පට්ට මචන්
අපි එක්ක බෙදාගත්තට ස්ත්තුති !![]()
රෙප්+
sira kathawa machan. rep added 5+++
bump
patta kathawa![]()
kello nisa jeevethe nathi kara ganna hadana eka nam maha modakamak.. kellada loku.. amma uva kochhara duk vidinna athi da loku mahath karanna11++
niyamai machan.
Rep added +3
නියමයි මචන්
වටිනා අදහසක් සහෝ... අපේ කොල්ලෝ විතරක් නෙමේ කෙල්ලොත් මේක තේරුම් ගන්න ඕන, අම්මල අප්පච්චිලා අපි වෙනුවෙන් දුක් විඳල තියන හැටි තේරෙයි තමනුත් දරුවෙක් හදපු දවසට.
අනික ලෝකේ කිසිම ප්රශ්නෙකට මරණයෙන් විසඳුමක් දෙන්න බෑ.
මගෙන් රෙප් 5 ක්
![]()
මේක මම ලියපු එක්ක නෙමේ... මට ආපු mail එකක්.... දුක හිතුන නිසා දැම්මෙ......