free ganna nam ekak salli deela ganna ona.
ubata ithin campaign karayage keri kuppiya gattama wifege eka free neda?![]()
අන්න හරි.....ඕකම තමයි උඹ ගැන කිව්වේ...තව එකෙක් එක්ක ගිහින් ඌ සල්ලි දීල ගත්තම උඹ free එක ගන්නවලු ....
දවසක් දෙකක් කලාට කමක් නෑ...ඕක හැමදාම කරන්න එපා පොන්ස්...