දෙයක් කිව්වම එක තේරුම් ගන්න පුළුවන් තරමට වත් ස්මාර්ට් වෙයන් බං. කියන්න දෙයක් නැති උනාම කුණුහරුප කිව්වා කියලා උඹ වැඩ්ඩා වෙන්නේ නැහැනේ. හිකිස්උඹලට තමයි රට ගැන හෙන දැක්මක් තියෙන්නේ. හරි එහෙමනේ. අපිට තේරෙන්නේ නැහැ. පල වේසියෝ යන්න.![]()
දෙයක් කිව්වම එක තේරුම් ගන්න පුළුවන් තරමට වත් ස්මාර්ට් වෙයන් බං. කියන්න දෙයක් නැති උනාම කුණුහරුප කිව්වා කියලා උඹ වැඩ්ඩා වෙන්නේ නැහැනේ. හිකිස්උඹලට තමයි රට ගැන හෙන දැක්මක් තියෙන්නේ. හරි එහෙමනේ. අපිට තේරෙන්නේ නැහැ. පල වේසියෝ යන්න.![]()
Ane mnda bn SIS walin mona pamkak krnawada mnda.yako munta ahu nowenna minihek maraganna bene.NGO නඩවල් ටික පාරෙ !
ඔව් මම අහන්නෙත් එදා පාර්ලිමේන්තුවේදී ගුටි කෑවේ හමුදාව විතරද කියලා? ප්රශ්ණයක් ඇහුවම පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා උත්තර දියන් බං. ගිරවු වගේ කියවන්නේ නැතිව.මේ කියන්නේ එදා පාර්ලිමෙන්තුවෙදි.. ඊට පස්සේ තමයි සියළු බලය යොදන්න අවසර දුන්නේ. එදා හමුදාවට ගහනකොට මුං කිව්ව දැක්කනේ කෝටි දෙකක් ඉස්සරහ ලක්ෂ දෙකක් පදිරි කියලා... දැන් කොහොමද
උඹලා එක්කනේ බං මේ අපි අරගල කරන්නේ. දේශපාලුවන් එලවන්න කලින් උඹලා වගේ කාලකන්නි එළවල දාන්න වෙනවා. හිකිස්අනාගතේ හදන්නද ගෝල්ෆේස් එකේ අට්ටාල හදන ඉන්නේ? එතකොට අනාගතේ හැදෙයි. හිටපු එකා තියන් පාර්ලිමේන්තුව විසිරුවලා චන්දයක් තියන්න බල කරන්නේ නැතුව එක එකා ගෝ හෝම් ගාන්න ගත්තා. දැන් ඉතින් තව විඳවපන්.
පලයන් බන් යන්න. සමාජවාද ලබ්බවල් මතුරලා මිනිස්සුන්ව රවට්ටන්න වෙන්නේ නැහැ. කරන්න ඕන දේවල් පැත්තක තියෙද්දී අරගලේ ඇත්ත අරමුණ පැත්තකට දාලා එක එක දේශපාලන අටමගල් වලට කඩේ ගිහිල්ල දැන් අරගලේ අලඋනාම මරු විකල් වෙලා වගේ කියවනවා. ඕවා දැන් කිව්වා කියලා වැඩක් නැහැ.ඔව් මම අහන්නෙත් එදා පාර්ලිමේන්තුවේදී ගුටි කෑවේ හමුදාව විතරද කියලා? ප්රශ්ණයක් ඇහුවම පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා උත්තර දියන් බං. ගිරවු වගේ කියවන්නේ නැතිව.
