කෝටිපතියෙක් වෙන්න ආස එවුන් වරෙල්ලා ...

GMC

Member
Sep 13, 2017
1,193
234
0
Paw bn kolla :P

පොල් අක්කර දහයෙන් ලොව වටා ඇවිදිමු නවතම සීඩී පටය නිකුත් උනා. ඔබත් අදම අමතන්න. මෙත්තා දහම් අරනේ හුත්තා නුවන් සතුරංග - 0717017022

තොග සීමිතයි.
 

WhyNot1

Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,467
    7,233
    113
    උබ හිතනවද මම නිකම් මොකෙක් හරි සල්ලි හොයන ක්‍රම තියනවා කියල සීඩී එකක් ගෙනත් දුන්නම ..එක අහල රැවටිලා ..මෙතන ත්‍රෙඩ් දායි කියල..එහෙමනම් බන් මම අර amazon lanka එකාගේ ඒවටත් හුරේ දාන්න එපැයි ...මම කිවුවේ මෙච්චරයි මචන් ..මම අහපු සීඩී එකේ තියන දේවල් මනුස්සයෙකුට වැදගත් කියල හිතුනා ..එක නිසා මම එක මෙතන දැම්මා ...කැමති එවුන් ගනිල්ලා ...එච්චරයි ...

    මට දෙමවූපියන්ගෙන් ලැබිච්ච පොල් අක්කර දහයක් තියනවා තමයි ..එකෙන් මට අදායමක් එනවා .ඒ අදායමෙන් මම ලෝකේ පුරා ඇවිදිනවා .මට මචන් මේකේ ඉන්න එවුන් හිතනවා වගේ කාගෙවත් සීඩී විකුනන්න අමාරුවක් නැ..මනුස්සයෙකුට ප්‍රයෝජනවත් දෙයක් ඔකේ තිබුන හින්ද මහන්සිවෙලා මෙතන දැම්මේ..අකමැති එවුන් නොගෙන හිටපල්ලා .. එතනිං ඔය කතාව ඉවරයි බන් ..ඔහොම විකුණන එක හරිද ..වැරදිද ..ඕව මට අදාළ නැ බන් ..

    :P ලොකේ පුරා ගියා කිව්වේ උඹ සිංගප්පූරු ගිය එක නේද බන්. සිංගාද මුළු ලෝකෙම උඹට.:lol::lol: උඔ ඔය CD එක බලලා කෝටි පතියා උනානේ. එහෙනං දැන් උඹේ අව්රුදු 15 ක් විතර පරණ කාර් එක විකුණලා දාලා අළුත් එකක් ගනින්. නිකං මෙතන ඉන්න අහිංසක කොල්ලංගේ රුපියල් 1250 ටත් කෙලවන්න දත කන්න එපා බං
     

    KavindyaC

    Member
    Dec 12, 2017
    147
    11
    0
    පැයක් විතර ගියා යකෝ සේරම කියවන්න. අවුලක් නෑ දැන් කෝටිපතියෙකෙ🙂
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,467
    7,233
    113
    අඩෝ චතුරංග සර්ටත් උඹේ කාර් එකමනේ තියෙන්නේ :shocked:

    :baffled::baffled: බලපං චතුරංග සර්ත් සිංගා ගිහින් ඇවිල්ලද කියලා :rofl:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    :baffled::baffled: බලපං චතුරංග සර්ත් සිංගා ගිහින් ඇවිල්ලද කියලා :rofl:

    චතුරංග සර්රුත් මාතලේ ලු. :yes::yes::yes:


    F8aaF4C.png


    මම මාතලේ මචන්.audi ඕන් නැ බන්.මරුටිත් හොදයි.
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,467
    7,233
    113
    චතුරංග සර්රුත් මාතලේ ලු. :yes::yes::yes:


    F8aaF4C.png

    ඒ කියන්නේ ඒ සර් ස්මිත් අයියාගේ ගමේ කෙනෙක් ;) ඉදලා හිටලා ස්මිත් අයියගේ කාර් එකත් ඉල්ලං යනවා :shocked::shocked: ;)
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    පොස්ට් ඒකෙ මුල් පේලිය කියවද්දිම මට තේරුණා බං අදාළ ගවය ඇහැ දෙන්නේ වත්තේ පොල් පැලයක් දිහාට බව.

