කොරෝනා ලංකාවේ සහ යුරෝපයේ මිනිස්සු

Superman101

Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    මට මෙන්න මේකට හේතු පැහැදිලි කරනවද? කොරෝනා නිසා රට වහන එකට විරුද්ධව යුරෝපයේ මිනිස්සු උද්ඝෝෂණය කරනව. ඒත් අපේ රටේ ඒකෙ අනිත් පැත්ත රට වහන්න කියල විශේශයෙන්ම මාස්පඩි ලැබෙන අය කෑගහනව. මේ වෙනසට හේතුව මොකද්ද?????? රට වැහුවොත් අපේ රටේ 5000ක් හරි දෙනව, එහෙම නැත්නම් අපේ මිනිස්සුම එකතුවෙලා දුප්පත් අයට හැකිපමණ උදව් කරනව. ඒ රටවල එහෙම නැද්ද??????
     

    Amal-Bro

    Well-known member
  • Sep 25, 2020
    283
    288
    63
    Eh ratawala inney athmarthakami minissu anna ekayi wenasa... Apey ewun kaata hari karadaray wuna welawata udaw karanawa oya poddak idala hitala allapu gedara unta irisiyakalata.
     

    AussieKolla

    Well-known member
  • Oct 27, 2016
    767
    387
    63
    lankawey godak ewunta social life kiyala ekak naa ban!
    Rassawak karala kiyak hari hoya gena, eh salli loan ekakata gewala lamai balagena innawa. Western ratawala minissun job ekata amatharawa godak dewal karanawa. Hema ekatama hobbies and other interests thiyenawa and godak ewun travel karanna kemathiy.
    Ithin lockdown kiyana eka ewunta denunata lankawe godak unta prashnayak nemei.
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    මට මෙන්න මේකට හේතු පැහැදිලි කරනවද? කොරෝනා නිසා රට වහන එකට විරුද්ධව යුරෝපයේ මිනිස්සු උද්ඝෝෂණය කරනව. ඒත් අපේ රටේ ඒකෙ අනිත් පැත්ත රට වහන්න කියල විශේශයෙන්ම මාස්පඩි ලැබෙන අය කෑගහනව. මේ වෙනසට හේතුව මොකද්ද?????? රට වැහුවොත් අපේ රටේ 5000ක් හරි දෙනව, එහෙම නැත්නම් අපේ මිනිස්සුම එකතුවෙලා දුප්පත් අයට හැකිපමණ උදව් කරනව. ඒ රටවල එහෙම නැද්ද??????
    අපිට නම් ලොක් ඩව්න් කලාම මාසේ පඩියෙන් 3/4 වගේ ලැබෙනවා.ඒ ලැබිලත් තමයි.ඔය උද්ඝෝෂණ කරන්නේ ලොක්ඩවුන් කරන්න එපා කියලා..හේතුව මුන්ගේ ආතල් සීමා වෙනවා...ක්ලබ්ස් වහලා.රෙස්ටුරන්ට්ස් වහලා.ඩේ කෙයා ඉස්කෝල වහලා...ලමයි බලාගන්න විදියක් නෑ..ආතල් සීමා වෙලා...ඒවයි මුන් උද්ඝෝෂණ කරන්නේ..අනික මම හොඳට බලල තියන දෙයක් ලංකාවේ කොහොමත් හැමදේම අනික් පැත්ත වෙන්නේ...ගොවියෝ ටික පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ එලවලු විකුනගන්න බැරිව විදින දුක..දබුල්ලේ නුවරඑලියේ කොච්චරනම් එලවලු විනාශ වෙනවද? කොලබ මිනිස්සුන්ට එලවලු නැතුව ඉන්නවා..කිසිම වැඩපිලිවෙලක් නෑ..
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,270
    113
    34
    Kalutara
    Apo ona tharam europe wala para wal wala ehema kanna bonna nathi minissunta kama dena minissu innawa. Twitter eke ehema innawa nam ona tharam videos tyenawa. Lankawe witharai manussakam danna minissu inne kiyala kiyanne ewwa nodakka un thamai.
     
