ? ewage 2,4,7 wage kotu walin samanya danumak thiyena kenektath kiyanna puluwan ubata wena de gana.
uba marena eka gana uba therum ganna sudanam naththan eeka ube maansaika mattame awulak misak technology wala awulak neme.
Covid 19 hinda lankaawata hena case a hinda minissu okkotama hena case kiyala kiyana hinda ubath kiyanwa nan a technology eka down kiyala. Hodata hoyala balapan Covid 19 nisa me weddi kee denek goda gihinda kiyala.
01. Pooya kittu weddi pissan kotuwa paththe gihin balapan.
02. Hada nagina bahina kaaleta muuda kittuwata waren.
03. Seimen kenekgen ahala balapan hada kaaleta wathura mattamee wena wenaskm gana.
Thawa thiyenawa godaak. Danata oya tika karala balapan therei, AWULA thiyenne Technology eke nemei ANAWABODAYEI kiyala !
Theruwan Saranai !
owa passe liyapuwane ban. ethakota athin dala liyanne.ඒ වුනාට ප්රෙන්, ඒ මිනිස්සු අකාලේ මැරෙන මිට්ටෙක්ට දුව දෙන්න බය ඇති.
අනික ඕවා බොරු බොරු කිව්වට සිද්දාර්ථ බුදුවෙනවා කිව්වෙත් නැකැත් කාරයෙක්.
apitath 500 gane deepan apith kiyannam.ookath aragena mehewarenko
mehe kendare balana knk innwa, rs500 dunnama hitha hadena wdiyata katha karanawa, u witharai mage hoda paththak dakinne, ehinda math ugen balanawa endare
mannam nekath balanne naaසිංහලු නම් අනේ මන්දා..
ගෙවල් හදන ග්රෲප් එකකට ගියොත් අහන්නෙ මේක වාස්තු විද්යාවට ගැලපෙනවද?
වෙන එකෙක්ගේ ගේක පින්තූරයක් දැක්කොත් මුලින්ම කියන්නෙ වාස්තු අවුල් අරක මේක.
අර දිශාවෙ අරක හොඳ මේක හොඳද?
වගාවන් ගැන තියෙන තැනක අහන්නෙ මේ ගහ ගෙදරට අපලද? සුභද? ලකී ප්ලාන්ට් හිටවඳ ගේ වටේටම?
ළමා සෞඛ්යය ගෲප් එකක අහන්නෙ ඉඳුල් කටගාන, අකුරු කියවන නැකත් ගැන. මැටි හරක්ට තේරෙන්නෙ නෑ ලංකාවෙ අකුරු කියවන හැටියට ඔක්කොම එවුන් උගත්තු වෙලා ඉන්න ඕනෙ. කොච්චර නම් දෙනවද ගණදෙවි කෝවිල් වලට.
මැරිච්ච එකාගෙ මිනිය ගන්නත් නැකත්. එක එක පළාත්වල අරක හොඳ නෑ මේක හොඳ නෑ. බලන් යද්දි හොඳ නැති එව්වත් පළාතෙන් පළාතට වෙනස්.
ඔය හොඳ නැති එව්වල සමහර එව්වට නම් විද්යාත්මක පදනමක් තියෙනවා. ඒත් දැන් කාලෙ එව්වාට ප්රතිකර්මත් තියෙනවා. ඒත් තාම හොඳ නැති එක අල්ලන් ඉන්නවා.
අපේ නෑ කෙනෙක් ගේ හදපු දවසෙ ඉඳන් කඩ කඩ ආයෙ හදනවා. ගෙදර මොකෙක් හරි ලෙඩ වෙච්ච ගමන් මිනිහගෙ වයිෆ් යනවා මොකෙක් හරි කේන්දර කාරයෙක් හොයන්න. ඊටපස්සෙ ඌ ඇවිල්ල අරක හොඳ නෑ මේක් හොඳ නෑ කියපු වෙලේ ඉඳන් කඩලා වෙනස් කරනවා. අපි එහෙ යද්දි එක එක දවස්වලට දොරවල් එක එක තැන්වල.
ඒ යටකරපු සල්ලි හැටියට ගෙවල් දෙක තුනක් හදන්න තිබ්බා.
apitath 500 gane deepan apith kiyannam.
------ Post added on Jun 2, 2021 at 7:24 AM
Thread closedඒ උනාට ඕවා අපේ සිංහල බෞද්ධ සංස්කෘතියේ තියෙන දේවල්. ඒවාට ගරු කරන්න ඕනි. ඒවා ඉස්සරහට ගෙනි යන්න ඕනි. ගරු ජනාධිපතිතුමා උනත් දිවුරුම් දුන්නේ ජෝතිස්නැකත් සාස්ත්රයට අනුව. අපිත් එව්වා අනුගමනය කරන්න ඕනි.
උඹ මැරෙන්නෙ නෑ කියලද කියන්න හදන්නෙ?මම කසාද බඳින්න හිටපු කෙල්ලගේ ගෙදරින් මේ ලබ්බ බල්ලා කිව්වනෙ යකෝ මම මැරෙනව මොකක්ද ලබ්බක්.
මට තේරෙන්නේ නැති පොඩි සීන් එකක් තියනව ජෝතිෂ්ය වල.
ඔය "ගෘහ මුලිකයට" අපලයි කියලා තියෙනවා නේද ?
කොහොමද ග්රහයෝ ගෙදරක ගෘහ මුලිකයව තෝරාගන්නේ ??
චන්ද හිමි නාමලේඛණය වගේ බලලද නැත්නම් ගෙදර නිත්යානුකුල අයිතිය වගේ දෙයක් බලලද ?
එහෙම නම් ග්රාමසේවක , ලෝයර් වගේ කෙනක්ට කියලා අපලේ අයින් කරගන්න පුලුවන් නේ බන්.![]()
![]()




හැබැයි ඇත්තකුත් තියෙනවා සමහර සින් වල
මමත් කැම්පස් යන කාලේ ආතල් ම තමා ගත්තේ
එතකොට හදහන් බලපු තැනින් කියල මේ යාළුවො අස්රේ කලොත් වලේම තමා කියල
කිව්වත් හරි එතනින් අයින් වෙලා ජෝබකට සෙට් උනාට් පස්සේ ඔක්කොම වගේ හරි ගිය
අනික බොන එක එහෙම අඩු උනා
ඒ වගේම එතැනින්ම තව කෙල්ලෙක් ගැන කියපු සින් 100 වැරදි
දැන් එතන හදහන් බලන්නෙත් නැ
අන්න ඔය වගේ දෙපැත්තම තියෙනවා