ගොටුදරලා සහ පැන පැන පන්දම අල්ලන වන්දිභට්ටයෝ

B.Chat

Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    මේකේ සමහරු නම් බලෙන්ම කඩේ යනවා වගේ රනිල්ට , රාජපක්ෂට, සජිත්ට එහෙම. වේදනාවේ උපරිම සලකුණු 😂 පව් ඉතින්.සල්ලි වලට කඩේ යන උන් එක අතකට හොඳයි වගේ ඒ සෙට් එකට වඩා නම්. අනුරලා නොකරොත් ඉතින් කලින් සෙට්වලට වුන දේම තමයි. චාටර් වෙලා යයි. හැබැයි මාසයක් යනකොට මේ විචාර ලියන විදියට පේනවා මේ අයට රනිල්ට රාජපක්ෂලාට සජිත්ට එහෙම තියෙන අනියම් සම්බන්ධය කොහොම ද කියලා 🤭 මේ අය කලින් හොඳටම කොරණකොට පෙනුනේ නැති දේවල් දැන් තමයි පේන්නේ. සිද්ධාලේප බෙදලා දෙන්න ඕන මේ කට්ටියට හරි නම්. පව් හිසේරදේ ඇති. පපුවේ අමාරුවත් ඇති.

    මටත් දැන් සැකයක් තියෙනවා ඇත්තටම අනුරට වෙනසක් කරන්න පුළුවන් ද කියලා. හැබැයි එළිපිට හොරකම් වංචා දූෂණ වෙනුනෙන් පෙනී හිටපු, ඒව ආරක්ෂා කරපු, මිනිස්සුන්ගේ පැත්ත නොගෙන තමන්ගේ බලය රැකගන්න විතරක් වැඩ කරපු උන්ට කඩේ යන්න උඹලට ලැජ්ජාවක් නැතිකම ගැන පුදුමයි. සල්ලි වලට මේකේ කඩේ යන උන් නම් අඩුම නැතිබැරිකමට කියමූකෝ. ඒත් අනිත් උන්? ඇත්තටම උඹලට ලැජ්ජාවක් නැද්ද?

    අනුරට කැමති නැත්තං ඡන්දෙ නොදී ඉන්න. මම දුන්නෙත් නෑ කලින් ඡන්දෙ දී කාටවත්. ඒත් දූෂිත මිනිස්සු සාධාරණීකරණය කරන්න එපා. මේ රජයේ වැරදි සාධාරණව විවේචනය කරන එකට වඩා දැකලා තියෙන්නේ කලින් හොරු ටික defend කරන ගමන් කරන මඩගැහීමක්.

    දැන් කියාගෙන එයි අනුරලත් මඩ ගැහුවා නේ කලින් අරක ද මේක ද කියාගෙන. උඩ ටික ආයේ ආයේ කියවපන් තේරෙනකන්. එතකොට තේරුම් ගන්න පුළුවන් මම කියන්නේ මොකක් ද කියලා.

    ආයෙත් කියනවා අනුරලා වැඩේ අනයි ද නැද්ද මට කියන්න බෑ. හැබැයි අඩුම හොරුන්ට කඩේ නොයා ඉන්න එකවත් කරන එක හොඳයි පොඩ්ඩක් හරි මොළයක් තියෙනවා නම්
     
    Last edited:

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මේකේ සමහරු නම් බලෙන්ම කඩේ යනවා වගේ රනිල්ට , රාජපක්ෂට, සජිත්ට එහෙම. වේදනාවේ උපරිම සලකුණු 😂 පව් ඉතින්.සල්ලි වලට කඩේ යන උන් එක අතකට හොඳයි වගේ එක අතකට ඒ සෙට් එකට වඩා නම්. අනුරලා නොකරොත් ඉතින් කලින් සෙට්වලට වුන දේම තමයි. චාටර් වෙලා යයි. හැබැයි මාසයක් යනකොට මේ විචාර ලියන විදියට පේනවා මේ අයට රනිල්ට රාජපක්ෂලාට සජිත්ට එහෙම තියෙන අනියම් සම්බන්ධය කොහොම ද කියලා 🤭 මේ අය කලින් හොඳටම කොරණකොට පෙනුනේ නැති දේවල් දැන් තමයි පේන්නේ ඒ සෙට් එකට. සිද්ධාලේප බෙදලා දෙන්න ඕන මේ කට්ටියට හරි නම්. පව් හිසේරදේ ඇති. පපුවේ අමාරුවත් ඇති.

