යකුනේ ඔය මල ජරාවල් නැතිවට සිංහල බෙහෙත් කඩයකින් රුපියල් 5ක් දීලා පෙනෙල ඇටයක් අරගෙන එක දෙකට කපල සබන් ගානවා වගේ ඇත දෙකෙන් පිරිමදිද්දී එන පෙන ටික ගාපිය කිසිම විසක් නැහැ ඔය ජෙල් ඔක්කොම පරාදයි
ube konde wawenne owa gala nedakaas pury කියල ක්රීම් එකක් තියනව
හොයන ගාපන් පට්ට..




ඒවා ගාන්නෙ ගනේමුල්ලෙ කොලුකාරයොනේ බං.. උඹත් ගනේමුල්ලෙද..?
ube konde wawenne owa gala neda![]()
මම බෙනා;17779811 said:curly hair ekakata ganda deyak kiyandako![]()

ube athnath na ne gaganinතොපිට කොයින්ද ඕව.. කෙල්ලගේ ජූස් ගෑවිලා කොන්ඩේ ගිහින් දැන් බේත් ගන්නව.. පව් පව්
ඔව් ඔව් රැවුල වැවෙන්නෙ නැතුව තිබිලත් ගෑවා.. දැන් වැවෙනව..
meka soft hair ekakata set waida bnmama ganne me gel eka. patta gel eka konde thada wenne ne gel gawa kiyala penne ne. ekai mekata camouflage gel kiyala kiyanne. washout karannath lesi. 98% natural ingredients tiyenne kiyala tamai kiyanne
![]()
තොපිට කොයින්ද ඕව.. කෙල්ලගේ ජූස් ගෑවිලා කොන්ඩේ ගිහින් දැන් බේත් ගන්නව.. පව් පව්


![]()
Strawberry eka mama use karanne.
Rs 320.00


ube athnath na ne gaganin
කෙල්ලගෙ ජූස් ඔළුවෙ ගෑවෙන්නෙ කොහොමද වේසියෙ..
උඹත් බීලා බලපං මාර රසයි.. ජූස් එක්ක කැටි ගැහිච්ච බඩු වගේ මක්කදත් එනවා..
සෝක් අනේ..
[/CENTER]
කැටි ගැහිච්ච මොකද්ද එක ඊයෙ රෑ ඒකි එක්ක ක්රීම් පායි එක හදපු එකා වෙන්න ඇති.. එලියට බේරිල ඉතුරු වෙලා තිබුන එව තමයි තෝ ඔය ඌර වගේ කන්නෙ.. අර මොකද්ද පටිය අරන් චූ කරවල බලපන් කොහෙවත් යන දරුවෙක්ගේ පියා වෙන්නෙ නැතුව..
![]()


wax ekan soft kondyakata style ekak ehma set kara ganna pulwand bn
hard kiww wax ekath eka eka item thiyadaOw Hard ekak ganin kisi awulak na
![]()
Rs 320.00
mama coconut eka use karanne![]()
ඕක ගාගෙන අව්වේ ගියොත් නල්ලට බේරෙනවා බන්. මුණේ තෙල් ගතිය වැඩි වෙනවා සැහෙන්න. full day A/C එකේ වගේ ඉන්නවා නම් අවුලක් නැ