කොරෝනා වලට බේත් සොයාගත් වෙදමහතාගේ දුරකථන අංකය ?

dragon119

Active member
  • Dec 25, 2017
    404
    216
    43
    කොරෝනා වලට බේත් සොයාගත් වෙදමහතාගේ දුරකථන අංකය හොයලා දෙන්න පුළුවන් කෙනෙක් ඉන්නවද?
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Wathupitiwala Hospital eke hari giyalu neda

    බොරු බන්. ඊයේ පැනිය දීල පැය 24ක් යන්න කලින් හොද වෙන ලෙඩක් නෙවේ නේ කොරෝනා කියන්නේ.pcr චෙක් කරලා රිපොර්ට් එක එන්නත් ඔයිට වඩා වෙලාව යනවා.
     

    Gonawala_GUNE

    Well-known member
  • Jun 21, 2020
    3,111
    7,983
    113
    Kandy
    බොරු බන්. ඊයේ පැනිය දීල පැය 24ක් යන්න කලින් හොද වෙන ලෙඩක් නෙවේ නේ කොරෝනා කියන්නේ.pcr චෙක් කරලා රිපොර්ට් එක එන්නත් ඔයිට වඩා වෙලාව යනවා.
    එතකොට වතුපිටිවල හොස්පිටල් එකේ දීපු අයගේ report පෙන්නුවේ එක්කේනෙක්ගෙන් තුන් පාරක් කරලා negetive කියලා පෙන්නේවා නේ
     
    • Like
    Reactions: NRTG and lasankandy

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    ඩ්‍රග් එකක් එලියට දාන්න ඕනෙ මුලින් Animal studies කරලා තමයි Human trials වලට එන්න ඕනෙ. ඒකත් Levels හතරකට. හතර වෙනි ස්ටේජ් එක තමයි ඩ්‍රග් එක මාස් පොපියුලේශන් එකට දෙන්න ඕනේ.

    මෙහෙම හරක් ගොන්නක් එක්කයි උන්ට කඩේ යන වහල්ලු ටිකකුයි එක්ක මේ රට මේ තරම්වත් බේරිලා තියෙන එක නම් පුදුමයි.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    එතකොට වතුපිටිවල හොස්පිටල් එකේ දීපු අයගේ report පෙන්නුවේ එක්කේනෙක්ගෙන් තුන් පාරක් කරලා negetive කියලා පෙන්නේවා නේ



    පවිත්‍රා දේවී බීවෙත් ඊයේ බං. මිනිස්සුන්ට ඊට කලින් දුන්නේ කොහොම ද?
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඩ්‍රග් එකක් එලියට දාන්න ඕනෙ මුලින් Animal studies කරලා තමයි Human trials වලට එන්න ඕනෙ. ඒකත් Levels හතරකට. හතර වෙනි ස්ටේජ් එක තමයි ඩ්‍රග් එක මාස් පොපියුලේශන් එකට දෙන්න ඕනේ.

    මෙහෙම හරක් ගොන්නක් එක්කයි උන්ට කඩේ යන වහල්ලු ටිකකුයි එක්ක මේ රට මේ තරම්වත් බේරිලා තියෙන එක නම් පුදුමයි.
    සිංහල බෙහෙත් ඇනීමල් ටෙස්ට් කරනවා කියලා හිතන අමු මාළු බයියෙක්🤩🤩🤩
     

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,771
    2,250
    113
    Nugegoda
    මෙයා කපු මහත්තයෙක්, අවුරුදු දෙකකට විතර කලින් මම ඥාතියෙක්ගෙ වැඩකට ගියා මේ කපු මහත්තය හම්බුවෙන්න, බුලත්කොහුපිටිය පැත්තෙන් තව ගොඩක් දුර ගිහිල්ල වත්තක තමයි මෙයාගෙ තැන තියෙන්නේ. මම යනකොට නං ඒ යන පාර අන්තිම සවුත්තුයි. මෙයා ගොඩක් ප්‍රසිද්ධ කාලි මෑණියන්ගේ බලෙන් සාස්තර කියන්නයි වෙන ගුරුකම් වලටයි. එයාගෙ දේවාලෙට එන්න නං අනිවාර්යයෙන්ම පේවෙලා යන්න ඕන. කාලි මැණියන්ගෙ ආවේසෙන් ඉන්න හින්ද මෙයාගෙන් වැඩකරවගන්න එන අයට සෑහෙන්න බනිනව :lol: හරියට අර ගලේ්තැන්න ආනන්ද කපුව වගේ. ඔය වැඩවලට එන සමහර අයට නං එක එක ඒව බොන්න දෙනව. මිනිහගෙ පොට් එක තියෙන තැන දුෂ්කර වුනාට හොඳ හොඳ සල්ලිකාරයො එනව මෙයාගෙන් වැඩගන්න.
     

