කොපි කරලා මාට්ටු උන අය එන්න බලන්න

DeadWizard

Member
Nov 8, 2020
14
14
3
@u_make_me_sick_ බලපන් බන්..ජෙප්පෝන්ගේ වරදක් කිව්වොත් ජංගි වාටි.....මේකට කියන්නේ වහල්කම කියලද බන් ? කොහොම හරි බර වචන ටිකක් දාලා තනුක කරන්නමයි හිත :ROFLMAO:

දැන් ඉතින් කොපි කරලා නැහැල්ලුද 🤭

"ජෙප්පෝන්ගේ වරදක් කිව්වොත් ජංගි වාටි"
"මේකට කියන්නේ වහල්කම කියලද බන්"

ඔය එකක් ගැනවත් නෙමෙයි මම කියන්නෙ.

සමහරවිට මඩ (ටොයියො, බයියො ජෙප්පො කියල නෑ කාට ගැහුවත් මඩ මඩමයි) පෝස්ට් එකක මෙහෙම දෙයක් ඇදල ගත්ත එක මගෙ මෝඩකම වෙන්නත් පුළුවන්.

ආයෙත් කියන්නම් මම ෆෝරම් එකක් දකින විදියත් එක්ක මේ කතා කරන්නේ.
අනික මේක මඩ ගහන්නයි වෙන බාල වැඩ වලටයි විතරක් හදපු ෆෝරම් එකකුත් නෙමෙයිනෙ.

මුල් පෝස්ට් එකට වඩා වෙනස් විදියකට මේක දිහා බලමු කියල පොඩි යෝජනාවක් විතරයි.
 
  • Like
Reactions: Sen-lu

EnIgma001

Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    ඕවා මොනාද බන් අර ලංකාවේ අංක එකේ කියාගන්න channel
    කැමරා කොපි පෙන්නුවෙ
    අපේ එවුන් ඔය program වල යන soundtrack සල්ලි දීලා ගන්නවා කියලා හිතනවද
    ලෝක හොරැ අපි
     
    • Like
    Reactions: HSW and nicjosh83

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    "ජෙප්පෝන්ගේ වරදක් කිව්වොත් ජංගි වාටි"
    "මේකට කියන්නේ වහල්කම කියලද බන්"

    ඔය එකක් ගැනවත් නෙමෙයි මම කියන්නෙ.

    සමහරවිට මඩ (ටොයියො, බයියො ජෙප්පො කියල නෑ කාට ගැහුවත් මඩ මඩමයි) පෝස්ට් එකක මෙහෙම දෙයක් ඇදල ගත්ත එක මගෙ මෝඩකම වෙන්නත් පුළුවන්.

    ආයෙත් කියන්නම් මම ෆෝරම් එකක් දකින විදියත් එක්ක මේ කතා කරන්නේ.
    අනික මේක මඩ ගහන්නයි වෙන බාල වැඩ වලටයි විතරක් හදපු ෆෝරම් එකකුත් නෙමෙයිනෙ.

    මුල් පෝස්ට් එකට වඩා වෙනස් විදියකට මේක දිහා බලමු කියල පොඩි යෝජනාවක් විතරයි.

    ඉතින් උඹ මට උපදෙස් දෙන වෙලේ thread එකක් ඇරලා උඹේ කතිකාවත ඇති කරපංකෝ..... ජෙප්පෝ තේ කෝප්පේ කුණාටුව දකින විදිහටම උන්ට සැරට පාරක් දුන්නම තමයි කට්ටියටම සම්භාවය කතා මතක් වෙන්නේ

    Thawa post keeyak gahanna onada dawase gana hoyaganna? ☺☺☺

    ඉතින් හොඳයිනේ යකෝ... උම්බවගේ free බොන තැන් හොය හොය හිඟමනේ යන්නේ නෑනේ.....🤭

    @u_make_me_sick_ එන්නේ නැද්ද බ්‍රෝ
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඉතින් උඹ මට උපදෙස් දෙන වෙලේ thread එකක් ඇරලා උඹේ කතිකාවත ඇති කරපංකෝ..... ජෙප්පෝ තේ කෝප්පේ කුණාටුව දකින විදිහටම උන්ට සැරට පාරක් දුන්නම තමයි කට්ටියටම සම්භාවය කතා මතක් වෙන්නේ



    ඉතින් හොඳයිනේ යකෝ... උම්බවගේ free බොන තැන් හොය හොය හිඟමනේ යන්නේ නෑනේ.....🤭

    @u_make_me_sick_ එන්නේ නැද්ද බ්‍රෝ

    me dawas wala post godak gahanne genige birthday eka wath laga enawada?

