මම නම් කාම ලෝකෙට ආසයි, හැබැයි ඉතින් මටත් ඔහොම ටෝක් වෙන්නේ නෑ බොලව්Congratulations broh! අපි නම් ඔය කාම ලෝකෙට ආස කරන්නෙ නෑ දැං![]()
මම නම් කාම ලෝකෙට ආසයි, හැබැයි ඉතින් මටත් ඔහොම ටෝක් වෙන්නේ නෑ බොලව්Congratulations broh! අපි නම් ඔය කාම ලෝකෙට ආස කරන්නෙ නෑ දැං![]()
kapila penna monada karanna ona.. atha kapa gannada..මේකේ නම් පොඩි අත්තක් තියනවා
මටත් ඕක meter වෙලා තියනවා
පෙරේද gym ගිය වෙලේ ගැනියෙක් හිටියා
මම ආපු වෙලේ ඉදන් මුණ බැලුවෙත් නැහැ වත් නැහැ
මාත් පඩේ කට ගණන් ගත්තේ නෑ , බැලුවේ වත් නැහැ ලොකු ලස්සනකුත් නැති හඬ, නළලේ තියන් හිටියේ
ඊට පස්සේ මම warm up ටික කරලා පහලට ආව
මේකිත් ටිකකින් පහලට ආව
ටිකකින් මෙකි මගේ දිහා බලනවා, මට mirror එකෙන් බලද්දී හොඳට තේරෙනවා
මම bence එක සෙට් දෙකක් ගැහුවම එකී ඇවිත් ඉවරද කියලත් ඇහුව
කොහොම හරි යනකොට bye කියාගෙනම ගියේ
උබ ශාරුක් කාන් වගේ එකෙක් නම් එකිම ඇවිත් උබට කතා කරයි
කොහොම හරි, උබ normal ලූකින්ග් එකෙක් නම් උබට කෙල්ල ඇවිත් මුලින් කතා කරන්නේ නෑ
මුලින් ගණන් නොගෙන, ඉදල ඒකි පොඩ්ඩක් බලපු ගමන් chance එකක් ගනින් talk කරලා ගේම ගහපන්
උබ ugly asf mofo කෙනෙක් නම් ඉතින් no chance, උබට පොඩ්ඩක් කැපිල පෙන්න මොනවා හරි කරන්නම වෙනවා

meka attac.... mamath karala thiyenawaමේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.
මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..
උබලත් ට්රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..
අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..
මේකයි සීන් එක..
ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
ඒත්..
සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත
උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
හෙන ආතල් බං..
උබලත් මේක ට්රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..
කැරි ආතල් ඕයි..
meka attac.... mamath karala thiyenawaමේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.
මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..
උබලත් ට්රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..
අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..
මේකයි සීන් එක..
ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
ඒත්..
සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත
උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
හෙන ආතල් බං..
උබලත් මේක ට්රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..
කැරි ආතල් ඕයි..
Umba ara Heshan Manula wage nam ehema wewi, habai Anuradaya wage nam ??මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.
මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..
උබලත් ට්රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..
අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..
මේකයි සීන් එක..
ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
ඒත්..
සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත
උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
හෙන ආතල් බං..
උබලත් මේක ට්රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..
කැරි ආතල් ඕයි..
ඉස්සර හිටපු ඔෆිස් එකක මේක උනේ.මේකේ නම් පොඩි අත්තක් තියනවා
මටත් ඕක meter වෙලා තියනවා
පෙරේද gym ගිය වෙලේ ගැනියෙක් හිටියා
මම ආපු වෙලේ ඉදන් මුණ බැලුවෙත් නැහැ වත් නැහැ
මාත් පඩේ කට ගණන් ගත්තේ නෑ , බැලුවේ වත් නැහැ ලොකු ලස්සනකුත් නැති හඬ, නළලේ තියන් හිටියේ
ඊට පස්සේ මම warm up ටික කරලා පහලට ආව
මේකිත් ටිකකින් පහලට ආව
ටිකකින් මෙකි මගේ දිහා බලනවා, මට mirror එකෙන් බලද්දී හොඳට තේරෙනවා
මම bence එක සෙට් දෙකක් ගැහුවම එකී ඇවිත් ඉවරද කියලත් ඇහුව
කොහොම හරි යනකොට bye කියාගෙනම ගියේ
උබ ශාරුක් කාන් වගේ එකෙක් නම් එකිම ඇවිත් උබට කතා කරයි
කොහොම හරි, උබ normal ලූකින්ග් එකෙක් නම් උබට කෙල්ල ඇවිත් මුලින් කතා කරන්නේ නෑ
මුලින් ගණන් නොගෙන, ඉදල ඒකි පොඩ්ඩක් බලපු ගමන් chance එකක් ගනින් talk කරලා ගේම ගහපන්
උබ ugly asf mofo කෙනෙක් නම් ඉතින් no chance, උබට පොඩ්ඩක් කැපිල පෙන්න මොනවා හරි කරන්නම වෙනවා
මේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.
මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..
උබලත් ට්රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..
අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..
මේකයි සීන් එක..
ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
ඒත්..
සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත
උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
හෙන ආතල් බං..
උබලත් මේක ට්රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..
කැරි ආතල් ඕයි..
මොකක් පැහැදිලි මදි. Explanation ekak Pm දානවද.reverse psychology
been there , done that !... great stratergy for sri lankan womans !
kyapan kiyapan age karanne nathiwaඊයෙත් කැරි ආතල් ටිකක් සෙට් උනා බං.
thats whats i am talking about!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gggggggggggggg ma niggarඉස්සර හිටපු ඔෆිස් එකක මේක උනේ.
කන්න යද්දි එහෙම ,වෙනදට දැක්කම හිනවෙන කෙල්ලෙක් ටික ටික ගනන් ගන්නේ නෑ.මුනට දැක්කත් නොදැක්ක වගේ යනව.
අපීත් ඉතීන් ඔහේ මුන බලනව, උන් මොනවත් හිතයි කියල.
වඩේ හද්ද චාටර් නිස මමත් හිතගත්ත අයේ බලන්නේවත් නෑ කියල.
එක දවසයි, මෙන්න බොලේ මේකි එලියේ බැම්මක වාඩිවෙල මට කතකරනව.
මොකෝ දැන් අපිව ගනන් ගන්නේ නෑ නේද?
මම ට්රයි කරපු කෙල්ලත් ඔය දේම කරා.
ඔය කිව්ව බැම්මේ වාඩිවෙල ඉදගන , අර විදියටම මමකෑම කාල එද්දි ඔය වචනෙම කිව්ව.
තව කාලෙකට පස්සේ, ඒකි කිව්ව, ඔයා මගෙ පස්සෙන් එන්න එපා ඔහොම(call msg).
මට එතකොට කැමැත්තක් හිතෙන්නේ නෑ.
ඔයා ටිකක් ගනන් උස්සල ඉද්දි මට දැනෙනව කිව්වා
කාගෙ පොල්ලද ඉරුවෙඊයෙත් කැරි ආතල් ටිකක් සෙට් උනා බං.
mulin ma dila passe nodi inna one bn, nettm uba gym gay bro kiyala hitaiමේව ඔෆිස්වල කරන එක හරිද නැද්ද මම දන්නෑ..
මම මෙක කරන්නෙ ජිම් එකේ.
මේ ආතල් එක මට මුලින් සේට උනේ අහම්බෙන්..
ඒ දවස්වල මට මේක ටිකක් වදයක් වෙලා තිබ්බෙ..
පස්සෙ මේක දැන් ආතල් එකකට මම හරව ගත්ත..
උබලත් ට්රයි කරපන් සුපිරි ආතල් එකක් ගත්ත හැකි..
අනිත් එක කියන්න ඕන මේකෙන් ගෑනුන්ගෙ තියෙන අමුතු ගති ලකෂන ටිකක් මම ඉගෙන ගත්ත..
බලන් යද්දි මේ ගති ලක්ෂන එකෙක්ගෙ දෙන්නෙක්ගෙ විතරක් නෙමේ ඔක්කොගෙම තියෙනව බං..
මේකයි සීන් එක..
ගෑනු හිතන් ඉන්නේ උන් හෙන උසස් උන් කියල. නලලෙ තියෙන් ඉන්නෙ..
මුන් දොර ඇරගෙන එන්නෙ හෙන ගැම්මට. අලි එකෙන් එහා මෙහා යන්නෙ..
ඒත්..
සතේකට ගනන් ගන්නැති උනාම ටික ටික උන් මගෙන් බලෙන් ඇටෙන්ෂන් ගන්න හදනව. උන් යාලුවො සේට එකක් ආවම..
තනිකරම බලහත්කාරකමට වගේ එන්නෙ බං. එක කෙලියයිත
උන් කන්නාඩියෙන් බලන් පුක වන වන යනව ටීෂර්ට් එක උස්සගෙන මට පුක පෙන්න. නැත්නම් වෙන එකෙක්ට කියනව මම බලනවද කියල බන්න..
හෙන ආතල් බං..
උබලත් මේක ට්රයි කරපන්.. කරන්න තියෙන්නෙ සතපහකට උන්ට ඇටෙන්ෂන් නොදී ඉන්න. උන් බැල්ලියො වගේ පස්සෙන් එන්නෙ..
උන්ට ඒක හරියට ගේම් එකක් වගේ..
කැරි ආතල් ඕයි..
උඹලනම් ඇපල් කනවා නේ. අපිට වෙරළු තමාme inne.
mun hithan inne mama pacha kelinawa kiyala.lol
huththo eka. kaka hitapu apple kaallath hira una ban. lol
------ Post added on Jun 9, 2025 at 11:00 AM