උඹලා එක්කනේ බං මේ අපි අරගල කරන්නේ. දේශපාලුවන් එලවන්න කලින් උඹලා වගේ කාලකන්නි එළවල දාන්න වෙනවා. හිකිස්
------ Post added on Jul 22, 2022 at 11:15 AM
හෙහෙ... මේ රටට යහපතක් කරන එක සමාජවාදයනම්, ඔව් අපි ඒක තමයි කරන්නේ. අපි තනි තනියමත්, පොදුවේත් මහන්සි වෙන්නේ අපේ අනාගතේ, අපේ දරුවන්ගේ අනාගතේ ගොඩ දාන්න මචන්. උඹලගේ අපේ අම්මලට හිඟ බෙහෙත් පෙත්ත අරන් දෙන්න. අපි දන්නා අරගලේ ඇත්ත අරමුනනම් ඒකයි. අරගලේ අල උනානම්, දවස් 100 කටත් කලින් ලෝකේ බලවත්ම දේශපාලන පවුල, වැඩිම බලයක් තිබුන විධායක ජනාධිපති දැන් යන එන මං නැතිව රටින් රටට පැන පැන ඉන්නේ නැහැ නේද? මොලෙන් කල්පනා කරපල්ලා බන් වෙන වෙන තැන වලින් හිතන්න යන්නේ නැතිව. හික්ස්පලයන් බන් යන්න. සමාජවාද ලබ්බවල් මතුරලා මිනිස්සුන්ව රවට්ටන්න වෙන්නේ නැහැ. කරන්න ඕන දේවල් පැත්තක තියෙද්දී අරගලේ ඇත්ත අරමුණ පැත්තකට දාලා එක එක දේශපාලන අටමගල් වලට කඩේ ගිහිල්ල දැන් අරගලේ අලඋනාම මරු විකල් වෙලා වගේ කියවනවා. ඕවා දැන් කිව්වා කියලා වැඩක් නැහැ.
එල බන්. හරි තේරුණා.හෙහෙ... මේ රටට යහපතක් කරන එක සමාජවාදයනම්, ඔව් අපි ඒක තමයි කරන්නේ. අපි තනි තනියමත්, පොදුවේත් මහන්සි වෙන්නේ අපේ අනාගතේ, අපේ දරුවන්ගේ අනාගතේ ගොඩ දාන්න මචන්. උඹලගේ අපේ අම්මලට හිඟ බෙහෙත් පෙත්ත අරන් දෙන්න. අපි දන්නා අරගලේ ඇත්ත අරමුනනම් ඒකයි. අරගලේ අල උනානම්, දවස් 100 කටත් කලින් ලෝකේ බලවත්ම දේශපාලන පවුල, වැඩිම බලයක් තිබුන විධායක ජනාධිපති දැන් යන එන මං නැතිව රටින් රටට පැන පැන ඉන්නේ නැහැ නේද? මොලෙන් කල්පනා කරපල්ලා බන් වෙන වෙන තැන වලින් හිතන්න යන්නේ නැතිව. හික්ස්
Communist ponzla awilla ube gewal, wahana , depala jana sathu karanna awama okama kiyapan. Rate nithiyak nathi unama 119 wenuwata Rattatta kiyapnහෙහෙ... මේ රටට යහපතක් කරන එක සමාජවාදයනම්, ඔව් අපි ඒක තමයි කරන්නේ. අපි තනි තනියමත්, පොදුවේත් මහන්සි වෙන්නේ අපේ අනාගතේ, අපේ දරුවන්ගේ අනාගතේ ගොඩ දාන්න මචන්. උඹලගේ අපේ අම්මලට හිඟ බෙහෙත් පෙත්ත අරන් දෙන්න. අපි දන්නා අරගලේ ඇත්ත අරමුනනම් ඒකයි. අරගලේ අල උනානම්, දවස් 100 කටත් කලින් ලෝකේ බලවත්ම දේශපාලන පවුල, වැඩිම බලයක් තිබුන විධායක ජනාධිපති දැන් යන එන මං නැතිව රටින් රටට පැන පැන ඉන්නේ නැහැ නේද? මොලෙන් කල්පනා කරපල්ලා බන් වෙන වෙන තැන වලින් හිතන්න යන්නේ නැතිව. හික්ස්
උඹලා ඔය හිනාවෙන්නේ උඹලා අපේම අනාගතේට බං..... ඇත්තටම මේක මහ කාලකන්නි රටක්.........
