Pheromonesමේකේ ඒ කාලේ perfume දාලා තිබ්බා. එක අපි spray කරන් කෙල්ලෙක් ගාවට ගියාම ඒකේ සුවදට ඒකිගේ හැගීම් ඇවිස්සෙන්වලු. මතක නෑ මොක්ද්ද කියලා
Machan like kisima behethak nehe genunwa instant mole karanna eka nature eka. Unta tika tika wenneමචං ගෑනුන්ට මෝළ කරම වෙලා sex තිබහ වෙලා ලඟ ඉන්න එකාට කියල ඇර ගන්න ගානට ආස හිතෙන ටැබ්ලට් මුකුත් නැද්ද බන්?
ඇන්ටල දෙකක් 3ක් ඉන්නව කන බොන දේකට හරි කවලම් කරල දීල සැපක් ගන්න තියෙනව නම් පට්ට.
බඩු ගහල එපා වෙලා බන්. තොලක් දාන්න බෑ. තනයක් උරන්න නෑ. නිකන් ගහල එන එක පාඩුයි සහ බොරිං.
57 එකා ඈන්ටිලා කියන්නේ 80 විතර එවුන්ට වෙන්න ඈතිනේ.. උන්ගේ මෝල නග්ගන්න වෙන්නේ ඊලග ආත්මේ තමා

දන්නේ නෑ යකෝ. ඒකයි ලූ කිව්වෙඅවිස්සුනාද බන් ඉතින් හැඟීම් ?![]()
Pheromones
Owa wada naha bn boru.
Placebo