Araken loku layer ekak( thattuwak) kepila yanawa thathpareta dekata, anisa careful wenna oni.hethuwa ravumata vegayen kerakena nisa. Hebei samahara then ubata athin kapannath wenawa,grinder eka ravum nisa straight place walata eka danna be
Sander eken venne vali kadadasiya thiyana squre kotasa vibrate wena eka.So meken wood eka kepenne hemeeta .Enisa ekaakareewa, krameta mathupita kapaganna puluwan.Meka kotu hedaa nisa ona straight place ekak straigh vidiyatama kapanna puluwan.
Ube requiremnt eka gena mata hariyatama kiyanna be, best mokakda kiyala.
Hethuwa parana uluwahuwala mathupita godak kunu,dust or Laqour galaa thiyanawanam sander eken kapanna time yanna puluwan. Araken nam basa basa gala kepenawa.But parissamin kapapan.
You tube balapan.