machan siddharthama kumaaraya dawasaka gihi geya ath harala yanada kiwwe google map balalada ? Google earth balalada ? facebook instagram balalada ? uba kotu 12k gana kiyala thiyenawa neda ? ewage 2,4,7 wage kotu walin samanya danumak thiyena kenektath kiyanna puluwan ubata wena de gana.
uba marena eka gana uba therum ganna sudanam naththan eeka ube maansaika mattame awulak misak technology wala awulak neme.
Covid 19 hinda lankaawata hena case a hinda minissu okkotama hena case kiyala kiyana hinda ubath kiyanwa nan a technology eka down kiyala. Hodata hoyala balapan Covid 19 nisa me weddi kee denek goda gihinda kiyala.
01. Pooya kittu weddi pissan kotuwa paththe gihin balapan.
02. Hada nagina bahina kaaleta muuda kittuwata waren.
03. Seimen kenekgen ahala balapan hada kaaleta wathura mattamee wena wenaskm gana.
Thawa thiyenawa godaak. Danata oya tika karala balapan therei, AWULA thiyenne Technology eke nemei ANAWABODAYEI kiyala !
Theruwan Saranai !
Ithin gon alayo
hade balapema hamotama thiyanwa. gravity eka nisa wada diya badiya athi wenawa. eka hamathanama wenawa.
dan example ekak widiyata kendare 8 hada thiyana un awul lu neh
e dein balapamak wenawa nam eka hamotama wenawa. ira eliyen balapamak wenawa nam hamotama wenawa. eka ira suba ayata witharak wela nawathinawada gono.
kamare light eka dammama ubata witharak eliya enawada? e wage thamai.


A wunta dan hithenwa ban eka wune mage wasanawakata kiyala