ගෙදරට මාසෙට අවශය බඩු ගන්නේ කොහොමද?

snm1990

Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,610
    8,864
    113
    කොහොමද උබලා ගෙදර වියදම පාලනය කරන්නේ. සෑහෙන වියදමක් යනවානේ බන් මාසේකට. එක පාර ගත්තත් ආයේ මාසේ අන්තිම වෙද්දී ඉවරයි. එක පාර ගන්නේ ලාබයක් ලැබෙයි කියලා හැබැයි එහෙම ලොකු ලාබයකුත් නෑ බන්. මන් නම් දැනට කරන්නේ හාල්,සීනි,අල, ලූණූ,කිරිපිටි,කරවල වගේ දේවල් තොග කඩයකින් (foodcity) වගේ එකකින් ගනේ. Rs. 10,000 බඩු ගතොත් බන් Rs. 600ක් වගේ අඩුවෙන්නෙත්.මස්, මාලු , එලවලු සතිය ගානේ ගන්නවා, සමහර අය credit card එකෙන් offers දෙන ඒවා බලලා ගන්නවලු. ඒත් බන් SPAR එකේ 25% off total බිල් එකට දෙන්නේ හාල්, කිරිපිටි වගේ අතයවශය බඩු නැතුව. උබලා කොහොමද ගෙදරට බඩු ගේන ඒවා කරන්නේ. උබලා ගන්න අඩුවට ගන්න පුලුවන් තැන් දන්නවනම් ඒකත් කියපන්.
    මේක ඉතින් ලේසි වැඩක් නෙවෙයි.. කීල්ස් එකේ එහෙම තේ වලට ඔෆර් එනවා, ඒ වෙලවට ටිකක් ගන්න
     

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    ගෙදර අයගේ කෑම ප්‍රමාණය කපා හැරිම
    මස් මාලු සතියකට සලාක කොට ලබාදීම
    අඩු වියදම් එලවලු වැටකොලු පතෝල වගේ ඒවා එක එක රෙසපි වලට හදලා දෙනවා
    චොකලට් , අයිස්ක්‍රීම් බිස්කට් වගේ එවා කපා හැරියා සීනී, දියවැඩියාව ගැන කියලා
    කිරිපිටි වෙනුවට කහට සහ කෝපී බොන්න පුරුදු කරා
    ගොඩක් වෙලාවට කොස් දෙල් කෙහෙල්මුව වගේ වත්තෙන් ගන්න පුලුවන් දේවල් උයන්නෙ
    වවාගැනීම
    වේල් තුන දෙකකට අඩු කරා
    සැලඩ් කන්න පුරුදු කරා
    පාං ගෙදර හදාගන්නවා
    ලගදි කල් ඉකුත් උන ඝණ ආහාර කඩ කීපයකට කතාකරලා අඩුවට ගන්නවා


    තව මලගෙවල් වල ගිහින් කනවා
    ඉදලා හිටලා හොදට ඇදගෙන ගිහින් අනුන්ගෙ වෙඩින් වලින් කාල එනවා
    අපි මිදුලේ පොඩි කුබුරක් කරනවා. හාල් වියදම අඩු කරගන්න
     

    xnfa

    Well-known member
  • Apr 7, 2025
    1,162
    1,664
    113
    උඹල විශ්වාස කරනවා නම් කරපල්ලා , මට විතරක් ගිය මාසේ වියදම 120 000ක් වැඩි මිසක් අඩු නෑ. එහෙම කියල කරපු දේකුත් නෑ. පිස්සු හැදෙනවා යකෝ. පවුලක් උනොත් එහෙම හිකෙනවා.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    67,998
    113
    උඹල විශ්වාස කරනවා නම් කරපල්ලා , මට විතරක් ගිය මාසේ වියදම 120 000ක් වැඩි මිසක් අඩු නෑ. එහෙම කියල කරපු දේකුත් නෑ. පිස්සු හැදෙනවා යකෝ. පවුලක් උනොත් එහෙම හිකෙනවා.
    Mage ubereats ma 2lks wage
     

    xnfa

    Well-known member
  • Apr 7, 2025
    1,162
    1,664
    113
    උඹට වඩා ගනන් වැඩි high protein diet වල ඉඳලත් (හැමදාම බිත්තර 4-5 කාලා ඉඳල හිටල චීස් එහෙමත් කාලා, ෆ්‍රෙෂ් මිල්ක්, පාන් ජාති කාලා) මාසෙට වියදම උඹ කියන්න වගේ 30 ක් වගේ සෙට් වෙන්නෙ. මටනන් තේරෙන් නෑ මිනිස්සු මාසෙකට 80000 විතර වියදම් කරල මොනව කනවද කියල.

