ගාල්ල මාඉටිපෙේ පැත්තෙ ඉන්න අය එන්ඩෝ

ChamaraGL

Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,677
    3,401
    113
    karapitiya hospital aka kittuwa tamai maitipe tinne....oya address ekanam danne nee
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මොකෝ අපේ ඉන්ද්‍රාණි අක්කව හොයන්නේ? :confused:
     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif
     

    Mawathagama

    Well-known member
  • May 5, 2016
    7,149
    4,018
    113
    oke nama tikak modern ekak dapan. kattiya gihilla hari hoyayi. indrani kiwwahama danna ekekwath kiyanne na.
     

    ChamaraGL

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,677
    3,401
    113
    amaruwak wena akak neee...uba wahanekin waren pinnaduwen expressway eke exit wela karapitiya hospital aka lagata....e hariya thamai maitipe....oya address aka hoyaganna puluwan wei ban ...balapanko ahema
     

    ChamaraGL

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,677
    3,401
    113
    Gramasewaka contact karaganna beriweida. Man gampaha inne ban baihena tiyenneth e hariyemada.
    uba sathiye dawasaka waren...bus ake anawanam kadawathin negala highway bus ake galle bus stand akata yanna...gihin karapitiya bus akaka negala karapitiya hospital aka laga behela 3wheel akakata kiyana 100k 200k atara yai wedima unoth....nethnam karapitiyata wahanekin awith hospital aka lagata e hariye kadekin wage ahala balana ....etakota hari....oka hoyaganna puluwan wei..minissu udaw karai