    ස්කෑන් ෆොටෝ එක දැක්කම බඩ කපා ගන්න හිතුන.
    ඒකයි ස්කෑන් කරපු ස්කෑනර් එක මොකක්ද ඇහුවේ :baffled:




    ඔහොම තමයි බං අපි වලක් හෑරුවොත් ඒකෙ ගෙම්බෙක්


    මීට පස්සේ දෙයක් කරද්දී ඔයිට වඩා හීතල කරන්ට ඕනා ඈ


    සිංහලු කියන්නේ කුහක කපටි ජාතියක් පුටෙ :baffled:


    මම ජෝන් ස්මිත්
     
    Last edited:

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    පොස්ට් ඒකෙ මුල් පේලිය කියවද්දිම මට තේරුණා බං අදාළ ගවය ඇහැ දෙන්නේ වත්තේ පොල් පැලයක් දිහාට බව.

    ස්කෑන් ෆොටෝ එක දැක්කම බඩ කපා ගන්න හිතුන.
    ඒකයි ස්කෑන් කරපු ස්කෑනර් එක මොකක්ද ඇහුවේ :baffled:




    ඔහොම තමයි බං අපි වලක් හෑරුවොත් ඒකෙ ගෙම්බෙක්


    මීට පස්සේ දෙයක් කරද්දී ඔයිට වඩා හීතල කරන්ට ඕනා ඈ


    සිංහලු කියන්නේ කුහක කපටි ජාතියක් පුටෙ :baffled:


    මම ජෝන් ස්මිත්

    වැඩක් නෑ කතා කරලා මූට ඔච්චර මොලයක් තියෙන එකේ වෙන phone number එකක් දාපන්කෝ වැඩක් නෑ ඉතින් කතා කරලා
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    චතුරංග සර්රුත් මාතලේ ලු. :yes::yes::yes:


    F8aaF4C.png

    :lol::lol:

    ඕකා පී එම් දාලා හොටු පෙරපු නිසා ඕවා නොදා හිටියේ. ස්මිත් පුටා ඔයාගෙ ඔරලෝසුව හොඳ නෑ. වේලාව පොඩ්ඩක් බලාගන්ට.
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,467
    7,233
    113
    :lol::lol:

    ඕකා පී එම් දාලා හොටු පෙරපු නිසා ඕවා නොදා හිටියේ. ස්මිත් පුටා ඔයාගෙ ඔරලෝසුව හොඳ නෑ. වේලාව පොඩ්ඩක් බලාගන්ට.

    :rofl: රෙදි නැතුව ස්මිත් දුටුවෙමි :lol::lol::lol:
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    :rofl: රෙදි නැතුව ස්මිත් දුටුවෙමි :lol::lol::lol:

    ස්මිත් කොලුවා සමනල් පැට්ටෙක් කියලා හිතෙන්නේ මට විතරද?:sorry:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,467
    7,233
    113
    ස්මිත් කොලුවා සමනල් පැට්ටෙක් කියලා හිතෙන්නේ මට විතරද?:sorry:

    මටත් හිතෙනවා බං :nerd: මූ තාම බැදලත් නෑ මගේ හිතේ. පව් ඉතිං කාගේ උනත් දරුවෙක්නේ :(:(
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    මම මේ CD අහලා කෝටිපතියෙක් වෙලා ..එලකිරියට ඇවිල්ලා උඹට හු කියනවා යකොව් :cool::cool::cool:
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    අඩෝ කැත වැඩ කරන්න එපා බන් , අපි උදේ ඉඳන් මහන්සි වෙලා මේක බලනවා , දැන් ආපු එවුන් උඹේ සාරාන්ශේ බලලා ආතල් ගන්නවා , අසාදාරනයි බන් ................ :growl::growl: :lol::lol::lol:

