කොළඹ අවට set වෙච්ච සුපිරි restaurants සහ ඒවල සෙට් උන කෑම ?

Mr.Frank

Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    මචන් මාත් කොළඹෙන් පිට ඉන්නේ ඉතින් කොළඹ ආවම try කරන්න හොද restaurants සහ ඒවල සෙට් උන හොදම dishes ගැන දාගෙන යමු තව කෙනෙක්ටත් වැදගත් වේවී , මොකද ගොඩක් අපි කොලඹ ආවම MC/LIBERTY PLAZA වගේ තැනක food court එකකින් Fried rice/Koththu/Buriyani වගේ එකක් කාලා යනවා ඒත් අපිට සෙට් නොවුන හොද රස කෑම ගොඩක් තියෙනවා , මොකද හැම දාම කන ඒවට වඩා වෙනස් ඒවා TRY එකක් දීලා බලන්න ඕනා.ඉතින් උඹලට සෙට් උන කෑම සහ restaurant ගැන විස්තර දාගෙන යන්න:P

    මන් නම් ආවොත් ඊට අමතරව kfc/mcdonald/Burgerking නැත්නම් thalappakatti, CHOLA වගේ තැනකින් BRIYANI වගේ කනවා , manhattan fish market කෑවා ඒත් මට නම් සෙට් උනේ නෑ..
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    manhattan fish market කෑවා ඒත් මට නම් සෙට් උනේ නෑ..
    Colombo 3 ekenda? Biriyani nathuwa Fish and Chips with Crispy Chicken wage potion ekakui, Quad Delight ekakui wage try karanna thiyenne. Mata nam patta. Umge honda mocktails set ekakuth thiyenawane.

    Indian food wage nam Marine Grill eka patta. Ungeth loku variaty ekak thiyenawa. Nasi ehema superb.

    Seafood walata Sizzle ekath hondai. Parking awul weekends wala.
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    Colombo 3 ekenda? Biriyani nathuwa Fish and Chips with Crispy Chicken wage potion ekakui, Quad Delight ekakui wage try karanna thiyenne. Mata nam patta. Umge honda mocktails set ekakuth thiyenawane.

    Indian food wage nam Marine Grill eka patta. Ungeth loku variaty ekak thiyenawa. Nasi ehema superb.

    Seafood walata Sizzle ekath hondai. Parking awul weekends wala.
    Marine grill eke cheese and chicken fries eka tamai ban pattama ea ganata mara worth. Biriyani kanawa nam buhari eken aduwata hodata bada pirenna thadi roast chicken kallak ekka kanna puluwan. Man peridath kaawa. Burgers wage kanawa nam street burger burleys wage hodai. Pizza nam giovanni best. All meat eka maru. Mama louis eket hodak
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මචන් මාත් කොළඹෙන් පිට ඉන්නේ ඉතින් කොළඹ ආවම try කරන්න හොද restaurants සහ ඒවල සෙට් උන හොදම dishes ගැන දාගෙන යමු තව කෙනෙක්ටත් වැදගත් වේවී , මොකද ගොඩක් අපි කොලඹ ආවම MC/LIBERTY PLAZA වගේ තැනක food court එකකින් Fried rice/Koththu/Buriyani වගේ එකක් කාලා යනවා ඒත් අපිට සෙට් නොවුන හොද රස කෑම ගොඩක් තියෙනවා , මොකද හැම දාම කන ඒවට වඩා වෙනස් ඒවා TRY එකක් දීලා බලන්න ඕනා.ඉතින් උඹලට සෙට් උන කෑම සහ restaurant ගැන විස්තර දාගෙන යන්න:P

    මන් නම් ආවොත් ඊට අමතරව kfc/mcdonald/Burgerking නැත්නම් thalappakatti, CHOLA වගේ තැනකින් BRIYANI වගේ කනවා , manhattan fish market කෑවා ඒත් මට නම් සෙට් උනේ නෑ..
    Mintage wage gihin kaapan unge fried rice/noodles hondai.
    Hot butter cuttle fish, Indonesian style prawns/fish wage ewa supiri. Oya indonesian style curry eka gravy tiyenne.

