කොල්ලෙකුට ජොබක් හොයලා දෙන්න හෙල්ප්.....

heazy

Member
Dec 5, 2011
573
72
0
කොල්ලෙකුට ජොබක් හොයලා දෙන්න හෙල්ප්.....

පුලුවන් නම් ලොකු හෙල්ප් එකක් මගෙ මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නව ජපන් චිබා වල ඌට ජොබ් එක්ක් නෙ එහෙ කට්ට කනවපුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවන්ම් ජොබක් සෙට් කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් පින් :yes::yes::yes:
 

Black Puma

Well-known member
  • Jun 24, 2014
    1,046
    256
    83
    පුලුවන් නම් ලොකු හෙල්ප් එකක් මගෙ මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නව ජපන් චිබා වල ඌට ජොබ් එක්ක් නෙ එහෙ කට්ට කනවපුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවන්ම් ජොබක් සෙට් කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් පින් :yes::yes::yes:
    u monawa karana ekekda ban? Gakko (=language school) yana kenekda? ehema nathnam working visa thiyana ekekda? ube thread eka apahadiliyi ban. wistara ethuwa daapan. (me widiyata dammoth ubata labenne BUMP witharayi ban).
     

    smsgune

    Active member
  • Sep 4, 2014
    300
    30
    28
    පුලුවන් නම් ලොකු හෙල්ප් එකක් මගෙ මල්ලි කෙනෙක් ඉන්නව ජපන් චිබා වල ඌට ජොබ් එක්ක් නෙ එහෙ කට්ට කනවපුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවන්ම් ජොබක් සෙට් කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් පින් :yes::yes::yes:

    send me a pm with his details
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
    okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
    enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
    habai oo panala nm inne tikak case.
    mkada immigration eken allanwa ho gala.
    chiba wala idala nm wadak na komath itn
     
    • Like
    Reactions: heazy

    heazy

    Member
    Dec 5, 2011
    573
    72
    0
    machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
    okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
    enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
    habai oo panala nm inne tikak case.
    mkada immigration eken allanwa ho gala.
    chiba wala idala nm wadak na komath itn

    meki kz eka bro..u panala ne student visa ekkakta ghilla inne plawan nm dann knk wath innawanm try ekk depn plz:yes:
     

    heazy

    Member
    Dec 5, 2011
    573
    72
    0
    machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
    okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
    enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
    habai oo panala nm inne tikak case.
    mkada immigration eken allanwa ho gala.
    chiba wala idala nm wadak na komath itn

    u monawa karana ekekda ban? Gakko (=language school) yana kenekda? ehema nathnam working visa thiyana ekekda? ube thread eka apahadiliyi ban. wistara ethuwa daapan. (me widiyata dammoth ubata labenne BUMP witharayi ban).

    uba hri bn u giye student visa ekkata..:yes::yes:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    machn chiba wala koheda bn job thiyenne.
    okkoma yard,wathu,kuburu wagene thiyenne.
    enna kiypn yokohama ,tokiyo kittuwata.
    habai oo panala nm inne tikak case.
    mkada immigration eken allanwa ho gala.
    chiba wala idala nm wadak na komath itn

    මචං උට චිබා වල කුඹුරක් කොටන් ඉන්න බැරිද ?
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    meki kz eka bro..u panala ne student visa ekkakta ghilla inne plawan nm dann knk wath innawanm try ekk depn plz:yes:

    panala innawa nm dn amarui bn.
    issara wage neme dn seen,
    kage hari pothak awuruddakata (mase gane kola 2k wage denna) aran yokohama tokyo paththa paninna kiyanna.chiba wala idala nm goda enna ba.
    mn ubata advice ekak neme plan ekak kiwwe macho.
    visa nattn rola uge athe thiyenne bn.
    issara wage neme allanawa hitu gala.