ගාස්තු සාදාරන කොලබ ඉස්පිරිතාල

indika250

Well-known member
  • Mar 23, 2008
    990
    392
    63
    maga insuarance akan room akata gawanna 4000 itiri gana mama cover kara ganna ona ahama aduwata room tiyana tan na nada colombo wala konde amaruwakata nawatila bahath ganna
     
    • Like
    Reactions: The Kingslayer

    castellain

    Well-known member
  • Jan 24, 2010
    5,703
    14,385
    113
    මම පොඩි සර්ජරි එකක් කරගත්ත පුංචි බොරැල්ලේ වින්සෙත හොස්පිටල් කියන එකෙන්. අනික් තැන් වලට වඩා සාධාරණ ගණන් තිබ්බේ.
    ජපුර හොඳයි කියල අහලා තියනවා. ආසිරි, නවලෝක දෙකේම මගේ අත්දැකීම් නරකයි. නවලෝකේ ගාන කපන ඩොකෙක් සෙට් උනා. ආසිරි එකේ පවුලේ කෙනෙකුගේ සර්ජරි එකක් කරලා මාර කට්ටක් කෑවා. හැබැයි ගාන නං ගන්නවා.
     
    • Like
    Reactions: The Kingslayer

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,399
    13,319
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    Gana kadanna puluwun kiyala dena gaththama ona Doc kenek tiyana okkoma scans tika liyanawa.
    Okkoma hospitals wala TEST and SCAN charges podduk sames wage.

    TEST and SCANS accurate Lanka hospital, Asiri and Nawaloka kiyala thma mama ahala tiyenne.
     
    • Like
    Reactions: The Kingslayer

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    job eka ahan nathi dokek gawata yaman.

    job eka ahala uba hoda job ekak nam karanne loku bill ekak ena widihata weda sidda wewi..
     

    wasantha99

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    4,781
    1,493
    113
    Machan kisi awlak na kdu hospitol palayan werahara. Hotel ekak wage. Gewala thani rm eheka hitiyaki. Budget price. Habai oane nam free beheth gannath puluwan ward eke idala.
     

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    Machan kisi awlak na kdu hospitol palayan werahara. Hotel ekak wage. Gewala thani rm eheka hitiyaki. Budget price. Habai oane nam free beheth gannath puluwan ward eke idala.

    කොතලාවල hospital 1ka ne
    Hodai kiyala ahala thiyenwa
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,180
    1,771
    113
    Pannipitiya Pvt Hospital (meke operation theatre hitan thiyenawa)

    Hemas Hospital
    machan oya mekata gihin tiyanwadda ?

    dekama patta chaa , Hemas denatel honda eka mage podi seen ekkata gihin bill eka 360K ape wife hospital ekata hondata banala waliyak dala balean tikat kapagenna awe mage :0 ( tawa dingen me hona inage mage hart ekatath dennawa wade)

    Pannipitiya giya kiyane ithin mala tama danoo danithi
     
    • Like
    Reactions: The Kingslayer

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,713
    113
    machan oya mekata gihin tiyanwadda ?

    dekama patta chaa , Hemas denatel honda eka mage podi seen ekkata gihin bill eka 360K ape wife hospital ekata hondata banala waliyak dala balean tikat kapagenna awe mage :0 ( tawa dingen me hona inage mage hart ekatath dennawa wade)

    Pannipitiya giya kiyane ithin mala tama danoo danithi

    Pannipitiya Pvt Hospital (meke operation theatre hitan thiyenawa)

    Hemas Hospital

    Hemas yanna epa ban hamba hospital


    Jayawardhana purata wada tikak gana wadi Lanka Hospitals
    E unta service eka nan patta ban