    මටත් දැන් සැකයක් තියෙනවා ඇත්තටම අනුරට වෙනසක් කරන්න පුළුවන් ද කියලා. හැබැයි එළිපිට හොරකම් වංචා දූෂණ වෙනුනෙන් පෙනී හිටපු, ඒව ආරක්ෂා කරපු, මිනිස්සුන්ගේ පැත්ත නොගෙන තමන්ගේ බලය රැකගන්න විතරක් වැඩ කරපු උන්ට කඩේ යන්න උඹලට ලැජ්ජාවක් නැතිකම ගැන පුදුමයි. සල්ලි වලට මේකේ කඩේ යන උන් නම් අඩුම නැතිබැරිකමට කියමූකෝ. ඒත් අනිත් උන්? ඇත්තටම උඹලට ලැජ්ජාවක් නැද්ද?

    අනුරට කැමති නැත්තං ඡන්දෙ නොදී ඉන්න. මම දුන්නෙත් නෑ කලින් ඡන්දෙ දී කාටවත්. ඒත් දූෂිත මිනිස්සු සාධාරණීකරණය කරන්න එපා. මේ රජයේ වැරදි සාධාරණව විවේචනය කරන එකට වඩා දැකලා තියෙන්නේ කලින් හොරු ටික defend කරන ගමන් කරන මඩගැහීමක්.

    දැන් කියාගෙන එයි අනුරලත් මඩ ගැහුවා නේ කලින් අරක ද මේක ද කියාගෙන. උඩ ටික ආයේ ආයේ කියවපන් තේරෙනකන්. එතකොට තේරුම් ගන්න පුළුවන් මම කියන්නේ මොකක් ද කියලා.

    ආයෙත් කියනවා අනුරලා වැඩේ අනයි ද නැද්ද මට කියන්න බෑ. හැබැයි අඩුම හොරුන්ට කඩේ නොයා ඉන්න එකවත් කරන එක හොඳයි පොඩ්ඩක් හරි මොළයක් තියෙනවා නම්
    ඔය ගොඩක්ම පරන දේශපාලුවන්ගෙ සිස්ට්ම් එකෙන් ඉදුල් කාපු සත්‍තු කැමති නෑ සිස්ටම් වෙනස් වෙනවට. ඒකනෙ වැලපෙන්නෙ😂😂😂
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113

    කුණු බිත්තර ජේබයියන්ගේ අදෝනාව🤮
    උඩ තියෙන එක කියවන්න ආයෙත්. මම ඡන්දෙ දෙන්න ගියේවත් නෑ. මම බිත්තර කන්නෙත් නෑ. ජේප්පොන්ට බැනපු ඒවත් ඇති පහුගිය කාලේ. දන්නෝ දනිති ඉතින් ගොට්ටෝ කවුද කියලා. කුණු ජරාව කන්නේ කවුද කියලත් ඉතින් හිතා ගන්න පුළුවන් මේකේ ඉන්න අයට. තම තමන්ම දන්නවා ඇති නේ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මේකේ සමහරු නම් බලෙන්ම කඩේ යනවා වගේ රනිල්ට , රාජපක්ෂට, සජිත්ට එහෙම. වේදනාවේ උපරිම සලකුණු 😂 පව් ඉතින්.සල්ලි වලට කඩේ යන උන් එක අතකට හොඳයි වගේ ඒ සෙට් එකට වඩා නම්. අනුරලා නොකරොත් ඉතින් කලින් සෙට්වලට වුන දේම තමයි. චාටර් වෙලා යයි. හැබැයි මාසයක් යනකොට මේ විචාර ලියන විදියට පේනවා මේ අයට රනිල්ට රාජපක්ෂලාට සජිත්ට එහෙම තියෙන අනියම් සම්බන්ධය කොහොම ද කියලා 🤭 මේ අය කලින් හොඳටම කොරණකොට පෙනුනේ නැති දේවල් දැන් තමයි පේන්නේ ඒ සෙට් එකට. සිද්ධාලේප බෙදලා දෙන්න ඕන මේ කට්ටියට හරි නම්. පව් හිසේරදේ ඇති. පපුවේ අමාරුවත් ඇති.

    මටත් දැන් සැකයක් තියෙනවා ඇත්තටම අනුරට වෙනසක් කරන්න පුළුවන් ද කියලා. හැබැයි එළිපිට හොරකම් වංචා දූෂණ වෙනුනෙන් පෙනී හිටපු, ඒව ආරක්ෂා කරපු, මිනිස්සුන්ගේ පැත්ත නොගෙන තමන්ගේ බලය රැකගන්න විතරක් වැඩ කරපු උන්ට කඩේ යන්න උඹලට ලැජ්ජාවක් නැතිකම ගැන පුදුමයි. සල්ලි වලට මේකේ කඩේ යන උන් නම් අඩුම නැතිබැරිකමට කියමූකෝ. ඒත් අනිත් උන්? ඇත්තටම උඹලට ලැජ්ජාවක් නැද්ද?

    අනුරට කැමති නැත්තං ඡන්දෙ නොදී ඉන්න. මම දුන්නෙත් නෑ කලින් ඡන්දෙ දී කාටවත්. ඒත් දූෂිත මිනිස්සු සාධාරණීකරණය කරන්න එපා. මේ රජයේ වැරදි සාධාරණව විවේචනය කරන එකට වඩා දැකලා තියෙන්නේ කලින් හොරු ටික defend කරන ගමන් කරන මඩගැහීමක්.

    දැන් කියාගෙන එයි අනුරලත් මඩ ගැහුවා නේ කලින් අරක ද මේක ද කියාගෙන. උඩ ටික ආයේ ආයේ කියවපන් තේරෙනකන්. එතකොට තේරුම් ගන්න පුළුවන් මම කියන්නේ මොකක් ද කියලා.