    • Like
    Reactions: pasimal and Mohowk

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    උන් දන්නවා බන් උන්ට තියෙන human rights මොනවද කියලා. ඉස්සර ඉදන් රජ්ජුරුවන්ට වහල් කම් කරලා තියෙන පුරුද්දටනේ තාමත් නාකි පකයන්ට රජා රජා කිය කියා හමිනෙන්ට හදන්නේ. ඉතින් එහෙම උන් දන්නවද උන්ට තියෙන human rights. වහල්ලුට මොන human. rights ද
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    අපිට නම් ලොක් ඩව්න් කලාම මාසේ පඩියෙන් 3/4 වගේ ලැබෙනවා.ඒ ලැබිලත් තමයි.ඔය උද්ඝෝෂණ කරන්නේ ලොක්ඩවුන් කරන්න එපා කියලා..හේතුව මුන්ගේ ආතල් සීමා වෙනවා...ක්ලබ්ස් වහලා.රෙස්ටුරන්ට්ස් වහලා.ඩේ කෙයා ඉස්කෝල වහලා...ලමයි බලාගන්න විදියක් නෑ..ආතල් සීමා වෙලා...ඒවයි මුන් උද්ඝෝෂණ කරන්නේ..අනික මම හොඳට බලල තියන දෙයක් ලංකාවේ කොහොමත් හැමදේම අනික් පැත්ත වෙන්නේ...ගොවියෝ ටික පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ එලවලු විකුනගන්න බැරිව විදින දුක..දබුල්ලේ නුවරඑලියේ කොච්චරනම් එලවලු විනාශ වෙනවද? කොලබ මිනිස්සුන්ට එලවලු නැතුව ඉන්නවා..කිසිම වැඩපිලිවෙලක් නෑ..
    මෙහෙ ඔහොම ආතල් ගන්නෙ ඇමති පුත්තු විතරයි.😣
    අපි පව්
     

    Superman101

    Well-known member
  • Jul 3, 2015
    1,219
    946
    113
    Eh ratawala inney athmarthakami minissu anna ekayi wenasa... Apey ewun kaata hari karadaray wuna welawata udaw karanawa oya poddak idala hitala allapu gedara unta irisiyakalata.
    එහෙම කියන්න තියෙන ශාක්ශි මොනවාද?? ඔය කිව්වට යුරෝපයේ වගේ රටවල මිනිස්සු අපේ මිනිස්සුන්ට වඩා හොඳයි. උන්ගෙ අපේ උන්ගෙ වගේ කුහකකම කියන එක ගෑවිලාවත් නෑ. මම ඒක හොඳට දැකල තියෙනවා. අනිත් එක උන්ගෙ සමානාත්මතාව උපරිමයි.

    lankawey godak ewunta social life kiyala ekak naa ban!
    Rassawak karala kiyak hari hoya gena, eh salli loan ekakata gewala lamai balagena innawa. Western ratawala minissun job ekata amatharawa godak dewal karanawa. Hema ekatama hobbies and other interests thiyenawa and godak ewun travel karanna kemathiy.
    Ithin lockdown kiyana eka ewunta denunata lankawe godak unta prashnayak nemei.

    ඔව් අපේ උන් රස්සවට යන්නෙ කැමත්තෙන් නෙමෙයි. ඒකයි කොහොමහරි නිකන් කන්න ලැබෙනකන් බලාගෙන ඉන්නෙ. Social life එකක් කියල එකක්නම් ඇත්තේම නෑ බහුතරයකගෙ. මගටම කාලෙ නාස්තියි.
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,929
    113
    අපිට නම් ලොක් ඩව්න් කලාම මාසේ පඩියෙන් 3/4 වගේ ලැබෙනවා.ඒ ලැබිලත් තමයි.ඔය උද්ඝෝෂණ කරන්නේ ලොක්ඩවුන් කරන්න එපා කියලා..හේතුව මුන්ගේ ආතල් සීමා වෙනවා...ක්ලබ්ස් වහලා.රෙස්ටුරන්ට්ස් වහලා.ඩේ කෙයා ඉස්කෝල වහලා...ලමයි බලාගන්න විදියක් නෑ..ආතල් සීමා වෙලා...ඒවයි මුන් උද්ඝෝෂණ කරන්නේ..අනික මම හොඳට බලල තියන දෙයක් ලංකාවේ කොහොමත් හැමදේම අනික් පැත්ත වෙන්නේ...ගොවියෝ ටික පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ එලවලු විකුනගන්න බැරිව විදින දුක..දබුල්ලේ නුවරඑලියේ කොච්චරනම් එලවලු විනාශ වෙනවද? කොලබ මිනිස්සුන්ට එලවලු නැතුව ඉන්නවා..කිසිම වැඩපිලිවෙලක් නෑ..
    ලංකාවෙම ණය එක රැයින් ගෙවන්න ටෝක් දෙන සල්ලි කරයින්ට බැරිදි වියදම් කරලා ඔය විකුණ ගන්න බැරි එළවලු අනෙක් ප්‍රදේශවලට ගෙනියලා ගොවියටයි පාරිභොගියටයි දෙන්නටම සහනයක් වෙන විදියට විකුණලා දෙන්න
     

