ගෑනුන්ගෙන් ආතල් ගන්න විදියක්.. උබලත් ට්‍රයි කරපන්..

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    මේකේ නම් පොඩි අත්තක් තියනවා
    මටත් ඕක meter වෙලා තියනවා
    පෙරේද gym ගිය වෙලේ ගැනියෙක් හිටියා
    මම ආපු වෙලේ ඉදන් මුණ බැලුවෙත් නැහැ වත් නැහැ
    මාත් පඩේ කට ගණන් ගත්තේ නෑ , බැලුවේ වත් නැහැ ලොකු ලස්සනකුත් නැති හඬ, නළලේ තියන් හිටියේ
    ඊට පස්සේ මම warm up ටික කරලා පහලට ආව
    මේකිත් ටිකකින් පහලට ආව
    ටිකකින් මෙකි මගේ දිහා බලනවා, මට mirror එකෙන් බලද්දී හොඳට තේරෙනවා
    මම bence එක සෙට් දෙකක් ගැහුවම එකී ඇවිත් ඉවරද කියලත් ඇහුව
    කොහොම හරි යනකොට bye කියාගෙනම ගියේ

    උබ ශාරුක් කාන් වගේ එකෙක් නම් එකිම ඇවිත් උබට කතා කරයි
    කොහොම හරි, උබ normal ලූකින්ග් එකෙක් නම් උබට කෙල්ල ඇවිත් මුලින් කතා කරන්නේ නෑ
    මුලින් ගණන් නොගෙන, ඉදල ඒකි පොඩ්ඩක් බලපු ගමන් chance එකක් ගනින් talk කරලා ගේම ගහපන්
    උබ ugly asf mofo කෙනෙක් නම් ඉතින් no chance, උබට පොඩ්ඩක් කැපිල පෙන්න මොනවා හරි කරන්නම වෙනවා
    kapila penna monada karanna ona.. atha kapa gannada.. :(
     
    • Haha
    Reactions: jennt

    jeffhardy

    Well-known member
  • Dec 2, 2006
    5,268
    528
    113
    CS OR DotA map eke
    මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
    මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.

    මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
    ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
    පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..

    උබලත් ට්‍රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..

    අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
    බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..

    මේකයි සීන් එක..

    ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
    මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
    ඒත්..

    සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
    තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත

    උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
    හෙන ආතල් බං..

    උබලත් මේක ට්‍රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
    උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..

    කැරි ආතල් ඕයි..
    meka attac.... mamath karala thiyenawa

    මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
    මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.

    මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
    ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
    පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..

    උබලත් ට්‍රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..

    අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
    බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..

    මේකයි සීන් එක..

    ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
    මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
    ඒත්..

    සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
    තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත

    උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
    හෙන ආතල් බං..

    උබලත් මේක ට්‍රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
    උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..

    කැරි ආතල් ඕයි..
    meka attac.... mamath karala thiyenawa
    ------ Post added on Jun 9, 2025 at 3:39 PM
     
    • Like
    Reactions: shamil45

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,614
    6,177
    113
    මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
    මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.

    මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
    ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
    පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..

    උබලත් ට්‍රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..

    අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
    බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..

    මේකයි සීන් එක..

    ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
    මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
    ඒත්..

    සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
    තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත

    උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
    හෙන ආතල් බං..

    උබලත් මේක ට්‍රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
    උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..

    කැරි ආතල් ඕයි..
    Umba ara Heshan Manula wage nam ehema wewi, habai Anuradaya wage nam ??
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    මේකේ නම් පොඩි අත්තක් තියනවා
    මටත් ඕක meter වෙලා තියනවා
    පෙරේද gym ගිය වෙලේ ගැනියෙක් හිටියා
    මම ආපු වෙලේ ඉදන් මුණ බැලුවෙත් නැහැ වත් නැහැ
    මාත් පඩේ කට ගණන් ගත්තේ නෑ , බැලුවේ වත් නැහැ ලොකු ලස්සනකුත් නැති හඬ, නළලේ තියන් හිටියේ
    ඊට පස්සේ මම warm up ටික කරලා පහලට ආව
    මේකිත් ටිකකින් පහලට ආව
    ටිකකින් මෙකි මගේ දිහා බලනවා, මට mirror එකෙන් බලද්දී හොඳට තේරෙනවා
    මම bence එක සෙට් දෙකක් ගැහුවම එකී ඇවිත් ඉවරද කියලත් ඇහුව
    කොහොම හරි යනකොට bye කියාගෙනම ගියේ