    ආයෙත් කියනවා අනුරලා වැඩේ අනයි ද නැද්ද මට කියන්න බෑ. හැබැයි අඩුම හොරුන්ට කඩේ නොයා ඉන්න එකවත් කරන එක හොඳයි පොඩ්ඩක් හරි මොළයක් තියෙනවා නම්
    හැම එකාටම තමන් කැමති කෙනෙක්ට ඡන්දේ දෙන්න, ඒගැන කතා කරන්න අයිතියක් තියෙනවා. ඒ අහන දේවල් තමන්ගෙ මතේට විරුද්දව ගියාම "5000ට කහින උන්", "කැම්පේන් කාරයො", "වෙසිගෙ පුතලා" ආදි එකී මෙකී නොකී දේවල් කියවන එකත් පොන්න කමක්.
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    හැම එකාටම තමන් කැමති කෙනෙක්ට ඡන්දේ දෙන්න, ඒගැන කතා කරන්න අයිතියක් තියෙනවා. ඒ අහන දේවල් තමන්ගෙ මතේට විරුද්දව ගියාම "5000ට කහින උන්", "කැම්පේන් කාරයො", "වෙසිගෙ පුතලා" ආදි එකී මෙකී නොකී දේවල් කියවන එකත් *** කමක්.
    හොරු කියලා දැන දැන ඇයි එහෙම කඩේ යන්නේ කියලා මම අහන්නේ. හොරු defend කරන්න කට්ටක් කන්නේ ඇයි කියලා අහන්නේ. සාධාරණ විවේචනය අවුලක් නෑ කියලා මමත් කියන්නේ.
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    සාධාරණ විවේචනයි කක්කුස්සි වලවල් කඩාගෙන ගූ කන එකයි දෙකක්නෙ බන්. මේකෙ හුඟක් උන් සාධාරණ විවේචන කරන ඩීසන්ට් උන්. උන්ට තියෙන්නෙ අනුරද රනිල්ද මහින්දද ගෝටද කියන පුද්ගලානුබද්ධ දේ නෙවෙයි.කරපු වැඩ.ඒත් එදා වේලට ගූත් බෙදාගෙන කන පොන්සියො වෙනයි. උන්ට උන්ගෙ අම්ම විකුණල හරි කමක් නෑ සල්ලි හොයන එක තමයි එකම අරමුණ. අනුර කරනවනං ඌ කරයි. මෙච්චර කල් අනිත් උන් කරපු හැටි දැක්කනේ. අනික අනුර කරපු හැටි බලන්න තව අවුරුදු 05ක් තියෙනවනෙ. අපි බලං ඉම්මු. ඊට පස්සෙ ඌ කරපු හැටි කතා කරමු. බඩගොස්තරේට අසූචි බෙදාගෙන කන අඩු කුලේ උන් එදාටත් තමුන්ගෙ හාම්පුතාගෙ ගූ රසයි කියයි. අනිත් එකාගෙ හොඳක් කියන්නෙ නෑ උන්.
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,307
    10,164
    113
    රනිල් සජිත් මහින්ද හාමුල නැතුව තබුත්තෙගම එකෙක් ජනාදිපති උන එකට අවුල තියෙන ගොඩක් උන් ඉන්නව මෙකෙ , කොහොමත් අපෙ රටෙ උන්ගෙ වහල් මානසිකත්වය අරින්නෙ ලෙසි වෙන්නෙ නැ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    හොරු කියලා දැන දැන ඇයි එහෙම කරන්නේ කියලා මම අහන්නේ. හොරු defend කරන්න කට්ටක් කන්නේ ඇයි කියලා අහන්නේ. සාධාරණ විවේචනය අවුලක් නෑ කියලා මමත් කියන්නේ.
    හොරුනම් නඩු දාල ඇතුලට දාන්න කියපන්කො බන් ඉස්සෙල්ලා. නැතුව අර පොඩි උන් වගෙ හැම එකාටම "හොරා හොරා" ගගා කියවලා අල්ලපු එකෙකුත් නෑ ඊලඟ පාර උන් කලින්ටත් වඩා ඡන්ද අරන් එනවා පාර්ලිඅමෙන්ට් එකට.

    "Innocent until proven guilty"
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,033
    35,978
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ඔය ගොඩක්ම පරන දේශපාලුවන්ගෙ සිස්ට්ම් එකෙන් ඉදුල් කාපු සත්‍තු කැමති නෑ සිස්ටම් වෙනස් වෙනවට. ඒකනෙ වැලපෙන්නෙ😂😂😂

    ow hora gamge gahapu guu kaapu hora ponna hukanno tamay pata kanndi dagena inne godak
    fb eket dan crowed ekata mole tiyenawa
    un mitaren inne
     
    • Like
    Reactions: sahan50 and B.Chat

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    හොරුනම් නඩු දාල ඇතුලට දාන්න කියපන්කො බන් ඉස්සෙල්ලා. නැතුව අර පොඩි උන් වගෙ හැම එකාටම "හොරා හොරා" ගගා කියවලා අල්ලපු එකෙකුත් නෑ ඊලඟ පාර උන් කලින්ටත් වඩා ඡන්ද අරන් එනවා පාර්ලිඅමෙන්ට් එකට.

