ග්ලාස් රූෆ් හොදයිද ගෙදරක courtyard එකට ? මොනාද තියන ප්‍රශ්න.

ravixd

Well-known member
  • Mar 27, 2012
    463
    643
    93
    අලුතින් හදන්න හදන ගෙදර ප්ලෑන් එකේ courtyard 2ක් තියන වර්ග අඩි 250ක් වගේ තියනවා ඒකට ග්ලාස් රූෆ් දාන්න හදන්නේ . ඔයාල දැකපු හොද හා නරක මොනාද ග්ලාස් රූෆ් වල. ඕක කරන හොද කොම්පැනි තියනවනම් කියන්න
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Bigfatbaby

    Well-known member
  • Jul 29, 2024
    517
    353
    63
    අලුතින් හදන්න හදන ගෙදර ප්ලෑන් එකේ courtyard 2ක් තියන වර්ග අඩි 250ක් වගේ තියනවා ඒකට ග්ලාස් රූෆ් දාන්න හදන්නේ . ඔයාල දැකපු හොද හා නරක මොනාද ග්ලාස් රූෆ් වල. ඕක කරන හොද කොම්පැනි තියනවනම් කියන්න
    Naraka ithin cleaning thama. Horu enna puluwan. Ashoka glasslath karanawa. Eeta wadiya honda thenak thiyanawa. Nama mathak unoth mama dannam
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus and NRTG

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,705
    8,454
    113
    danna epa lankawata owa hariyanne naha ban. sheet color change wenawa. temperd glass eka abarenawa kalayak yaddi.
     
    • Dislike
    • Like
    Reactions: NRTG and fdk

    ravixd

    Well-known member
  • Mar 27, 2012
    463
    643
    93
    දියසෙවල වගේ බැදුනම සුද්ද කරන්ඩ අමාරුයි නේද්
    wahale angel ekak thibunath diyasewal enwada. wathura radenne na neda ethakota

    danna epa lankawata owa hariyanne naha ban. sheet color change wenawa. temperd glass eka abarenawa kalayak yaddi.
    appata siri :. sheet eka nam danne na temperd glass thama baluwe
    ------ Post added on Dec 30, 2024 at 2:42 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    vishamacharya

    Well-known member
  • Aug 18, 2017
    879
    1,765
    93
    අලුතින් හදන්න හදන ගෙදර ප්ලෑන් එකේ courtyard 2ක් තියන වර්ග අඩි 250ක් වගේ තියනවා ඒකට ග්ලාස් රූෆ් දාන්න හදන්නේ . ඔයාල දැකපු හොද හා නරක මොනාද ග්ලාස් රූෆ් වල. ඕක කරන හොද කොම්පැනි තියනවනම් කියන්න

    I did this mistake.
    House became really really hot like an oven.
    Keep the courtyard open. It will cool the house. Use an iron grille or pergola if you are worried about thieves.
     

    ravixd

    Well-known member
  • Mar 27, 2012
    463
    643
    93
    I did this mistake.
    House became really really hot like an oven.
    Keep the courtyard open. It will cool the house. Use an iron grille or pergola if you are worried about thieves.
    pahadili madi. poddak explain karanwa da
    🙏🙏

    Naraka ithin cleaning thama. Horu enna puluwan. Ashoka glasslath karanawa. Eeta wadiya honda thenak thiyanawa. Nama mathak unoth mama dannam
    thanks machn. ara place eka poddk danna
    ------ Post added on Dec 30, 2024 at 8:18 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,167
    198,745
    113
    Colombo, Sri Lanka
    හරියට මේන්ටේන් කරනවානම් අවුලක් නැහැ. නැත්තම් පායනකාලෙට දුවිලි තට්ටුවක්, සහ දිගටම වහින කාලෙට දිය සෙවල තට්ටුවක්
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    ගල් සැවෙල් බැඳෙනවා බං අනික පට්ට රස්නෙයි. AC එක 16 ට දැම්මෙත් එච්චරයි
     
    • Like
    Reactions: NRTG