PS edit :
ගලබොඩ අත්තේ ඥානසාර... 09-11-2014 11:57 PM ponnayo promote karanna epa huttige pute -5![]()
ගලබොඩ අත්තේ ඥානසාර... 09-12-2014 07:18 AM පුක දෙමු..![]()
man waradi deyak neme machanla damme .
me widiyata baninna mama waradi deyak damma nam mama thread eka remove kara gannam

Well said bro.. puluwannam rep kapapiyaw.. Mama baya naha... Thamun ge Ammagen kiri beepu ekek nam nama kiyala rep kapahan... Jayawewaa සින්හලු...මරුසිරා;17129672 said:ඔය රේප් කපල තියෙන්නේ රිදිච්ච හමබයෝ බන් ...උන්වහන්සේගේ නමටත් මුන් බයයි