    අපි ඉතින් සිංහල කුහකයෝ නේ බන් එකයි කිවුවේ
    :rofl::rofl::rofl:

    මට ඉතින් සමරයිස් කරලා දාන්න වුනේ ඌ ත්‍රෙඩ් එක ඩිලීට් කරපු නිසානේ බං. ඒක නිසා ඉතින් ඒ වැරැද්දත් උගේම තමා.:lol:
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    හැමිනෙනවා කියහන්කෝ :baffled::baffled::baffled:
    මු නම් හරකෙක් අරක ප්‍රින්ට් එකක් අරන් එක ෆොටෝ එකක් අරන් දාන්ඩයි.
    උගේ ඉස්කෝලෙට ගිය එකෙක් දන්නවා බලන්ඩ ඕන දන්නවද කියලා

    :lol::lol::lol:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,467
    7,233
    113
    හැමිනෙනවා කියහන්කෝ :baffled::baffled::baffled:
    මු නම් හරකෙක් අරක ප්‍රින්ට් එකක් අරන් එක ෆොටෝ එකක් අරන් දාන්ඩයි.
    උගේ ඉස්කෝලෙට ගිය එකෙක් දන්නවා බලන්ඩ ඕන දන්නවද කියලා

    :lol::lol::lol:

    :sorry: ස්මිත් අයියා එළකිරියෙන්ම 'අමතර ආදායමකට උදවුවක් ඕනි' කියලා ත්‍රිඩ් එකක් දාලා උපදෙස් අරං මේකේ කොල්ලංගෙන්. වැඩි ඈතක නෙවෙයි 12-30-2017 :sorry: මම හිතන්නේ ඒ ගත්ත උපදෙස් ටිකයි. රත්තරගේ එහෙම ත්‍රෙඩ් ටිකයි එකතු කරලා අර සර් ;) CD එක කරලා අමතර ආදායමක් හදාගන්න කරපු ට්‍රයක්. :( පව් බං. කැතම වැඩේ ඒක මේකෙම උන්ට 1250 කට විකුණන්න ගිය එක. :dull: ජෙබ් එකක් නැතුව හිර වෙලා හිටපු එකෙක්ගේ රුපියල් 1000 ටත් කෙල වෙනවා ඕක ගත්තනම්. හොද වේලාවට මේකේ ඉන්න කාපර්ලා සෙට් එකට වැඩේ මාට්ටු උනේ.
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0

    :sorry: ස්මිත් අයියා එළකිරියෙන්ම 'අමතර ආදායමකට උදවුවක් ඕනි' කියලා ත්‍රිඩ් එකක් දාලා උපදෙස් අරං මේකේ කොල්ලංගෙන්. වැඩි ඈතක නෙවෙයි 12-30-2017 :sorry: මම හිතන්නේ ඒ ගත්ත උපදෙස් ටිකයි. රත්තරගේ එහෙම ත්‍රෙඩ් ටිකයි එකතු කරලා අර සර් ;) CD එක කරලා අමතර ආදායමක් හදාගන්න කරපු ට්‍රයක්. :( පව් බං. කැතම වැඩේ ඒක මේකෙම උන්ට 1250 කට විකුණන්න ගිය එක. :dull: ජෙබ් එකක් නැතුව හිර වෙලා හිටපු එකෙක්ගේ රුපියල් 1000 ටත් කෙල වෙනවා ඕක ගත්තනම්. හොද වේලාවට මේකේ ඉන්න කාපර්ලා සෙට් එකට වැඩේ මාට්ටු උනේ.

    ado sirawata? pora urage malu urage agema kapanna gihin atha kapagena:lol: