ගලබොඩ අත්තේ ඥානසාර හාමුදුරුවන්ගේ නොදුටු

Shamil Max

Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    big-thumbs-up-smiley-emoticon.gif
     

    Shaiman

    Member
    Apr 2, 2014
    1,748
    210
    0


    PS edit :

    reputation_neg.gif
    ගලබොඩ අත්තේ ඥානසාර... 09-11-2014 11:57 PM ponnayo promote karanna epa huttige pute -5

    reputation_neg.gif
    ගලබොඩ අත්තේ ඥානසාර... 09-12-2014 07:18 AM පුක දෙමු..

    man waradi deyak neme machanla damme .
    me widiyata baninna mama waradi deyak damma nam mama thread eka remove kara gannam :(


    ganan ganna epa machan

    TFS

    Rep +
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    මාර ලස්සන කට හඬක් බන්. උන් වහන්සේ ඇත්තටම ජාතික වීරයෙක්. :yes:

    REP 5+

    (ඔය රෙප් කපලා තියෙන්නේ මේක දැකල රිදිච්ච සර්ව ආගමිකයෝ වෙන්න ඇති බන්. ගණන් ගන්න එපා.)
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මාර ලස්සන කට හඬක් බන්. උන් වහන්සේ ඇත්තටම ජාතික වීරයෙක්.

    REP

    (ඔය රෙප් කපලා තියෙන්නේ මේක දැකල රිදිච්ච සර්ව ආගමිකයෝ වෙන්න ඇති බන්. ගණන් ගන්න එපා.)
     

    chalirox

    Well-known member
  • Mar 1, 2009
    2,081
    349
    83
    මාර ලස්සන කට හඬක් බන්. උන් වහන්සේ ඇත්තටම ජාතික වීරයෙක්.

    REP

    (ඔය රෙප් කපලා තියෙන්නේ මේක දැකල රිදිච්ච සර්ව ආගමිකයෝ වෙන්න ඇති බන්. ගණන් ගන්න එපා.)
     

    chalirox

    Well-known member
  • Mar 1, 2009
    2,081
    349
    83
    මරුසිරා;17129672 said:
    ඔය රේප් කපල තියෙන්නේ රිදිච්ච හමබයෝ බන් ...උන්වහන්සේගේ නමටත් මුන් බයයි
    Well said bro.. puluwannam rep kapapiyaw.. Mama baya naha... Thamun ge Ammagen kiri beepu ekek nam nama kiyala rep kapahan... Jayawewaa සින්හලු...