math use thel thma thel konde thwath sinudu wennwa oyiපැටියා;17776617 said:තෙල් තමා
Vi E bipanmachan koneda yanawatai..konde wawennai monawa hari behehthak kiyapan ko machan![]()
math eka dawask gala oluwa ridenna gathha ban wax baro
වැක්ස් භයානකයි ජෙල් වලට වඩා.. බලපංකො ඔහොම ගාලා.. කොණ්ඩෙ පැලෙනවා..

![]()
No need hair gel.Only hair Band.

math use thel thma thel konde thwath sinudu wennwa oyi
Vi E bipan
math eka dawask gala oluwa ridenna gathha ban wax baro
![]()
eka thma auwla konde pirineth na oyiකොණ්ඩෙට අඹ සරණයි බං ඕයා ගෑවම..
machan koneda yanawatai..konde wawennai monawa hari behehthak kiyapan ko machan![]()

![]()
Strawberry eka mama use karanne.
Rs 320.00
meka hodai. olive eka man use karanne
ගොඩක් සිනිදු කොන්ඩයට මෙක සෙට් වෙනවාද බං
![]()
Strawberry eka mama use karanne.
Rs 320.00

මම බෙනා;17779811 said:curly hair ekakata ganda deyak kiyandako![]()

ගියපු කොණ්ඩෙ නැවත අරගන්න හදන්නෙ..
Koheda tiyenne brand eka mokadda...? Sirawatama hodai da? Konde bima tiyeida? Kalu konde sudu weida?![]()
kaas pury කියල ක්රීම් එකක් තියනව
හොයන ගාපන් පට්ට..