කොන්දක් නැති නපුන්සකයන් හන්දුනාගනිමු. part 02

brave

Member
Jan 7, 2010
348
19
0
Oya podi kali hinda thama umbalage agame un ahinsaka minissunwa maranne... anika uyalama dan piligattane oka kurane thiyenawa kiyala... :no::no:

oke harima theruma mekane.. islam nowana unwa dakka thana marapalla. habay un islam wenna kamathi nam maranna epa.. komada wade..:lol::lol::lol:

BDW i quoted it from quran.com.. :lol::lol: now cry out that it is an unauthorized web site...

apite umbe oye talk one nehe..

konde pane thiyene minihek nang ea quran wakye hathereme methena post kerapang!! ecchcharai....
 

mensoft2003

Member
Sep 12, 2007
1,776
152
0
හරක් මස් කලාම මුස්ලිම් උන් හැසිරෙන්නෙත් හරක් වගේ .:lol::lol: උන්ගේ මොළෙත් හරකුන්ගේ වගේ .:lol::lol: වැඩ කරනෙත් හරක් වගේ .:lol::lol: උන්ට කුරණේ තියන දේ ඇරෙන්ඩ වෙන මුකුත් තේරෙන්නේ නැ :lol::lol:. හරියට උදේට ලිහල දැම්මම දවසම කළා කළා හවසට පට්ටියට එන හරක් වගේ .:lol::lol: හරක්ට උනත් හැම එකටම හරක කියන්නේ නැනේ .උන්ටත් නම් දල තියන්නේ හදය , රත්ති , වස්සා වගේ නම් . :yes: ඒ වගේ තමයි හැම මුස්ලිම් එකටම හරක කියන්නේ නෑ . සිරාජ් , අන්වර් , වගේ නම් තමි බාවිතා කරන්නේ . :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol:
:lol::lol:
:lol:
 

brave

Member
Jan 7, 2010
348
19
0
හරක් මස් කලාම මුස්ලිම් උන් හැසිරෙන්නෙත් හරක් වගේ .:lol::lol: උන්ගේ මොළෙත් හරකුන්ගේ වගේ .:lol::lol: වැඩ කරනෙත් හරක් වගේ .:lol::lol: උන්ට කුරණේ තියන දේ ඇරෙන්ඩ වෙන මුකුත් තේරෙන්නේ නැ :lol::lol:. හරියට උදේට ලිහල දැම්මම දවසම කළා කළා හවසට පට්ටියට එන හරක් වගේ .:lol::lol: හරක්ට උනත් හැම එකටම හරක කියන්නේ නැනේ .උන්ටත් නම් දල තියන්නේ හදය , රත්ති , වස්සා වගේ නම් . :yes: ඒ වගේ තමයි හැම මුස්ලිම් එකටම හරක කියන්නේ නෑ . සිරාජ් , අන්වර් , වගේ නම් තමි බාවිතා කරන්නේ . :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol::lol:
:lol::lol::lol:
:lol::lol:
:lol:

ඒකද මේ උඹලා ඔච්චර හරකුන්ට ආදරේ.....:shocked::shocked::shocked:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

dilankandy

Member
Oct 11, 2006
1,137
78
0
apite umbe oye talk one nehe..

konde pane thiyene minihek nang ea quran wakye hathereme methena post kerapang!! ecchcharai....

mama pennuwa qurane thiyenne mekay kiyala.. umbata onnam pennapan ehema ekak naha kiyala.. umbata pennanna bari bawa nokiya nikan methana loku talk daanna epa machan.. mathak thiyaganin qurane thiyana deyak naha keewoth umbalage maha loku deyya umbalata karana de.. :lol::lol::lol:

Habatama machanla Muslim unge Diwya loketa yawanna wenne ape ahmedla pitiye appulawa thama kawadahari. mokada un witaray kurane thiyena dewal wala atta minissunta kiyala denne. mun karanne ewa kurane naha kiyana ekane... :lol::lol::lol:
 

brave

Member
Jan 7, 2010
348
19
0


mama pennuwa qurane thiyenne mekay kiyala.. umbata onnam pennapan ehema ekak naha kiyala.. umbata pennanna bari bawa nokiya nikan methana loku talk daanna epa machan.. mathak thiyaganin qurane thiyana deyak naha keewoth umbalage maha loku deyya umbalata karana de.. :lol::lol::lol:

Habatama machanla Muslim unge Diwya loketa yawanna wenne ape ahmedla pitiye appulawa thama kawadahari. mokada un witaray kurane thiyena dewal wala atta minissunta kiyala denne. mun karanne ewa kurane naha kiyana ekane... :lol::lol::lol:

thanks for accepting that u dont have a back bone.i think siraj has prooved it......

how ever u try always fails!!!!!!!!!!!!!!!!cho sad!!:(:(:(:(
 

mensoft2003

Member
Sep 12, 2007
1,776
152
0
thanks for accepting that u dont have a back bone.i think siraj has prooved it......

how ever u try always fails!!!!!!!!!!!!!!!!cho sad!!:(:(:(:(

සිරජ්ට නැට්ටක් සහ අං දෙකකුත් තියනවා කියල ඔප්පු කරානේ.
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: