itin mokatada ban widde
K KLP Member Dec 23, 2013 957 27 0 Jun 30, 2014 #22 mama nam o/l karana kale , vidda...masa 4k wage damma....masa 2ken wage hoyannawath na parak..uba cream ekak gapan , phamacy ekakin ahala..
mama nam o/l karana kale , vidda...masa 4k wage damma....masa 2ken wage hoyannawath na parak..uba cream ekak gapan , phamacy ekakin ahala..
wdk Well-known member Oct 22, 2012 5,269 673 113 🇱🇰 Jun 30, 2014 #23 කොන්ක්රිට් ටිකක් දාලා වහලා දාපන් බන්..නැත්නම් කෙහෙල් පැලයක් ඉන්දහන්
dath kimbula Well-known member Jan 17, 2011 35,838 3,595 113 මහපොලව..... Jun 30, 2014 #24 හුගක් කල් දැම්ම නම් හුගාගාගාගාගාගාක් කල් යනව වැහෙන්න.......... මගේ ගියා අවුරුදු 2ක් විතර.........
Pathum_madu Well-known member Dec 11, 2007 1,319 161 63 පොළොව උඩ Jun 30, 2014 #25 prageeth119lk said: ඒ හිල හාරපන් ටිකක්(තුවාල කරන්න) ඊට පස්සෙ හොද වෙන්න දෙන්න Click to expand... epa yako kana pasawai,,
prageeth119lk said: ඒ හිල හාරපන් ටිකක්(තුවාල කරන්න) ඊට පස්සෙ හොද වෙන්න දෙන්න Click to expand... epa yako kana pasawai,,
prageeth119lk Member Feb 21, 2010 16,371 1,436 0 39 Galle Jul 1, 2014 #26 Pathum_madu said: epa yako kana pasawai,, Click to expand... පැසවන්න නොදි තියාගන්න ඕනෙ ඇගිලි ගැහුවොත් අවුල්
Pathum_madu said: epa yako kana pasawai,, Click to expand... පැසවන්න නොදි තියාගන්න ඕනෙ ඇගිලි ගැහුවොත් අවුල්
dinuka rukshan Well-known member Mar 23, 2010 12,997 1,205 113 South Korea Jul 1, 2014 #27 ආසාවට විද්දේ... දැන් මේක වැහෙන්නේ නෑනේ.....