tha poth nadda machan,,,,, me potha patta
B bashu Active member Oct 28, 2013 710 33 28 Sep 3, 2015 #61 tha poth nadda machan,,,,, me potha patta
sajith.xp.pk Well-known member Nov 12, 2008 6,128 4,280 113 Sri Lanka Dec 9, 2015 #69 ammata siriiii patta pata pata... Reactions: asanka04024
sajith.xp.pk Well-known member Nov 12, 2008 6,128 4,280 113 Sri Lanka Dec 9, 2015 #70 machan guitar ekak gaddi apita gihin ganna berida? nathnam danna kenek ekka gihinda ganna ona thorala honda ekak?
machan guitar ekak gaddi apita gihin ganna berida? nathnam danna kenek ekka gihinda ganna ona thorala honda ekak?
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,403 16,072 113 Colombo Dec 9, 2015 #71 මමත් ආසයි මචන් ගිටාර් ප්ලේ කරන්න . මට කී බෝර්ඩ් නම් ගහන්න පුළුවන් . මුලින් පුරුදු වෙන්නත් එක්ක ගන්න හොඳ බොක්ස් ගිටාර් එකක් ගන්නේ කොහෙන්ද ?
මමත් ආසයි මචන් ගිටාර් ප්ලේ කරන්න . මට කී බෝර්ඩ් නම් ගහන්න පුළුවන් . මුලින් පුරුදු වෙන්නත් එක්ක ගන්න හොඳ බොක්ස් ගිටාර් එකක් ගන්නේ කොහෙන්ද ?
yaan Well-known member Jun 13, 2007 1,063 240 63 Dehiwala Mar 5, 2016 #79 කොච්චර ට්රයි කරත් .. මට මේ කපේදි F major ගහනවා බොරු.. ඒ සීන් එක නිසාම වැඩේ අතහැරියා.. කොච්චර කරත් බෑ බන්.. B major එකත් එහෙමයි. බාර් කරල ගහන ඒව හිතන්නවත් බෑ..
කොච්චර ට්රයි කරත් .. මට මේ කපේදි F major ගහනවා බොරු.. ඒ සීන් එක නිසාම වැඩේ අතහැරියා.. කොච්චර කරත් බෑ බන්.. B major එකත් එහෙමයි. බාර් කරල ගහන ඒව හිතන්නවත් බෑ..