    VAT70

    Active member
  • Nov 27, 2020
    333
    223
    43
    මෙයා කපු මහත්තයෙක්, අවුරුදු දෙකකට විතර කලින් මම ඥාතියෙක්ගෙ වැඩකට ගියා මේ කපු මහත්තය හම්බුවෙන්න, බුලත්කොහුපිටිය පැත්තෙන් තව ගොඩක් දුර ගිහිල්ල වත්තක තමයි මෙයාගෙ තැන තියෙන්නේ. මම යනකොට නං ඒ යන පාර අන්තිම සවුත්තුයි. මෙයා ගොඩක් ප්‍රසිද්ධ කාලි මෑණියන්ගේ බලෙන් සාස්තර කියන්නයි වෙන ගුරුකම් වලටයි. එයාගෙ දේවාලෙට එන්න නං අනිවාර්යයෙන්ම පේවෙලා යන්න ඕන. කාලි මැණියන්ගෙ ආවේසෙන් ඉන්න හින්ද මෙයාගෙන් වැඩකරවගන්න එන අයට සෑහෙන්න බනිනව :lol: හරියට අර ගලේ්තැන්න ආනන්ද කපුව වගේ. ඔය වැඩවලට එන සමහර අයට නං එක එක ඒව බොන්න දෙනව. මිනිහගෙ පොට් එක තියෙන තැන දුෂ්කර වුනාට හොඳ හොඳ සල්ලිකාරයො එනව මෙයාගෙන් වැඩගන්න.
    නම්බර් එක දන්නවනම් දාපන්කො
     

    VAT70

    Active member
  • Nov 27, 2020
    333
    223
    43
    මහලොකු ගානක් නෙමෙයි නෙ බන් 10ක් විතර කියයි. දන්නවනම් නම්බර් එක දාපන්කො.
    බැරි වෙලාවත් ටෙස්ට් වලින් ඇපෘවල් එක ලැබුනොත් අපිට ගන්න වෙන්න නෑ. දැන්ම අරන් තියා ගත්තොත් කෝකටත් හොදයි.
    He is a quack, do not waste your money
     
    • Haha
    Reactions: johnferna678

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,421
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    මහලොකු ගානක් නෙමෙයි නෙ බන් 10ක් විතර කියයි. දන්නවනම් නම්බර් එක දාපන්කො.
    බැරි වෙලාවත් ටෙස්ට් වලින් ඇපෘවල් එක ලැබුනොත් අපිට ගන්න වෙන්න නෑ. දැන්ම අරන් තියා ගත්තොත් කෝකටත් හොදයි.
    මෝඩ සිංහලයා සමහන් පැකට් දෙකක් හදන් බිපන්
     

    Emperor_ofkings

    Active member
  • Dec 1, 2008
    203
    222
    43
    Matara
    ඩ්‍රග් එකක් එලියට දාන්න ඕනෙ මුලින් Animal studies කරලා තමයි Human trials වලට එන්න ඕනෙ. ඒකත් Levels හතරකට. හතර වෙනි ස්ටේජ් එක තමයි ඩ්‍රග් එක මාස් පොපියුලේශන් එකට දෙන්න ඕනේ.

    මෙහෙම හරක් ගොන්නක් එක්කයි උන්ට කඩේ යන වහල්ලු ටිකකුයි එක්ක මේ රට මේ තරම්වත් බේරිලා තියෙන එක නම් පුදුමයි.
    Sira kathawa :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    oya වෙදමහතා wena ekek newei ban ara natha channa jayasumanage wedak oka. eka nisa natha channa gobbayata call karapan
     
    • Like
    Reactions: waca