කොහොමද ලොකුවුනේ ... වැඩිහිටියන්ට පමණයි ...
පොඩි එවුන් ලොකු උනාම ඇවිත් බලපන්


































RePost බුවා;20243180 said:වෙලාවට ටිකක් කලින් ඉපදුනේ,
නැත්නම් ළමා කාලයක් නැති වෙනවා...
මේ ලදී දැක්කා අපි අර හාෆ් ලෙදර් කියපු, රතු පාටයි, නිල් පාටයි පෙප්සි වගේ බොලේ,
එකෙන් cricket ගහද්දි දමල ගහද්දි වැදුණු ඒවා මතක් වෙලා හිනාවකුත් ගියා...
අද කාලේ උන් පවු බන්....



matath kohen hari hambuna eka thibuna ........RePost බුවා;20243180 said:වෙලාවට ටිකක් කලින් ඉපදුනේ,
නැත්නම් ළමා කාලයක් නැති වෙනවා...
මේ ලදී දැක්කා අපි අර හාෆ් ලෙදර් කියපු, රතු පාටයි, නිල් පාටයි පෙප්සි වගේ බොලේ,
එකෙන් cricket ගහද්දි දමල ගහද්දි වැදුණු ඒවා මතක් වෙලා හිනාවකුත් ගියා...
අද කාලේ උන් පවු බන්....
උන් පව් උනාට phone එක අතට ගත්තම පොරවෙන්න මාර දැඟලිල්ලක් දඟලන්නෙ අනේ ඉතිං "කාලය මැව් වෙනසක අරුමේ"
![]()
My first phone ....... before 11 years ago.... rs 16000 K una...memory eka MB podi ganai wage mathaka wihata thibbe....
RePost බුවා;20243180 said:වෙලාවට ටිකක් කලින් ඉපදුනේ,
නැත්නම් ළමා කාලයක් නැති වෙනවා...
මේ ලදී දැක්කා අපි අර හාෆ් ලෙදර් කියපු, රතු පාටයි, නිල් පාටයි පෙප්සි වගේ බොලේ,
එකෙන් cricket ගහද්දි දමල ගහද්දි වැදුණු ඒවා මතක් වෙලා හිනාවකුත් ගියා...
අද කාලේ උන් පවු බන්....





![]()
already using this one.
I got this in 2006 Price 16900 LKR
RePost බුවා;20243180 said:වෙලාවට ටිකක් කලින් ඉපදුනේ,
නැත්නම් ළමා කාලයක් නැති වෙනවා...
මේ ලදී දැක්කා අපි අර හාෆ් ලෙදර් කියපු, රතු පාටයි, නිල් පාටයි පෙප්සි වගේ බොලේ,
එකෙන් cricket ගහද්දි දමල ගහද්දි වැදුණු ඒවා මතක් වෙලා හිනාවකුත් ගියා...
අද කාලේ උන් පවු බන්....
අඩෝ ..සිරාවටම බන්..නියම බොලේ එක....ඇයි රතු පාට ටෙනිස් බෝලයක් අවේ පැලෙන්නේ නෑ කියලා..
ඇයි මයිලෝ වල දුන්න ගිෆ්ට් එකතු කරන්න..KANDOS චොකොලට් දවටන ගලපලා මැජික් බෝල ගන්න හැටි ..මට තාමත් මතකයි අපි චෝකොලට් ගත්ත කඩෙන් උන් ගන්න කලින් ඒ කවරේ check කරලා අපිට ඕනි එකම ගන්න support කළා...තව මයිලෝ වල free ගිෆ්ට් ගන්න පොර කාපු හැටි..TV games ගහපු හැටි...අපේ වත්තේ බඩගාලා තියෙනවා Army සෙල්ලම් කරද්දී යාලුවෝ ටිකත් එක්ක ...