ගැනී පැඩ් පැකට් එකක් කඩෙන් ගෙන්න කිවුව බන&#353

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
503
0
ගැනී පැඩ් පැකට් එකක් කඩෙන් ගෙන්න කිවුව බන&#353

මම බැඳලා වැඩි කාලයක් නැහැ මචන්. උඹල දන්නවා ඇතිනේ...

ලඟදි ඉඳන් මම සුපර් මාකට් ගියොත් ගැනී කෝල් කරලා කියනවා අනේ එන කොට පැ ඩ් පැකට් එකක් අරන් එන්න කියල. මේක මට මල වදයක් වෙලා දැන්.... කොහොමද බන් පැ ඩ් පැකට් අරන් පෝලිමේ ඉන්නේ ? කවුන්ටරේ කෙල්ල මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ.... අනික් දකින උන් මොනවා හිතනවද මන්ද

මට සරින් සැරේ ගෙන්න බැරි නිසා මම දවසක් පැ ඩ් පැකට් 10 ක් විතර ගත්ත බන් .... පෝලිමේ හිටපු උන් කැ ත විදිහට මම දිහා බැලුව...

උඹලට ත් මෙහෙම වෙලා තිබේද?
 
  • Like
Reactions: DjAtrocity

HKavinda

Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,614
    21,196
    113
    Panadura
    avatar555686_3.gif
    avatar555686_3.gif
    avatar555686_3.gif

     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    503
    0
    මේක ඇත්තම සිද්දියක් මචන්.. ගැනු ලේසියට අපිට ගෙන්න කියනවා... නමුත් උන් දන්නේ නැහැ අපි කොච්චර අපහසු තාවයට පත් වෙනවද කියල...


    මේක ගොඩක් බැඳපු පිරිමින්ට වෙන දෙයක් ..

    වරෙල්ල කතා කරන්න
     

    Killerstuffbaby

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    2,439
    117
    63
    Rig eka uda
    මම බැඳලා වැඩි කාලයක් නැහැ මචන්. උඹල දන්නවා ඇතිනේ...

    ලඟදි ඉඳන් මම සුපර් මාකට් ගියොත් ගැනී කෝල් කරලා කියනවා අනේ එන කොට පැ ඩ් පැකට් එකක් අරන් එන්න කියල. මේක මට මල වදයක් වෙලා දැන්.... කොහොමද බන් පැ ඩ් පැකට් අරන් පෝලිමේ ඉන්නේ ? කවුන්ටරේ කෙල්ල මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ.... අනික් දකින උන් මොනවා හිතනවද මන්ද

    මට සරින් සැරේ ගෙන්න බැරි නිසා මම දවසක් පැ ඩ් පැකට් 10 ක් විතර ගත්ත බන් .... පෝලිමේ හිටපු උන් කැ ත විදිහට මම දිහා බැලුව...

    උඹලට ත් මෙහෙම වෙලා තිබේද?

    Owa monawada ban mama nam pharmacy ekakata giyahama pad packet ekak ganna kalin eke thiyana advantages hitan ahanawa eeta passe thamai hodama eka thorala genath denne wifeta ewata lejja wenna epaa ban. anika family planning tabs ehemath ganna mamamai ethakota nam mama mulu pharmacy ekatama ahenna mithuri ekak denna nangi kiyala kellekgen mai illanne. owata geenu respect karanawa ban
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    503
    0
    ගෑනිගෙ පින්තුරයක් දාපන්, මොනාද මේකට අපිට කරන පුලුවන් බලන්න...


    ඔන්න ඉතින්


    පිරිමියෙක් ගේ දුක තේරුම් ගනින්කෝ
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    මම බැඳලා වැඩි කාලයක් නැහැ මචන්. උඹල දන්නවා ඇතිනේ...

    ලඟදි ඉඳන් මම සුපර් මාකට් ගියොත් ගැනී කෝල් කරලා කියනවා අනේ එන කොට පැ ඩ් පැකට් එකක් අරන් එන්න කියල. මේක මට මල වදයක් වෙලා දැන්.... කොහොමද බන් පැ ඩ් පැකට් අරන් පෝලිමේ ඉන්නේ ? කවුන්ටරේ කෙල්ල මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ.... අනික් දකින උන් මොනවා හිතනවද මන්ද

    මට සරින් සැරේ ගෙන්න බැරි නිසා මම දවසක් පැ ඩ් පැකට් 10 ක් විතර ගත්ත බන් .... පෝලිමේ හිටපු උන් කැ ත විදිහට මම දිහා බැලුව...

    උඹලට ත් මෙහෙම වෙලා තිබේද?

    හනිමූන් ගිහින් පැනි සෙල්ලම කලාද බන්...
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මේක ඇත්තම සිද්දියක් මචන්.. ගැනු ලේසියට අපිට ගෙන්න කියනවා... නමුත් උන් දන්නේ නැහැ අපි කොච්චර අපහසු තාවයට පත් වෙනවද කියල...


    මේක ගොඩක් බැඳපු පිරිමින්ට වෙන දෙයක් ..

    වරෙල්ල කතා කරන්න


    උබ ඔක මෙතන කතා කරන්නෙ නැතුව ගෑනිත් එක්කම කතා කරල කියපන් එකිටම ඔව අරගෙන එන්න කියල... :dull:
     

    Killerstuffbaby

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    2,439
    117
    63
    Rig eka uda
    lajja wenna nam deyak naha. eth e wage dewal eyama gihin gannawanam tama wada hoda. husband tikak hari apahasuthwayataka path wenawa neda kiyala eyama hitala baluwanam hari. :)

    ehema deyak nehe nangi mama nam e wage dewal karanne asawen mai. pawne eya inna maanasikathwaya gena hithala wifewa thiyala thaman yana eka thamai hodama dee adare nam
     

    tanujaprabath

    Well-known member
  • Dec 17, 2011
    1,206
    97
    63
    මට නම් එහෙම අවුලක් වෙලා නෑ බන් කවදාවත් මට එහෙම කියල නෑ අපේ මහගෙ නම්
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    machan anik un mona hithuwath kamak na ban uba hithahan ube lamayata geniyanne kiyala.ethakota mind eka hadenawa mokada podi untath andawanawane.echchara ganan ganna epa.wife ta kiyahan dawasaka ubataathyawashya deyak kaden genna kiyala shaver ekak wage,upset nam epa :)
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    503
    0
    මට නම් එහෙම අවුලක් වෙලා නෑ බන් කවදාවත් මට එහෙම කියල නෑ අපේ මහගෙ නම්

    මහගේ පැ ඩ් පාවිච්චියක් නැතුව ඇති.. ගල් අඹුඩේ ගහනා ඇති
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    503
    0

    හනිමූන් ගිහින් පැනි සෙල්ලම කලාද බන්...

    මතක් වෙන කොට ත් නගිනවා


    එළකිරියේ කට්ටියට පින් දෙන්න ඕනේ
     

    tanujaprabath

    Well-known member
  • Dec 17, 2011
    1,206
    97
    63
    මහගේ පැ ඩ් පාවිච්චියක් නැතුව ඇති.. ගල් අඹුඩේ ගහනා ඇති

    නෑ බොල මම කිවුවේ මට ගෙන්න කියල කරදර කරන්නෑ කියලා.