මුල් ලමාවිය සංවර්ධනයට anchor pedia pro බොන්න ! ඔය අරගලේ එවුන්ගෙ කුඩු, අයිස්, ගංජා හරි යන්නෙ නැහෙහෙ... මේ රටට යහපතක් කරන එක සමාජවාදයනම්, ඔව් අපි ඒක තමයි කරන්නේ. අපි තනි තනියමත්, පොදුවේත් මහන්සි වෙන්නේ අපේ අනාගතේ, අපේ දරුවන්ගේ අනාගතේ ගොඩ දාන්න මචන්. උඹලගේ අපේ අම්මලට හිඟ බෙහෙත් පෙත්ත අරන් දෙන්න. අපි දන්නා අරගලේ ඇත්ත අරමුනනම් ඒකයි. අරගලේ අල උනානම්, දවස් 100 කටත් කලින් ලෝකේ බලවත්ම දේශපාලන පවුල, වැඩිම බලයක් තිබුන විධායක ජනාධිපති දැන් යන එන මං නැතිව රටින් රටට පැන පැන ඉන්නේ නැහැ නේද? මොලෙන් කල්පනා කරපල්ලා බන් වෙන වෙන තැන වලින් හිතන්න යන්නේ නැතිව. හික්ස්
ow neda ban.. lahiru weerasekara la.. pubudu jagoda la.. kumar gunaratnam la nam okey inne umbey ammata beheth aran denna wenna athi...හෙහෙ... මේ රටට යහපතක් කරන එක සමාජවාදයනම්, ඔව් අපි ඒක තමයි කරන්නේ. අපි තනි තනියමත්, පොදුවේත් මහන්සි වෙන්නේ අපේ අනාගතේ, අපේ දරුවන්ගේ අනාගතේ ගොඩ දාන්න මචන්. උඹලගේ අපේ අම්මලට හිඟ බෙහෙත් පෙත්ත අරන් දෙන්න. අපි දන්නා අරගලේ ඇත්ත අරමුනනම් ඒකයි. අරගලේ අල උනානම්, දවස් 100 කටත් කලින් ලෝකේ බලවත්ම දේශපාලන පවුල, වැඩිම බලයක් තිබුන විධායක ජනාධිපති දැන් යන එන මං නැතිව රටින් රටට පැන පැන ඉන්නේ නැහැ නේද? මොලෙන් කල්පනා කරපල්ලා බන් වෙන වෙන තැන වලින් හිතන්න යන්නේ නැතිව. හික්ස්
ගහද්දි හැංගෙන්නේ නැතිව උන් එක්ක ගහගන්න ගිහින් වැඩි කාල මැරෙන්නද කියන්නේ??? කාලකන්නි
ඕං එහෙනම් මමත් අපේ අනාගතේට හිනා වුනා!
ගහද්දි බයේ හැංගිල ඉඳල දැන් ලොරිටෝක් දුන්නම වැඩක් තියෙනවැයි?
