පම්ක තමයිEndoscopy ඵකක් කරල පිලිවෙලකට බෙහෙත් අරන් හොඳටම හොඳ වුන උන් නම් ඉන්නව.
ලගම ඉන්න ආයුර්වේද වෛද්යවරයකු හමුවෙන්න වෙයි නේද?පම්ක තමයි![]()
පම්ක තමයි![]()
ඕක ඔය උබලගෙන් ආතල් එකක් ගන්නෙ එහෙම නැතුව ඕක දන්න පකක් නෑ... උබත් ඉතින් බොරුවට ඇවිස්සෙනවනේ.ඉතිං මම දන්න උන්නේ ඉන්නෙ..උඹ දන්න දේ ගැන උඹ කියපං ඵච්චරය
දේශීය පාරම්පරික වෛද්ය ප්රතිකාර වඩා සාර්ථකයි, ආයුර්වේද ප්රතිකාර වලට වඩාලගම ඉන්න ආයුර්වේද වෛද්යවරයකු හමුවෙන්න වෙයි නේද?
Mata nam sinhala beth.. sudu bath, pan kapu gaman gas, dan nam deyane kiyala ey mokuth nah.... Gallbladder eke pain ekath na.. scan karala balanna ona.. mokada thathwey kiyala.. awrudu ganak western medicine karata. Ehema honda une na..ඉතිං මම දන්න උන්නේ ඉන්නෙ..උඹ දන්න දේ ගැන උඹ කියපං ඵච්චරයි

මොනවද ප්රතිකාර ?දේශීය පාරම්පරික වෛද්ය ප්රතිකාර වඩා සාර්ථකයි, ආයුර්වේද ප්රතිකාර වලට වඩා
ඩොකෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තද?Mata nam sinhala beth.. sudu bath, pan kapu gaman gas, dan nam deyane kiyala ey mokuth nah.... Gallbladder eke pain ekath na.. scan karala balanna ona.. mokada thathwey kiyala.. awrudu ganak western medicine karata. Ehema honda une na..![]()
ඒක වෛද්යවරු තීරණය කරන දෙයක්.මොනවද ප්රතිකාර ?
Yes machan.. doc kiwwe.. fatty liver adu karanna bah kiwwa.. eka nisa thamai gastric amaruwa thadata ma enne kiwwa.. gastric hadunama gallbladder eka hira unama.. eke thiyana gal walata pattama pain ekak enne..මොනවද ප්රතිකාර ?
ඩොකෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තද?
කොච්චරකල් ගියාද?
------ Post added on Jul 21, 2023 at 12:16 PM
ඇඟේ ගැම්ම තියෙනවාද ?Mata nam sinhala beth.. sudu bath, pan kapu gaman gas, dan nam deyane kiyala ey mokuth nah.... Gallbladder eke pain ekath na.. scan karala balanna ona.. mokada thathwey kiyala.. awrudu ganak western medicine karata. Ehema honda une na..![]()
Gamma kiwwe.. thrune naඇඟේ ගැම්ම තියෙනවාද ?![]()
ඇම්ම යකෝ පුකේ අමාරුව ඌ අහන්නෙGamma kiwwe.. thrune na
Gamma kiwwe.. thrune na
Ewa nam kisi awulak na.. ronaldo wage thama .මහන්සි වෙන්න පුළුවන්කම
