u monawa karana ekekda ban? Gakko (=language school) yana kenekda? ehema nathnam working visa thiyana ekekda? ube thread eka apahadiliyi ban. wistara ethuwa daapan. (me widiyata dammoth ubata labenne BUMP witharayi ban).පුලුවන් නම් ලොකු හෙල්ප් එකක් මගෙ මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නව ජපන් චිබා වල ඌට ජොබ් එක්ක් නෙ එහෙ කට්ට කනවපුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවන්ම් ජොබක් සෙට් කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් පින්![]()
u monawa karana ekekda ban? Gakko (=language school) yana kenekda? ehema nathnam working visa thiyana ekekda? ube thread eka apahadiliyi ban. wistara ethuwa daapan. (me widiyata dammoth ubata labenne BUMP witharayi ban).



පුලුවන් නම් ලොකු හෙල්ප් එකක් මගෙ මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නව ජපන් චිබා වල ඌට ජොබ් එක්ක් නෙ එහෙ කට්ට කනවපුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවන්ම් ජොබක් සෙට් කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් පින්![]()
machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
habai oo panala nm inne tikak case.
mkada immigration eken allanwa ho gala.
chiba wala idala nm wadak na komath itn

machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
habai oo panala nm inne tikak case.
mkada immigration eken allanwa ho gala.
chiba wala idala nm wadak na komath itn
u monawa karana ekekda ban? Gakko (=language school) yana kenekda? ehema nathnam working visa thiyana ekekda? ube thread eka apahadiliyi ban. wistara ethuwa daapan. (me widiyata dammoth ubata labenne BUMP witharayi ban).


machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
habai oo panala nm inne tikak case.
mkada immigration eken allanwa ho gala.
chiba wala idala nm wadak na komath itn
මචං උට චිබා වල කුඹුරක් කොටන් ඉන්න බැරිද ?
මචං උට චිබා වල කුඹුරක් කොටන් ඉන්න බැරිද ?
meki kz eka bro..u panala ne student visa ekkakta ghilla inne plawan nm dann knk wath innawanm try ekk depn plz![]()