ගැස්ට්‍රයිටිස් වලට කිරල

Fail T

Well-known member
  • Jun 18, 2023
    303
    522
    93
    ඉතිං මම දන්න උන්නේ ඉන්නෙ..උඹ දන්න දේ ගැන උඹ කියපං ඵච්චරය
    ඕක ඔය උබලගෙන් ආතල් එකක් ගන්නෙ එහෙම නැතුව ඕක දන්න පකක් නෑ... උබත් ඉතින් බොරුවට ඇවිස්සෙනවනේ. 😂😂
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    ලගම ඉන්න ආයුර්වේද වෛද්‍යවරයකු හමුවෙන්න වෙයි නේද?
    දේශීය පාරම්පරික වෛද්‍ය ප්‍රතිකාර වඩා සාර්ථකයි, ආයුර්වේද ප්‍රතිකාර වලට වඩා
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    ඉතිං මම දන්න උන්නේ ඉන්නෙ..උඹ දන්න දේ ගැන උඹ කියපං ඵච්චරයි
    Mata nam sinhala beth.. sudu bath, pan kapu gaman gas, dan nam deyane kiyala ey mokuth nah.... Gallbladder eke pain ekath na.. scan karala balanna ona.. mokada thathwey kiyala.. awrudu ganak western medicine karata. Ehema honda une na.. :)
     

    නෝටි බබා

    Well-known member
  • Jul 16, 2014
    4,006
    5,305
    113
    තොටිල්ලේ
    දේශීය පාරම්පරික වෛද්‍ය ප්‍රතිකාර වඩා සාර්ථකයි, ආයුර්වේද ප්‍රතිකාර වලට වඩා
    මොනවද ප්‍රතිකාර ?

    Mata nam sinhala beth.. sudu bath, pan kapu gaman gas, dan nam deyane kiyala ey mokuth nah.... Gallbladder eke pain ekath na.. scan karala balanna ona.. mokada thathwey kiyala.. awrudu ganak western medicine karata. Ehema honda une na.. :)
    ඩොකෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තද?
    කොච්චරකල් ගියාද?
    ------ Post added on Jul 21, 2023 at 12:16 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    මොනවද ප්‍රතිකාර ?


    ඩොකෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තද?
    කොච්චරකල් ගියාද?
    ------ Post added on Jul 21, 2023 at 12:16 PM
    Yes machan.. doc kiwwe.. fatty liver adu karanna bah kiwwa.. eka nisa thamai gastric amaruwa thadata ma enne kiwwa.. gastric hadunama gallbladder eka hira unama.. eke thiyana gal walata pattama pain ekak enne..

    Ekata dunna utharey.. gal yawanna bah.. galawala ain karanna thiyenne.. chuti operation ekak.. laksha 5 withara yanawa.. no side effects.. ( labba thama )

    Sinhala beth gaththa.. danata awulak nah.. beer biwwa., Bath kawa, danata kisi awulak awe nah..

    Man giye polpitiye wedha hamuduruwo gawata.. salli ganne nah.. bulath kola 21 aran yanna thiyenne.. ekama awula numb ganna amarui.. ey kale nam polimey inna ona..

    Dan what's app eken numb ekak ganna ona.
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    Mata nam sinhala beth.. sudu bath, pan kapu gaman gas, dan nam deyane kiyala ey mokuth nah.... Gallbladder eke pain ekath na.. scan karala balanna ona.. mokada thathwey kiyala.. awrudu ganak western medicine karata. Ehema honda une na.. :)
    ඇඟේ ගැම්ම තියෙනවාද ? 🤔
     
    • Wow
    Reactions: NRTG