    akunad

    Well-known member
  • Jan 28, 2010
    1,382
    1,199
    113
    Non of your business
    europe wala inna mahansi wela weda karala hambu karan kana minissu. unta hoda unemployment payment ekak dilath unta one weda karala e gana hoya ganna. Europe wala €350-400 weekly gewanawa gedara inna unta (LKR 80000+).

    ape inne anduwenma igenagena anduwema job karala pin padi aran anduwema pension eka aran ipadime sira maranaya dakwa anduwenma yepenna kemathi kalakanni pirisak. itin unta wera karanna one ne. karath nethth padi lebenawa. school wala teachers la wage thama. un e job ekata ennema ice gahanna.

    gov inna unge 50% padi kepuwanam gedara innakota un heta strike karai office patan ganna kiyala. kalakanni
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මට මෙන්න මේකට හේතු පැහැදිලි කරනවද? කොරෝනා නිසා රට වහන එකට විරුද්ධව යුරෝපයේ මිනිස්සු උද්ඝෝෂණය කරනව. ඒත් අපේ රටේ ඒකෙ අනිත් පැත්ත රට වහන්න කියල විශේශයෙන්ම මාස්පඩි ලැබෙන අය කෑගහනව. මේ වෙනසට හේතුව මොකද්ද?????? රට වැහුවොත් අපේ රටේ 5000ක් හරි දෙනව, එහෙම නැත්නම් අපේ මිනිස්සුම එකතුවෙලා දුප්පත් අයට හැකිපමණ උදව් කරනව. ඒ රටවල එහෙම නැද්ද??????
    විරුද්ධ පැත්තට තමයි උද්ගෝශනය කරන්නෙ. පක්ෂව උද්ගෝශන කරන්නෙ නෑනෙ. ලංකාවෙ බයියො නම් ඒකත් කරයි
     

    nayi hami

    Well-known member
  • Jul 18, 2013
    733
    682
    93
    උන් දන්නවා බන් උන්ට තියෙන human rights මොනවද කියලා. ඉස්සර ඉදන් රජ්ජුරුවන්ට වහල් කම් කරලා තියෙන පුරුද්දටනේ තාමත් නාකි පකයන්ට රජා රජා කිය කියා හමිනෙන්ට හදන්නේ. ඉතින් එහෙම උන් දන්නවද උන්ට තියෙන human rights. වහල්ලුට මොන human. rights ද
    Sira kathawa
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,358
    30,157
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    සියට අසූවක් පඩි දීල ගෙදර තියාගත්තා වගේද බං පරිප්පුව
    පැය විසිහතරේම ගෑනි එක්ක ඉන්න ගියාම තියෙන ප්‍රෙෂර් එක.
    හැම දවසෙම එකම කෑම කන්න ගියාම තියෙන එපාවීම.
    උදේ පටන්ගත්තාම රෑ වෙනකං කරන්න තියෙන පොඩි උන්ගේ හෝම් වර්ක්, ළමයි දෙතුන්දෙනෙක් ඉන්නවා කියන්නේ බඩු තමයි.
    පොඩි උන්ගේ වලි
    තව කොච්චර කේස්ද බං. සතුටින් ඉන්න බැරි පවුලක් ගෙදරක කොටුකරලා තිබ්බා කියන්නේ වලි තමයි.
    ඒකයි උන් මළත් කමක්නෑ කියලා රට අරින්න කියන්නේ ඉන්නකං ෆන් එකේ ඉන්න.
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu