කොළඹ කැම්පස් එක ඇතුළට පැන සිදු කළ ප්‍රහාරය

sheila222

Well-known member
  • Nov 24, 2021
    500
    719
    93
    ආයුදයක් වත් නැති එවුන්ට ඔහොම කරානම් උබල හිතහන්කෝ 88/89යි යුද්දේ ගැනයි මෙහෙම ගියොත් විරෝදතා වලට මුන් බෝම්බත් දාවි උඩින් ඇවිත්
     

    bball

    Well-known member
  • Jul 30, 2019
    582
    356
    63
    UoC ewun ala anika, Un anthare ekka sambandekuth ne, oke weradi dekak tyenawa:

    1. Anthare huttige puthala hithanne un thama lord pakayaka kiyala, ara wasantha mudalige ehema loku karala gaththe me Ranil ge anduwamai. Nethnm public eken anthare ta adath kemathi ne edath kemathi ne
    2. Oya kohoma unath, policiyata Uni ekak athulata awith gahanna ayithiyak ne, anika UoC un owata sambanda ne, un asawakata picket ekakta ganna be. Aranchi widiyata UCSC eketh ohoma hitapu students la kipa denekta wedila tyenawa.
     
    • Like
    Reactions: rawatenna nam epa

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    UoC ewun ala anika, Un anthare ekka sambandekuth ne, oke weradi dekak tyenawa:

    1. Anthare huttige puthala hithanne un thama lord pakayaka kiyala, ara wasantha mudalige ehema loku karala gaththe me Ranil ge anduwamai. Nethnm public eken anthare ta adath kemathi ne edath kemathi ne
    2. Oya kohoma unath, policiyata Uni ekak athulata awith gahanna ayithiyak ne, anika UoC un owata sambanda ne, un asawakata picket ekakta ganna be. Aranchi widiyata UCSC eketh ohoma hitapu students la kipa denekta wedila tyenawa.
    එදා පොනිල්ට හූ කියපු නිසා වෙන්න බැරිද පළිගත්තෙ .
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    එදා ඉදලම කැම්පස් වලට පොලිසියෙන් එන්නේ නෑ. එන්න බෑ කියල නීතියක් නම් තියෙද දන්නෙ නෑ හැබැයි.

    පොලිසෝ ටික කල්පනා කරනවා ඒ මොකද්ද යකෝ උනේ කියල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    Kujeethayi, athulata rigapu eka.wata karanna thibba.
    කොල්ලන්ට තිබ්බේ වට කරලා දෙන්න.. දෑන් සීන් එක දන්න හින්දා ඊලග වටයට සුදානම් වෙන්න තියෙන්නේ. මොකද කෑම්පස් එක ඈතුලට නිසි අවසරයකින් තොරව ඈතුලට එනවා නම් පහර දෙනවා නම් කොල්ලන්ට පුලුවන් තමන්ගේ ආරක්ශාවට ක්‍රියාමාර්ග ගන්න. ඉතිහාසයේ එහෙම ක්‍රියාමාර්ග ගත්ත ඒවා නඩු වාර්තාවල තියෙනවා
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    කොල්ලන්ට තිබ්බේ වට කරලා දෙන්න.. දෑන් සීන් එක දන්න හින්දා ඊලග වටයට සුදානම් වෙන්න තියෙන්නේ. මොකද කෑම්පස් එක ඈතුලට නිසි අවසරයකින් තොරව ඈතුලට එනවා නම් පහර දෙනවා නම් කොල්ලන්ට පුලුවන් තමන්ගේ ආරක්ශාවට ක්‍රියාමාර්ග ගන්න. ඉතිහාසයේ එහෙම ක්‍රියාමාර්ග ගත්ත ඒවා නඩු වාර්තාවල තියෙනවා

    කැම්පස් එකෙන් වදින ගඩොල්පාර කාගෙන ඉන්නද කියන්නේ...​