    oya kotana machine eke ehema photo ekak dapanko balanna higana ponnayo. 😂
     
    • Haha
    Reactions: u_make_me_sick_

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    me dawas wala post godak gahanne genige birthday eka wath laga enawada?

    oya kotana machine eke ehema photo ekak dapanko balanna higana ponnayo. 😂

    අද නේද උඹ හිඟමනේ යන දවස ..... තැන් ටික දැන්ම mark කරල තියගත්තද ? 🤭
     
    • Like
    Reactions: RandomGuy

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    අද නේද උඹ හිඟමනේ යන දවස ..... තැන් ටික දැන්ම mark කරල තියගත්තද ? 🤭

    post gahana computer eke photo ekak ehema danna amarui neda?

    kakkussi hodana higana ponnayek kiyala penawa 😅😂

    Edit:

    කැම්පේන් කාරය හවසට පොස්ට් කවුන්ට් එක බලල රුපියල් දෙසියයි පුක් පාරයි දුන්නම කුප්පියකට කැරි ටික රීල එකත් අරගෙන “සුදූ මම ඩිනර් ගේනවා” කියාගෙන පුක වන වන සරමත් නැතුව ගෙදර යන හිඟන්නට මොන Friday night dine out ද. 🙈🙈🥔
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: nicjosh83

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    post gahana computer eke photo ekak ehema danna amarui neda?

    kakkussi hodana higana ponnayek kiyala penawa 😅😂

    ඉඳල හිටලවත් සල්ලි වලට බීපන්... හැම දාම ඕක කරන්න යන්න එපා...
    දැක්කාම තේරෙනවනේ කළු කැත කොට සිංහලයෙක් කියල .....
    මට නානා කිව්වේ උඹ ගැන ......
    ලජ්ජා නැද්ද බන්.....
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඉඳල හිටලවත් සල්ලි වලට බීපන්... හැම දාම ඕක කරන්න යන්න එපා...
    දැක්කාම තේරෙනවනේ කළු කැත කොට සිංහලයෙක් කියල .....
    මට නානා කිව්වේ උඹ ගැන ......
    ලජ්ජා නැද්ද බන්.....

    oya post gahana machine eke photo ekak dala idapanko pons 🤔🤔

    ubala echcharatama nihathamani porawal neda? Api dannawa hummm. 😂

    Oka thamai yako kiyanne igenaganna kaleta igenaganin kiyala
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    oya post gahana machine eke photo ekak dala idapanko pons 🤔🤔

    ubala echcharatama nihathamani porawal neda? Api dannawa hummm. 😂

    Oka thamai yako kiyanne igenaganna kaleta igenaganin kiyala


    මල පැනගන්න එපා බන් ......තොගේ නහරයක් පුපුරලා මැරෙනවා දැන්..බලපන් අවුල් ගිය පාර කොච්චර කුණුහරප තොගයක් කියලද කියල....

    හරි හරි නිකන් බිව්වට කමක් නෑ ...මම මුකුත් කියන්නේ නෑ... ... 🤭
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    මල පැනගන්න එපා බන් ......තොගේ නහරයක් පුපුරලා මැරෙනවා දැන්..බලපන් අවුල් ගිය පාර කොච්චර කුණුහරප තොගයක් කියලද කියල....

    හරි හරි නිකන් බිව්වට කමක් නෑ ...මම මුකුත් කියන්නේ නෑ... ... 🤭

    Ridunada higana pons? 😂
    Ayeth iskole yanna hithunada? 😂

    Ko machine eke photo damme nehene pons 😂
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Ridunada higana pons? 😂
    Ayeth iskole yanna hithunada? 😂

    Ko machine eke photo damme nehene pons 😂


    200w.gif
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    higannata hodatama hurt una neda 🤪

    රෙද්දේ ගිය උන්ගේ මුලික ලක්ශනේ තමයි අනිත් උන්ට රිදුන කියන එක..... 😏 🤭

    අද free බොන්න යන්නේ නැද්ද ? 🍺
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    රෙද්දේ ගිය උන්ගේ මුලික ලක්ශනේ තමයි අනිත් උන්ට රිදුන කියන එක..... 😏 🤭

    අද free බොන්න යන්නේ නැද්ද ? 🍺

    free ganna nam ekak salli deela ganna ona.
    ubata ithin campaign karayage keri kuppiya gattama wifege eka free neda? 🤪🤪