    අඩෝ මචන්, උඹේ දවසකට කන බොන එව්වයි වියදමයි දාපන්කෝ. බලමු අපිට කොහෙන්ද කෙලවෙන්නේ කියල. අඩෝ පට්ට ගානක් මට වියදම් වෙන්නේ මාසෙකට
    Mage ubereats ma 2lks wage

    අඩෝ පිස්සු හැදෙනවනේ බන්. මන් මේ ගෙදරින් අම්මල උයල දෙන දේ කාල.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    67,998
    113
    අඩෝ පිස්සු හැදෙනවනේ බන්. මන් මේ ගෙදරින් අම්මල උයල දෙන දේ කාල.
    gedara hadana ekath dan exepensive ban ubereats laba wegena enne :baffled: mata poddak oya kadachoru kana pissuwak tiyenawa
     

    lakmal8888

    Active member
  • Jan 28, 2013
    642
    213
    43
    Keels wage offer balala ganin mama tiken tika thama gamne ate kohomath maset aduma 70k wat yanwa kama baduwalata witharak
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    Ehema behe bun. den maseata kanna bonna witharak pawule 5 denata laksha 2.80k - 4 k yanawa. Current/Petrol/Fees/Internet/Medicine/Insurance premium / Vehicle maintenance/Party /Birthday set unahama maseta ani wayen laksh 5 - 6 paninawa bun.

    Issara num awuruddata kohe hari tour 2 k danawa laksha 20 k wage kudu wenna. den aewath amarui.
    Salli kohomada hoyanne oya taran
     

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,928
    10,291
    113
    ගෙදර අයගේ කෑම ප්‍රමාණය කපා හැරිම
    මස් මාලු සතියකට සලාක කොට ලබාදීම
    අඩු වියදම් එලවලු වැටකොලු පතෝල වගේ ඒවා එක එක රෙසපි වලට හදලා දෙනවා
    චොකලට් , අයිස්ක්‍රීම් බිස්කට් වගේ එවා කපා හැරියා සීනී, දියවැඩියාව ගැන කියලා
    කිරිපිටි වෙනුවට කහට සහ කෝපී බොන්න පුරුදු කරා
    ගොඩක් වෙලාවට කොස් දෙල් කෙහෙල්මුව වගේ වත්තෙන් ගන්න පුලුවන් දේවල් උයන්නෙ
    වවාගැනීම
    වේල් තුන දෙකකට අඩු කරා
    සැලඩ් කන්න පුරුදු කරා
    පාං ගෙදර හදාගන්නවා
    ලගදි කල් ඉකුත් උන ඝණ ආහාර කඩ කීපයකට කතාකරලා අඩුවට ගන්නවා


    තව මලගෙවල් වල ගිහින් කනවා
    ඉදලා හිටලා හොදට ඇදගෙන ගිහින් අනුන්ගෙ වෙඩින් වලින් කාල එනවා
    පොහොසත් රටක්... ලස්සන ජීවිතයක්.. 😂
     
    • Love
    Reactions: Don GasCan

    Kuruminiyaa

    Well-known member
  • May 10, 2026
    307
    515
    93
    මේ පාර අක්කලා ආව දවස් 5ක් හිටියා. සෑහෙන්න වියදම්. 😤
    එන්න එපා කියපන්. බල්ලට වගේ බැනප්න්