------ Post added on Jul 22, 2022 at 11:56 AM
උබේ අම්මවත් ජනසතු කරමුද බල්ලෝහෙහෙ... මේ රටට යහපතක් කරන එක සමාජවාදයනම්, ඔව් අපි ඒක තමයි කරන්නේ. අපි තනි තනියමත්, පොදුවේත් මහන්සි වෙන්නේ අපේ අනාගතේ, අපේ දරුවන්ගේ අනාගතේ ගොඩ දාන්න මචන්. උඹලගේ අපේ අම්මලට හිඟ බෙහෙත් පෙත්ත අරන් දෙන්න. අපි දන්නා අරගලේ ඇත්ත අරමුනනම් ඒකයි. අරගලේ අල උනානම්, දවස් 100 කටත් කලින් ලෝකේ බලවත්ම දේශපාලන පවුල, වැඩිම බලයක් තිබුන විධායක ජනාධිපති දැන් යන එන මං නැතිව රටින් රටට පැන පැන ඉන්නේ නැහැ නේද? මොලෙන් කල්පනා කරපල්ලා බන් වෙන වෙන තැන වලින් හිතන්න යන්නේ නැතිව. හික්ස්
එ කියන්නෙ අරගල කාරයොන්ගේ චණ්ඩිකම් තුවක්කු බටේ ඉස්සරහ පච වෙනවද? නොදකින්! තොපි මේවටද යකෝ අරගල කියන්නෙ? මේව දන්නව නම් චේ ගුවේරල වහ කාල මැරෙන්නේ. තූ නොදකින්!ගහද්දි හැංගෙන්නේ නැතිව උන් එක්ක ගහගන්න ගිහින් වැඩි කාල මැරෙන්නද කියන්නේ??? කාලකන්නි
කරන්න ඕනේ දේවල් කරන්නේ නැතිව රට බංකොලොත් කරේ අරගලේ කරපු එවුන්ද බල්ලෝපලයන් බන් යන්න. සමාජවාද ලබ්බවල් මතුරලා මිනිස්සුන්ව රවට්ටන්න වෙන්නේ නැහැ. කරන්න ඕන දේවල් පැත්තක තියෙද්දී අරගලේ ඇත්ත අරමුණ පැත්තකට දාලා එක එක දේශපාලන අටමගල් වලට කඩේ ගිහිල්ල දැන් අරගලේ අලඋනාම මරු විකල් වෙලා වගේ කියවනවා. ඕවා දැන් කිව්වා කියලා වැඩක් නැහැ.
ගොන් කතා කියවන්න එපා බල්ලෝ. අරගලයක් කරන්න ඕන අරගලයක් විදිහට. එක එකාගේ දේශපාලන agenda නෙවේ. දැන් ලබ්බක් එයි මිනිස්සු අරගලේට ගැහුවා කියලා. බලපන්කො කලින් වගේ train ගණන් එයිද කියලා. පම්කක් එයි.කරන්න ඕනේ දේවල් කරන්නේ නැතිව රට බංකොලොත් කරේ අරගලේ කරපු එවුන්ද බල්ලෝ
එන දවසක් එනවා හිටපන් එතකන් ගෝටාට මුල කාලේ විරෝදෙටත් කිව්වේ ඔහොම තමාගොන් කතා කියවන්න එපා බල්ලෝ. අරගලයක් කරන්න ඕන අරගලයක් විදිහට. එක එකාගේ දේශපාලන agenda නෙවේ. දැන් ලබ්බක් එයි මිනිස්සු අරගලේට ගැහුවා කියලා. බලපන්කො කලින් වගේ train ගණන් එයිද කියලා. පම්කක් එයි.
බලපන්කො...එන දවසක් එනවා හිටපන් එතකන් ගෝටාට මුල කාලේ විරෝදෙටත් කිව්වේ ඔහොම තමා
මේ වගේ එකකට හිනවෙන්නද අඬන්නද කියල මට හිතාගන්න බැහැ මචන්.... උඹේ අම්මට ඕක කවුරු හරි කිව්වොත්?උබේ අම්මවත් ජනසතු කරමුද බල්ලෝ![]()
අපි පොඩ්ඩක් practical වෙමු....එ කියන්නෙ අරගල කාරයොන්ගේ චණ්ඩිකම් තුවක්කු බටේ ඉස්සරහ පච වෙනවද? නොදකින්! තොපි මේවටද යකෝ අරගල කියන්නෙ? මේව දන්නව නම් චේ ගුවේරල වහ කාල මැරෙන්නේ. තූ නොදකින්!