    KFC/Mc/Burger king wage ewa goo godawal. Itawada supiri chinese place tiyenawa. Nam mathaka ne itin kaalekin giya nathi nisa.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    බිරියානි කන්න - බික
    රයිස් කන්න - රක
    කොත්තු කන්න - කොක
    බර්ගර් කන්න - බක
    සබ්මැරින් කන්න - සක
    රොටි කන්න - රොක
    පරාට කන්න - පක
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    කොට්ටාව වීරසිරි
    හෝකන්දර අජිත් හෝටලය
    හෝමගම ගම්මැද්ද
    හෝමගම නිල්වලා ෆුඩ්ස්

    මේවත් හොද පොට් තමයි.
    කොලබ එන අය මෙවගෙනුත් කන්න
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,197
    198,810
    113
    Colombo, Sri Lanka
    කොට්ටාව වීරසිරි
    හෝකන්දර අජිත් හෝටලය
    හෝමගම ගම්මැද්ද
    හෝමගම නිල්වලා ෆුඩ්ස්

    මේවත් හොද පොට් තමයි.
    කොලබ එන අය මෙවගෙනුත් කන්න
    200.gif
     

    fdk

    Well-known member
  • Sep 16, 2011
    5,592
    5,486
    113
    Marine grill eke cheese and chicken fries eka tamai ban pattama ea ganata mara worth. Biriyani kanawa nam buhari eken aduwata hodata bada pirenna thadi roast chicken kallak ekka kanna puluwan. Man peridath kaawa. Burgers wage kanawa nam street burger burleys wage hodai. Pizza nam giovanni best. All meat eka maru. Mama louis eket hodak
    Try the burgers at marine grill, you won't regret
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider and NRTG

    Dubairox

    Well-known member
  • Aug 9, 2021
    1,651
    2,147
    113
    කොට්ටාව වීරසිරි
    හෝකන්දර අජිත් හෝටලය
    හෝමගම ගම්මැද්ද
    හෝමගම නිල්වලා ෆුඩ්ස්

    මේවත් හොද පොට් තමයි.
    කොලබ එන අය මෙවගෙනුත් කන්න
    අම්මෝ යකෝ😆😆
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,664
    125,315
    113
    දෙහිවල
    කොට්ටාව වීරසිරි
    හෝකන්දර අජිත් හෝටලය
    හෝමගම ගම්මැද්ද
    හෝමගම නිල්වලා ෆුඩ්ස්

    මේවත් හොද පොට් තමයි.
    කොලබ එන අය මෙවගෙනුත් කන්න
    විහිලුවට ගත්තද? ජොක් ද?
     
    • Haha
    • Sad
    Reactions: Solo Rider and NRTG

    YAKALK

    Well-known member
  • Feb 6, 2018
    338
    1
    381
    63
    Thai Food - Dao Kuro Thai (Colombo 3)
    Jaffna Food - Hotel MaRadha , Coffee Colombo
    Biriyani / Indian Food - Thalappakatti, Junior Kuppanna , Bombay Borough
    Japanese - One Galle Face, Kami Maki
    Korean - Hang Kuk Kwan, Kangs Kitchen
    Pizza - Giovanni's

    Oya tika Exclusive pot tikak.
     

    YAKALK

    Well-known member
  • Feb 6, 2018
    338
    1
    381
    63
    Burgers - Street Burgers, Marine Grill
    Pork - Baverian, TGIF
    Vietnam - Pho Vietnam
    Kotthu - Plaza, Saas Hotel
    Hoppers - Tasty, Cafe on the Fifith
    Sri Lankan - Culture Colombo, Dutch Union
    Beef / Mutton Rolls - Nippon Hotel
    Soups - Laksha
    Dosa - Shanmugaz
    Street Food - Joint (Col 3) , BAMBA, Khailasa