    උඹලා කන බොන ගොඩක් දේවල් අ‍ැඟට මෙලෝ ප්‍රයෝජනයක් නැති ජරාව. මම නිතරම කියනවනෙ. මම අඩි 6 ක් උස, කිලෝ 82 ක් විතර බර, දවස ගාණෙ කිලෝමීටර් කීපයක් අ‍ැවිදින, සාමාන්‍යයෙන් active ඉන්න කෙනෙක්. එහෙම වෙලත් මට සාමාන්‍යයෙන් දවසට හාල් ග්‍රෑම් 333 ක රතු කැකුළු බත් (දවස් තුනට හාල් කිලෝ එකයි, එ‍්ක වේල් 6 කට කනවා) හොඳටෝම අ‍ැති. වෙනසකට තියෙන්නෙ මම ඉතින් උඹලට වඩා බ‍ත් එකට පරිප්පු, වට්ටක්කා, බිත්තර සහ වෑංජන වැඩිපුර බෙදා ගන්නවා. ඊට අමතරව දවසකට fresh milk කෝප්පයක් බොනවා. එ‍් අ‍ැරෙන්න නිකන් ඉන්න වෙලාවට කන්නෙ බොන්නෙ පලතුරු, කැරට් වගේ අමුවෙන් කන එළවලු වර්ග විතරයි. තව වතුර හොඳට බොනවා ඉතින්. ඉඳල හිටල, කඩල, ග්‍රීන් පීස් එහෙම තම්බල කනවා. සතියකට සැරයක් චිකන් breast එකක් කනවා එච්චරයි.

    ඔය දවසට කොත ගහල බත් වේල් තුනකුයි, තේ තුන් හතර පාරකුයි, තේ එක්ක කන්ඩ අරවා මෙව්වා ජාතියි, තව‍ත් මැද්දට කඩ චෝරුයි ඕනෙ කියල හිතාගෙන උඹලට තියෙන්නෙ මානසික ලෙඩක්. මම ඕන ඔට්ටුවක් දානවා උඹලගෙ දෙෙනික කැලරි වැය වීම මගෙ ගාණට කීයටවත් නෑ. හැබැයි ඊට වඩා ඔහේ ගිලිනවා. අන්තිමට වියදමයි, ලෙඩ ගොඩකුයි විතරයි ඉතිරි වෙන්නෙ.

    මම කට කැඩෙන්න කියන diet එකට මාරු වෙන්න පුළුවන් නම් තනියෙන් හොඳට කාලා බීලා, ගාණට අ‍ැඟේ බර පවත්වාගෙන ඉහෙන් බහින ලෙඩක් නැතිව නීරෝගීව ඉන්න කීයටවත් රුපියල් 20,000 කට එහා යන්නෙ නෑ. අනික් අවශ්‍ය දේවල් අරගෙන බැලුවත් 30,000 පනින්නෙ කලාතුරකින්. එහෙම කිව්වම උඹලට හිතෙනවා අ‍ැති සෝමාලියාවෙ වගේ හාමතේ ඉන්නවා කියල. නෑ බං, මොන scientific විදිහට බැලුවත් මගෙ කෑම වේල හැම පෝෂකයක් අතින්ම පරිපූර්ණයි. උඹලා එ‍් වගේ 10 ගුණයක් වියදම් කරල කනවාටත් වඩා අවශ්‍ය හැම පෝෂකයක්ම තියෙනවා. High IQ කියන්නෙ එ‍්කනෙ.

    ඉතින් වියදම් පාලනය කරන්ඩ හිතනවා නම් හොඳම දේ උඹලා කන බොන දහ ජරාව මුලින්ම පාලනය කරගනින්. මේ රටේ අදටත් අපේ අ‍ැඟට අවශ්‍ය පරිපූර්ණ පෝෂණය ගන්න අවශ්‍ය හැම දේම හොඳටම ගාණ අඩුයි. කවදත් ගාණ අඩුම එළවළුව වට්ටක්කා, ගාණ අඩුම average size මාලුවා අලගුඩුවා, ගාණ අඩුම වුණාට පෝෂණය හොඳම රතු කැකුළු හාල්, කහ මදය තැඹිලි පාට හොඳ බිත්තරයි, කිරියි, එළවලු පළතුරු ටිකයි, නිකන් ටැප් එකෙන් එන වතුරයි, අපේ පෝෂණය, satiation දෙක 90-95% ක්ම සපුර ගන්න හොඳටෝම අ‍ැති. අනික් කිසිම දෙයක් නොකා ඉන්ඩ කියනවා නෙවෙයි, හැබැයි එ‍්වා අ‍ැත්තටම අවශ්‍ය නෑ ඉතින්. එ‍්වා ඉඳල හිටල අ‍ාසාවට වගේ කෑවාම හරි.
    ඕව කාලමට වයිය ලොකු උණඋනෙත් 😮
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 9:18 AM