:(
Money Mike Well-known member Jun 20, 2009 2,379 79 48 Nov 12, 2010 #23 nodokin!! comments deleted?? pontyos.. Reactions: hansa1018
U udayanga lj Member Nov 12, 2010 41 2 0 Nov 13, 2010 #26 mamanam ogollanta aluth frnd kenek eth lassanai
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Nov 27, 2010 #28 Money Mike said: nodokin!! comments deleted?? pontyos.. Click to expand... thnks macha mama wenuwen kathaa karaata. mama meka balannawath awe nehe eeta passe. ekayi nihanda wune. kemathi ayata balaganna aye bump kala....
Money Mike said: nodokin!! comments deleted?? pontyos.. Click to expand... thnks macha mama wenuwen kathaa karaata. mama meka balannawath awe nehe eeta passe. ekayi nihanda wune. kemathi ayata balaganna aye bump kala....
heshi32 Well-known member Jun 24, 2007 3,455 173 63 Next to the location Nov 27, 2010 #29 marai machan...+4 Reactions: hansa1018
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Nov 27, 2010 #31 heshi32 said: marai machan...+4 Click to expand... thankx macha.....
northtech Well-known member Oct 26, 2006 10,216 304 83 Where U want me to be Nov 27, 2010 #32 So True !!!!
malindajr Member Apr 6, 2009 1,440 73 0 Hithaganna baha Nov 27, 2010 #33 mama oka meeta kalin dakka....anyway thnx 4 sharing!!!
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Nov 27, 2010 #35 northtech said: So True !!!! Click to expand... malindajr said: mama oka meeta kalin dakka....anyway thnx 4 sharing!!! Click to expand... 9dimuthu said: Click to expand... thnks all....
northtech said: So True !!!! Click to expand... malindajr said: mama oka meeta kalin dakka....anyway thnx 4 sharing!!! Click to expand... 9dimuthu said: Click to expand... thnks all....
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Nov 27, 2010 #38 nivish said: ඇතතටම නියමයි............ Click to expand... ඔව්.... නියම අදහස් තියන කෙනෙක් ලියල කියෙන්නෙ.....
nivish said: ඇතතටම නියමයි............ Click to expand... ඔව්.... නියම අදහස් තියන කෙනෙක් ලියල කියෙන්නෙ.....
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Nov 27, 2010 #39 subspace said: ade. duka hithenawa ban. Click to expand... දුකේ හොඳම එක මටනම් හිතුනෙ... ඔය ගැන අපි ඇත්තටම හිතන්නෙ අඩුවෙන්
subspace said: ade. duka hithenawa ban. Click to expand... දුකේ හොඳම එක මටනම් හිතුනෙ... ඔය ගැන අපි ඇත්තටම හිතන්නෙ අඩුවෙන්
twisted Well-known member Feb 21, 2008 34,398 818 113 upon purple clouds Nov 27, 2010 #40 isn't that a poem from archirasika, once a active member here?