කොන්ඩේ ලස්සනට හිටින්න දන්න මොකුත් නැද්ද බ
බණ්ඩාර නිළමෙ Well-known member Mar 15, 2012 897 587 113 SL Jan 23, 2015 #62 crazybuddy said: අද මං කොණ්ඩෙට බෙහෙත් ගන්ඩ ගියා බං.. බෙහෙත් ටිකේ නම් දාන්නම් අරගෙන ප්රතිපල බලලා.. ගියපු කොණ්ඩෙ නැවත අරගන්න හදන්නෙ.. Click to expand... machan, keshamula tharalayata prathipala nedda uba beth ganna giye
crazybuddy said: අද මං කොණ්ඩෙට බෙහෙත් ගන්ඩ ගියා බං.. බෙහෙත් ටිකේ නම් දාන්නම් අරගෙන ප්රතිපල බලලා.. ගියපු කොණ්ඩෙ නැවත අරගන්න හදන්නෙ.. Click to expand... machan, keshamula tharalayata prathipala nedda uba beth ganna giye
randitha chathumal Well-known member Jul 16, 2011 5,699 1,070 113 Jan 24, 2015 #63 chami_84 said: Click to expand... ow suwada wena dana magul walin konnde sinidu wennwna
randitha chathumal Well-known member Jul 16, 2011 5,699 1,070 113 Jan 24, 2015 #64 mAjIc hAt said: ඕනම කොන්ඩෙකට සෙට් වෙනවා වැක්ස් උලාපිය තෝ.....ඕන විදියකට කැමති හැඩේකට හදා ගන්න පුලුවන්...... හැබැයි ඉටි වගේ බන් ගාල උබේ කෘත්ය ඉටු උන පසු හොඳින් සෝදා පිරිසිදු කරගන්න Click to expand... wax barooooooooo
mAjIc hAt said: ඕනම කොන්ඩෙකට සෙට් වෙනවා වැක්ස් උලාපිය තෝ.....ඕන විදියකට කැමති හැඩේකට හදා ගන්න පුලුවන්...... හැබැයි ඉටි වගේ බන් ගාල උබේ කෘත්ය ඉටු උන පසු හොඳින් සෝදා පිරිසිදු කරගන්න Click to expand... wax barooooooooo
Hayao Well-known member Sep 11, 2009 37,530 4,726 113 ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫ Jan 25, 2015 #65 DamN DoG said: මේක හොදයි කියලා අහලා තියෙනවා බන්. හැබෙයි ලංකාවේ නම් තියෙනවද දන්නේ නැ. ගාලා අව්වේ ගියාට කිසි අවුලක් නැ. කොන්ඩේ පට්ට විදිහට සෙට් වෙනවා. ගන්න තැනක් දන්නා එකෙක් ඉන්නවා නම් කියපන්. Click to expand... owa nan ebay tamai.
DamN DoG said: මේක හොදයි කියලා අහලා තියෙනවා බන්. හැබෙයි ලංකාවේ නම් තියෙනවද දන්නේ නැ. ගාලා අව්වේ ගියාට කිසි අවුලක් නැ. කොන්ඩේ පට්ට විදිහට සෙට් වෙනවා. ගන්න තැනක් දන්නා එකෙක් ඉන්නවා නම් කියපන්. Click to expand... owa nan ebay tamai.