ගෑනිට වඩා පිට ගෑනු ලස්සනට පේන්නේ ඇයි බන්?

StillStanding

Member
Feb 20, 2016
491
62
0
ගෑනිට වඩා පිට ගෑනු ලස්සනට පේන්නේ ඇයි බන්?

ඉන්න ගෑනිට වඩා පිට ගෑනු ලස්සනට පේන්නේ ඇයි බන්? :baffled:
මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා උගේ ගෑනි මාරම ලස්සනයි
ඒත් මූ කලු මහත අවුරුදු 45ක විතර ගෑනියෙක් එක්ක් යාලු වෙලා ඉන්නේ
උගේ ගෑනි මට කතා කරලා දුක කියනවා ඉවරයක් නැහැ
මටත් සමහර වෙලාවට එයා ගැන දුක හිතෙනවා
අනේ මන්දා
 

scurvy

Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,394
    41,425
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    ඉන්න ගෑනිට වඩා පිට ගෑනු ලස්සනට පේන්නේ ඇයි බන්? :baffled:
    මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා උගේ ගෑනි මාරම ලස්සනයි
    ඒත් මූ කලු මහත අවුරුදු 45ක විතර ගෑනියෙක් එක්ක් යාලු වෙලා ඉන්නේ
    උගේ ගෑනි මට කතා කරලා දුක කියනවා ඉවරයක් නැහැ
    මටත් සමහර වෙලාවට එයා ගැන දුක හිතෙනවා
    අනේ මන්දා
    Umba gena ne oya kiyanne pons :P
    Konda pana erala kiyapan tho kiyala Ponnayo.
     
    • Haha
    Reactions: Chimpanzee Putha

    StillStanding

    Member
    Feb 20, 2016
    491
    62
    0
    Umba gena ne oya kiyanne pons :P
    Konda pana erala kiyapan tho kiyala Ponnayo.
    මම නෙමේ ගෝතයෝ
    මම කියන්නේ ලස්සන යාලුවෙක් ගැන, තොට මාව ලස්සනට පේනවද? :love::love::love::love::love::love::love::love::love:
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    ehema thamai.yamak labenakan witarai eke watinakama.Nature of intellect.The nature of the intellect is to attach to everything possible.When a stagnation happens it produces depression.This is a self preservation tactic.hemadema tamange karaganna eka tamai mole rajakariya.tamange karagannakan eka lassanata penawa.eka nethuwa jivath wenna be kiyala hitenawa.mae okoma mayawal.
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    magth lagakadi idan dakka uba post 100k gahuwa ikmanata oyawage dewal kiyanna patan gaththa kage hari couple pic ekak dan anee manda uba upset eke neh da inne irisiya karanna epa machoo, !
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    ඉන්න ගෑනිට වඩා පිට ගෑනු ලස්සනට පේන්නේ ඇයි බන්? :baffled:
    මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා උගේ ගෑනි මාරම ලස්සනයි
    ඒත් මූ කලු මහත අවුරුදු 45ක විතර ගෑනියෙක් එක්ක් යාලු වෙලා ඉන්නේ
    උගේ ගෑනි මට කතා කරලා දුක කියනවා ඉවරයක් නැහැ
    මටත් සමහර වෙලාවට එයා ගැන දුක හිතෙනවා
    අනේ මන්දා

    මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා :lol::lol::lol::lol:

    අනික් දෙක උට යට මාරු උනා නම් කතාව හරි ;);););)
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    mama asawata 4n ekak gattha eth dan eka wadak naha HTC Desire Eye
    mama asaawata ps4 ekak gaththa eth dan eka gahanne naha epaa wela
    mage car ekata mama godak asa karaa eth dan eka wikka (121 )
    mama asama lap eka gaththa eth dan godak aluth awa awilla
    mama asama watch eka gaththa sony smartwatch 3 patta ganak dila eth dan aparadee hithenawa

    mama athuluweo mage adaree karana hamoma waysata yanwa amma thaththa wife eyalage amma mage sahodara sahodariyo yaaluwo. eth mama e aya ekka badila inne lassanatawath akarshanaytawath newi , hadawathe thiyena badima .

    anika ube ganu epa wennai pita ganu hoda wennai hethuwa me video eke athi meke nath nam meyage wena video ekak balanna mama sound dala newi share kare machoo, title ekata. meke kiyanne bududhamen gaburuwa kiwwa dee saralawa wens weema !


     

    MNV

    Member
    Nov 1, 2012
    4,237
    327
    0
    192.168.1.15
    samahara welawata loketa penna sudu lassana kallak banda kiyala hithe asawan itu kara ganna bari wunama pita yanawa ban.

    oka ara minihata wagema ganitath poduyi..


     

    StillStanding

    Member
    Feb 20, 2016
    491
    62
    0
    umba fake ekakda?:oo:

    mage yaluwek innawa uge akka umba photo eke inna kena wagemayi.:baffled:
    ඉතින්? ඒ අක්කට මනුස්සයෙක් බඳින්න බැරිද? :dull:
    යාළුවගේ නම කියපන් බලන්න
     

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman
    ඔව් බන් ඒක සම්පූර්න ඇත්ත ඒත් ඒක මහම මහ කාලකන්නි හැගීමක්...