කැලනිය කැප්මස්
ඔව් ඉතින් ඒක ඇතුලේ ඉන්නේ පොන්නයෝ නෙමේ පොන්නයෝඅර කැම්පස් එක ඇතුලෙන් ගල් ගහනවා,තර්ජනය කරනවා පේනවා
එදා පොනිල්ට හූ කියපු නිසා වෙන්න බැරිද පළිගත්තෙ .UoC ewun ala anika, Un anthare ekka sambandekuth ne, oke weradi dekak tyenawa:
1. Anthare huttige puthala hithanne un thama lord pakayaka kiyala, ara wasantha mudalige ehema loku karala gaththe me Ranil ge anduwamai. Nethnm public eken anthare ta adath kemathi ne edath kemathi ne
2. Oya kohoma unath, policiyata Uni ekak athulata awith gahanna ayithiyak ne, anika UoC un owata sambanda ne, un asawakata picket ekakta ganna be. Aranchi widiyata UCSC eketh ohoma hitapu students la kipa denekta wedila tyenawa.
Ranil kohomat mentally ledek eka nisa owa kiyanna beඑදා පොනිල්ට හූ කියපු නිසා වෙන්න බැරිද පළිගත්තෙ .
අර කැම්පස් එක ඇතුලෙන් ගල් ගහනවා,තර්ජනය කරනවා පේනවා
කොල්ලන්ට තිබ්බේ වට කරලා දෙන්න.. දෑන් සීන් එක දන්න හින්දා ඊලග වටයට සුදානම් වෙන්න තියෙන්නේ. මොකද කෑම්පස් එක ඈතුලට නිසි අවසරයකින් තොරව ඈතුලට එනවා නම් පහර දෙනවා නම් කොල්ලන්ට පුලුවන් තමන්ගේ ආරක්ශාවට ක්රියාමාර්ග ගන්න. ඉතිහාසයේ එහෙම ක්රියාමාර්ග ගත්ත ඒවා නඩු වාර්තාවල තියෙනවාKujeethayi, athulata rigapu eka.wata karanna thibba.
කොල්ලන්ට තිබ්බේ වට කරලා දෙන්න.. දෑන් සීන් එක දන්න හින්දා ඊලග වටයට සුදානම් වෙන්න තියෙන්නේ. මොකද කෑම්පස් එක ඈතුලට නිසි අවසරයකින් තොරව ඈතුලට එනවා නම් පහර දෙනවා නම් කොල්ලන්ට පුලුවන් තමන්ගේ ආරක්ශාවට ක්රියාමාර්ග ගන්න. ඉතිහාසයේ එහෙම ක්රියාමාර්ග ගත්ත ඒවා නඩු වාර්තාවල තියෙනවා