කොපි කරලා මාට්ටු උන අය එන්න බලන්න

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    free ganna nam ekak salli deela ganna ona.
    ubata ithin campaign karayage keri kuppiya gattama wifege eka free neda? 🤪🤪


    අන්න හරි.....ඕකම තමයි උඹ ගැන කිව්වේ...තව එකෙක් එක්ක ගිහින් ඌ සල්ලි දීල ගත්තම උඹ free එක ගන්නවලු ....

    දවසක් දෙකක් කලාට කමක් නෑ...ඕක හැමදාම කරන්න එපා පොන්ස්...
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    අන්න හරි.....ඕකම තමයි උඹ ගැන කිව්වේ...තව එකෙක් එක්ක ගිහින් ඌ සල්ලි දීල ගත්තම උඹ free එක ගන්නවලු ....

    දවසක් දෙකක් කලාට කමක් නෑ...ඕක හැමදාම කරන්න එපා පොන්ස්...

    ehema denawada ponnayo 😂🙈

    me higana kariya kadekin kala beelama nathi ekekda manda 😂😂😂
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ehema denawada ponnayo 😂🙈

    me higana kariya kadekin kala beelama nathi ekekda manda 😂😂😂

    ලැජ්ජයි යකෝ කිරියටත් එක්ක ...උඹ නම් මහා ජරාම ලෝබ කුනෙක්
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    hadda guu higannek kiyala confirm pons dan uba 😂

    දැන් මමද beer හොයා හොයා හිඟා කෑවේ ?

    එහෙම කරලා මමද thread දැම්මේ ? උඹ කුණුහරපෙන් බනින්නේ රිදිලා නේ ? ඕක ඇත්ත හින්දනේ උඹට ඔච්චර වදින්නේ 🤭 🍺
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    දැන් මමද beer හොයා හොයා හිඟා කෑවේ ?

    එහෙම කරලා මමද thread දැම්මේ ? උඹ කුණුහරපෙන් බනින්නේ රිදිලා නේ ? ඕක ඇත්ත හින්දනේ උඹට ඔච්චර වදින්නේ 🤭 🍺

    wedichcha eka neda aneth unta weduna kiyala adanne 😂

    kakussi hodana ubata mona beer da pons 😂
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    wedichcha eka neda aneth unta weduna kiyala adanne 😂

    kakussi hodana ubata mona beer da pons 😂

    කොච්චර කිව්වත් තේරෙන්නේ නෑනේ මූට ...මට වදින්න මම free beer thread දැම්මද යකෝ :ROFLMAO:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    කොච්චර කිව්වත් තේරෙන්නේ නෑනේ මූට ...මට වදින්න මම free beer thread දැම්මද යකෝ :ROFLMAO:

    Irisiyawa awissila puka denna gihin dan sarama oluwen gelawila inna higanna ubane bn 😂😂
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Irisiyawa awissila puka denna gihin dan sarama oluwen gelawila inna higanna ubane bn 😂😂

    giphy.gif
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Ai mahinda 2010 duwala ghin stage ekata nagala election ekata kick ekak dunna. anurayath eka copy karala 2019 duwa gena ghin nagga anthime 3%😝😝😁😁😝😝. Man mulin hithuwe anurayata eha patte inna ekai illanne kiyala u thamai gammata awe hoda welawata stage eka kittu karala anuraya atha dala nawattuwe😁😁😝😝😜😜tawa podden aru naginawa stage ekata anurata kalin, 😜😜
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: nicjosh83

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    අද කොහෙන්ද ෆ්‍රී ලැබෙන්නේ ? 🍺 🍺 🍺

    ata dekath ukas karala inna ubata mona beer da pons 😂

    ube photo ekak aran thiyaganna ona podi ewun inna kalekata un iskole yanna kammali karoth pennala baya karanna 😂
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ata dekath ukas karala inna ubata mona beer da pons 😂

    ube photo ekak aran thiyaganna ona podi ewun inna kalekata un iskole yanna kammali karoth pennala baya karanna 😂

    ඊට වැඩිය හොඳ නැද්ද උඹට free beer දෙන එකාගේ ෆොටෝ එකක් අරන් උදේ හවා දුම් අල්ලනවා ...

    .ලමයි හදන්න ඕන කාලෙට කියපන් මචන් ...මොකද උඹට බැහැ කියල දන්නවා ..... ;-)
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඊට වැඩිය හොඳ නැද්ද උඹට free beer දෙන එකාගේ ෆොටෝ එකක් අරන් උදේ හවා දුම් අල්ලනවා ...

    .ලමයි හදන්න ඕන කාලෙට කියපන් මචන් ...මොකද උඹට බැහැ කියල දන්නවා ..... ;-)

    apo. Ube higana jana geuna thena iwarai. Ubalage ammala athe sathe nethuwa ubawa haduwa. Uba athe sathe nathuwa ube lamainwa haduwa. Oya gene eka gene pool eken ain wenna ona ekak 😂😂
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    ගංග නිරෝෂනී සුදුවැලිකන්ද හොට් නිසා බැහැල සිම්ප් කලා ඔය කේස් එකට මේ ටිකේ. මුකුත් බලාපොරොත්තුවෙන් නෙමේ ඉතින්.

    ඕකත් රෙදි නැතුව ඩිෆෙන්ඩ් කලා කියහන්කො සමහර ජෙපි යාලුවො. නොදෝමකින්.
     
    • Like
    Reactions: nicjosh83

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඊට වැඩිය හොඳ නැද්ද උඹට free beer දෙන එකාගේ ෆොටෝ එකක් අරන් උදේ හවා දුම් අල්ලනවා ...

    .ලමයි හදන්න ඕන කාලෙට කියපන් මචන් ...මොකද උඹට බැහැ කියල දන්නවා ..... ;-)

    ko bn ube post count eka harida? 🤔

    ube lamai ehema appachchi kiyanne katada bn? 🙈
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ko bn ube post count eka harida? 🤔

    ube lamai ehema appachchi kiyanne katada bn? 🙈

    apo. Ube higana jana geuna thena iwarai. Ubalage ammala athe sathe nethuwa ubawa haduwa. Uba athe sathe nathuwa ube lamainwa haduwa. Oya gene eka gene pool eken ain wenna ona ekak 😂😂

    අඩෝ ....ඒ කියන්නේ උඹට බෑ කියල උඹම පිලිගන්නවා ....හපොයි උඹ වගේ මෝඩ මීහරකෙක් 🤭
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Bro. Welfare funds walin run wena higana genes gene pool eke thiyena eka gena mokada hithanne? 😜🙈