fasta...Rep+
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Mar 11, 2015 #23 එහෙමත් පුලුවන්ද බන්
Feedback. Well-known member Jul 18, 2011 2,349 461 83 Mar 11, 2015 #24 issaranam ekiyak hitiya dannam hatharak thiya ekekwath na
Radioactive Member Jul 22, 2014 10,047 732 0 Apr 1, 2015 #26 කෙල්ලොත් ඔය විදියටම හිතලා තව කොල්ලෝ 4,5 දාගන්නවට උබ කැමතිද? හැමදේම උපරිමයටම හොයන්න බෑ ,ලද දෙයින් සතුටු වෙලා, ආදරෙන් ඉන්න.
කෙල්ලොත් ඔය විදියටම හිතලා තව කොල්ලෝ 4,5 දාගන්නවට උබ කැමතිද? හැමදේම උපරිමයටම හොයන්න බෑ ,ලද දෙයින් සතුටු වෙලා, ආදරෙන් ඉන්න.
TNTRoCkZ Active member Apr 20, 2008 559 32 28 Colombo May 1, 2015 #28 Radioactive said: කෙල්ලොත් ඔය විදියටම හිතලා තව කොල්ලෝ 4,5 දාගන්නවට උබ කැමතිද? හැමදේම උපරිමයටම හොයන්න බෑ ,ලද දෙයින් සතුටු වෙලා, ආදරෙන් ඉන්න. Click to expand... අනිවා... නැත්නම් මෙතන custom built කෙල්ලොයි කොල්ලොයි මල විකාරයක් වෙයි. හොඳම එක තම එතකොට තම්බි ටික agency දායි ඔය වැඩේ කරන.... C කොටස් තියෙයි Used ඒවා ඇතිවෙන්න.... Build කරලා ටික කාලෙකින් පාර්ට්ස් මාරු කරන්න පුලුවන්නම් ටහිකේ..... ලොල්
Radioactive said: කෙල්ලොත් ඔය විදියටම හිතලා තව කොල්ලෝ 4,5 දාගන්නවට උබ කැමතිද? හැමදේම උපරිමයටම හොයන්න බෑ ,ලද දෙයින් සතුටු වෙලා, ආදරෙන් ඉන්න. Click to expand... අනිවා... නැත්නම් මෙතන custom built කෙල්ලොයි කොල්ලොයි මල විකාරයක් වෙයි. හොඳම එක තම එතකොට තම්බි ටික agency දායි ඔය වැඩේ කරන.... C කොටස් තියෙයි Used ඒවා ඇතිවෙන්න.... Build කරලා ටික කාලෙකින් පාර්ට්ස් මාරු කරන්න පුලුවන්නම් ටහිකේ..... ලොල්