    උබ ශාරුක් කාන් වගේ එකෙක් නම් එකිම ඇවිත් උබට කතා කරයි
    කොහොම හරි, උබ normal ලූකින්ග් එකෙක් නම් උබට කෙල්ල ඇවිත් මුලින් කතා කරන්නේ නෑ
    මුලින් ගණන් නොගෙන, ඉදල ඒකි පොඩ්ඩක් බලපු ගමන් chance එකක් ගනින් talk කරලා ගේම ගහපන්
    උබ ugly asf mofo කෙනෙක් නම් ඉතින් no chance, උබට පොඩ්ඩක් කැපිල පෙන්න මොනවා හරි කරන්නම වෙනවා
    ඉස්සර හිටපු ඔෆිස් එකක මේක උනේ.
    කන්න යද්දි එහෙම ,වෙනදට දැක්කම හිනවෙන කෙල්ලෙක් ටික ටික ගනන් ගන්නේ නෑ.මුනට දැක්කත් නොදැක්ක වගේ යනව.
    අපීත් ඉතීන් ඔහේ මුන බලනව, උන් මොනවත් හිතයි කියල.
    වඩේ හද්ද චාටර් නිස මමත් හිතගත්ත අයේ බලන්නේවත් නෑ කියල.
    එක දවසයි, මෙන්න බොලේ මේකි එලියේ බැම්මක වාඩිවෙල මට කතකරනව.
    මොකෝ දැන් අපිව ගනන් ගන්නේ නෑ නේද?

    මම ට්‍රයි කරපු කෙල්ලත් ඔය දේම කරා.
    ඔය කිව්ව බැම්මේ වාඩිවෙල ඉදගන , අර විදියටම මමකෑම කාල එද්දි ඔය වචනෙම කිව්ව.

    තව කාලෙකට පස්සේ, ඒකි කිව්ව, ඔයා මගෙ පස්සෙන් එන්න එපා ඔහොම(call msg).
    මට එතකොට කැමැත්තක් හිතෙන්නේ නෑ.
    ඔයා ටිකක් ගනන් උස්සල ඉද්දි මට දැනෙනව කිව්වා
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
    මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.

    මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
    ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
    පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..

    උබලත් ට්‍රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..

    අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
    බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..

    මේකයි සීන් එක..

    ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
    මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
    ඒත්..

    සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
    තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත

    උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
    හෙන ආතල් බං..

    උබලත් මේක ට්‍රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
    උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..

    කැරි ආතල් ඕයි..
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    ඊයෙත් කැරි ආතල් ටිකක් සෙට් උනා බං.
    kyapan kiyapan age karanne nathiwa

    ඉස්සර හිටපු ඔෆිස් එකක මේක උනේ.
    කන්න යද්දි එහෙම ,වෙනදට දැක්කම හිනවෙන කෙල්ලෙක් ටික ටික ගනන් ගන්නේ නෑ.මුනට දැක්කත් නොදැක්ක වගේ යනව.
    අපීත් ඉතීන් ඔහේ මුන බලනව, උන් මොනවත් හිතයි කියල.
    වඩේ හද්ද චාටර් නිස මමත් හිතගත්ත අයේ බලන්නේවත් නෑ කියල.
    එක දවසයි, මෙන්න බොලේ මේකි එලියේ බැම්මක වාඩිවෙල මට කතකරනව.
    මොකෝ දැන් අපිව ගනන් ගන්නේ නෑ නේද?

    මම ට්‍රයි කරපු කෙල්ලත් ඔය දේම කරා.
    ඔය කිව්ව බැම්මේ වාඩිවෙල ඉදගන , අර විදියටම මමකෑම කාල එද්දි ඔය වචනෙම කිව්ව.

    තව කාලෙකට පස්සේ, ඒකි කිව්ව, ඔයා මගෙ පස්සෙන් එන්න එපා ඔහොම(call msg).
    මට එතකොට කැමැත්තක් හිතෙන්නේ නෑ.
    ඔයා ටිකක් ගනන් උස්සල ඉද්දි මට දැනෙනව කිව්වා
    thats whats i am talking about!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gggggggggggggg ma niggar
    ------ Post added on Jun 12, 2025 at 3:39 PM
     
    • Love
    Reactions: shamil45

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
    මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.

    මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
    ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
    පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..

    උබලත් ට්‍රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..

    අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
    බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..

    මේකයි සීන් එක..

    ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
    මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
    ඒත්..

    සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
    තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත

    උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
    හෙන ආතල් බං..

    උබලත් මේක ට්‍රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
    උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..

    කැරි ආතල් ඕයි..
    mulin ma dila passe nodi inna one bn, nettm uba gym gay bro kiyala hitai
     

    Chicken Kottu

    Well-known member
  • Nov 9, 2022
    424
    479
    63
    me inne.
    mun hithan inne mama pacha kelinawa kiyala.lol


    huththo eka. kaka hitapu apple kaallath hira una ban. lol
    ------ Post added on Jun 9, 2025 at 11:00 AM
    උඹලනම් ඇපල් කනවා නේ. අපිට වෙරළු තමා