කොල්ලෙක්ගේ සිරා Love එක - (වටිනවා කරන එවුන්ට)

Uwasara

Member
Nov 24, 2011
24
1
0
Colombo
අද කාලේ කොල්ලන්ට ඕව හිතෙන්නේ නැහැ , හරි ආත්මාර්ථකාමී දැං කාලෙ කොල්ලො
 

nnjeevana

Well-known member
  • Jan 19, 2009
    3,362
    771
    113
    තොපිට මොකෑ ඒක
    Umba kiyapu kathawa aththa Bro Sehenna hithanna tiyena post ekak A wagema aththatama beluwoth api kochchara weradida kiyala therenawa. Honda wedak Keep it up Bro macho Umbata Rep denna oni unata Rep denna widihak ne (mkada mama Proxy Site ekakin Log wenne. Adumatharame me thread eke anit post wat balanna widihak ne)
     
    • Like
    Reactions: Nohim Ys

    ROMid

    Member
    May 5, 2011
    2,240
    107
    0
    Moratuwa & Dehiwala
    උබ හරි මචන් 100% ක් මම එකගයි.:yes:

    උබලා දන්නවද? ජොනී ඩෙප් කියන එකා...:oo: ඔව් ඔව් ජැක් ස්පැරෝ තමයි:P. ඌ කියනවා කෙල්ලෝ දෙන්නෙක්ට එක විට ආදරේ කරනවානම්, ඔබ ඔවුන් දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ව තෝරාගන්න තීරණය කරොත්, ඔබ තොර ගත යුත්තේ දෙවෙනි කෙනාව කියලා:baffled::rolleyes:. මොකද ඔබ පළමු කෙනාට ආදරේ නැති නිසානේ දෙවෙනි කෙනත් එක්ක සම්බන්ද කමක් පවත්වන්නේ:D. එකයි. ඉතින් මං
    හිතනවා ඌ වැරදි නෑ කියලා...:yes::yes:

    හැබැයි ඉතින් මට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා. වෙන එක එකා ගේ පුක පස්සේ මට එලවන්න ඕනි නෑ එක නිසා....:love::D

    පරිස්සමෙන් ආදරේ කරහන්....;)
     
    • Like
    Reactions: Nohim Ys

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    methana samahara un kiyala tiyenawa tamangea kella tamanwa rawattala tamanta boot eka tibba kiyala...hema deyakma devidihakata hitanna puluwan neda??
    kella tamanwa rewettuwa newei, taman kellta rewatuna wenna berida??
    ea kiyannea tamanta oya dea wenna kalin taman adarea karana kenagea sebea swarupaya terum ganna beri una kiyana eka neda, tama kellata rewatuna kiyana eke teruma....
    itin badinna kalin kellawa terum ganna berinam koheda bendata passea oka karannea?????
    (oka hariyata padam karannea ntiwa vibagea fail wela, paper eka hadapu ekata baninawa wagea wedakk.. eath kochhara amaru paper ekakin unath hodata lakunu ganna aya innawa neda ,..okatah ea wagea tama..)

    එහෙම නම් යාලුවෙන්න අහන්න කලින් අවු: ගානක් කෙල්ලව අශ්‍රය කරලා යාලුවෙන්න අහන්න කියලද කියන්නේ...:oo: කෙල්ලව තේරුම් අරන් යාලුවෙන්න.. ඒකද? ප්‍රායොගික නෑ කියලා තේරෙන්නේ නැද්ද?
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    උබ හරි මචන් 100% ක් මම එකගයි.:yes:

    උබලා දන්නවද? ජොනී ඩෙප් කියන එකා...:oo: ඔව් ඔව් ජැක් ස්පැරෝ තමයි:P. ඌ කියනවා කෙල්ලෝ දෙන්නෙක්ට එක විට ආදරේ කරනවානම්, ඔබ ඔවුන් දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ව තෝරාගන්න තීරණය කරොත්, ඔබ තොර ගත යුත්තේ දෙවෙනි කෙනාව කියලා:baffled::rolleyes:. මොකද ඔබ පළමු කෙනාට ආදරේ නැති නිසානේ දෙවෙනි කෙනත් එක්ක සම්බන්ද කමක් පවත්වන්නේ:D. එකයි. ඉතින් මං
    හිතනවා ඌ වැරදි නෑ කියලා...:yes::yes:

    හැබැයි ඉතින් මට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා. වෙන එක එකා ගේ පුක පස්සේ මට එලවන්න ඕනි නෑ එක නිසා....:love::D

    පරිස්සමෙන් ආදරේ කරහන්....;)

    පලමු කෙනාට ආදරේ නැති නිසා නෙවේ තියෙන සල්ලාල ගතිය;)... එහෙම ගියොත් තුන්වැන්නෙකුටත් ආදරය කරයි ගේමක් නැතුව

    මම නම් කියන්නේ පලවෙනි කෙනාගේ මොකක් හරි අඩුවක් නිසයි දෙවෙනි කෙනෙක් හොයා ගත්තෙ කියලා :yes:.. ආදරය අඩුපාඩු නිසා වෙනස් වෙනවා නම් ඒක බොරුවක්, ආදරයක් නෙවෙයි:)
     

    gahasitha

    Well-known member
  • Oct 29, 2008
    1,115
    775
    113
    38
    කොල්ලෙක්ගේ සිරා Love එක - (වටිනවා කරන එවුන්ට)
    ඒ කියන්නේ අපිට වටින්නේ නෑ වගේ :( අවුලක් නෑ එල එල thanks for advices :D:D
     

    YoungWeezy

    Well-known member
  • Apr 4, 2012
    4,034
    506
    113
    මට නං තාම කෑල්ලක් නෑ ඒත් කියවලා බැලුවා නිකමට වගේ..:rolleyes::rolleyes: එල එල :yes::yes:
     

    samson88

    Member
    May 20, 2007
    668
    17
    0
    37
    Toronto,Canada
    dena gannath sathutui mama wage hithana tawa aya meh loke innawa kiyala..mage adahasath okama thamai.. 100% hari bro.. eth ada kale godak kello kollo karanne adare kiyala boruwak..eyala danne naha aththa adare mona wage da kiyala...ekai duka..
     
    • Like
    Reactions: Nohim Ys