    "Innocent until proven guilty"
    බලමු ඉතින්. කරොත් එහෙමයි. නැත්තං මිනිස්සු මේ කට්ටියවත් එළවයි. මිනිස්සු ඡන්දෙ දුන්නේ JVP එක හින්ද නෙවෙයි. හොරු අල්ලන්න තියෙන වුවමනාවට නේ. ඕවා නොකලොත් 3%ම තමයි ආයෙත්
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    බලමු ඉතින්. කරොත් එහෙමයි. නැත්තං මිනිස්සු මේ කට්ටියවත් එළවයි. මිනිස්සු ඡන්දෙ දුන්නේ JVP එක හින්ද නෙවෙයි. හොරු අල්ලන්න තියෙන වුවමනාවට නේ. ඕවා නොකලොත් 3%ම තමයි ආයෙත්
    දැනටම උගන්ඩා හොරකම ඩෙඩ්. තව ඉස්සරහට කියාවි.

    1 මහබැංකු වංචාවක් ගැන කිව්වට අපි පූර්ණ අවබෝධයෙන් හිටියා ඒක කියනකොටත් වන්චාවක් නෑ කියලා.
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    දැනටම උගන්ඩා හොරකම ඩෙඩ්. තව ඉස්සරහට කියාවි.

    1 මහබැංකු වංචාවක් ගැන කිව්වට අපි පූර්ණ අවබෝධයෙන් හිටියා ඒක කියනකොටත් වන්චාවක් නෑ කියලා.
    එහෙම කරොත් ඉතින් nnp එකත් විහිළුවක් වෙනවා තමයි. බලමු මොකක් ද වෙන්නේ කියලා
     
    Last edited:

    xVOLDYx

    Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    රනිල්ට, රාජපක්ෂට, සජිත්ට කඩේ යන අයව විතරක් පෙනිලා අනුරට කඩේ යන අයව විතරක් පේන්නෙ නැත්නම් :unsure:

    වේදනාව පැරදුන අයටයි රැවටුණ අයටයි ඇත්ත දැක්කාම රිදෙන අයටයි පොදු දෙයක්

    බහුතරයක් මිනිස්සු කාටහරි කඩේ යන්නෙ සල්ලි, වරප්‍රසාද වගේ වාසියකට තමන් හරියි, දිනුම්, බුද්ධිමත් කියලා පෙන්නන්න. තව පිරිසක් කාව හරි විශ්වාස කරල, තව පිරිසක් කාට හරි රිද්දවන්න. කලාතුරකින් කෙනෙක් විතරයි ඇත්තටම මොකක්හරි හොඳ පරමාර්ථයක් වෙනුවෙන් කඩේ යන්නෙ. ගොඩක් අය පෙන්නන්න හදනවා රටට ආදරේ, ජාතියට ආදරේ වගේ දේවල්. ඒත් ඇත්තටම එහෙම නෑ, මුකුත් හරියට නොතේරෙන කාලෙ මටත් ඔය උණක් තිබුණා, පස්සෙ ඒක සනීප වුණා. Asgard Is Not A Place, It's A People

    අනුරලා නොකරොත් කලින් සෙට් වලට වුණ දේම කරලා හරියයිද? ගෝටා ගේනකොට "වැරැද්දක් කරොත් අපි තමයි මුලින්ම පාරට බහින්නෙ" කියලා කිව්ව අයට නිකන්ම පාරට වැටෙන්න වුණා. හැබැයි අන්තිමට ගෝටා එළෙව්වා කියලා රට 2019 තිබුණ ගාණට ආවෙ නෑනෙ. අනුර වරද්දගත්තොත් අනුර එළෙව්වාට ආයෙ රට මේ තියෙන ගාණට ගන්නත් බෑ. ඒ හින්දා ගෝටා වැරද්දක් කරද්දි ඒවා සේදුවා වගේ අනුර වැරද්දක් කරද්දි සෝදලා හරියන්නෙ නෑ. අනුර ඡන්දෙට කලින් කිව්ව දේවල් කරන්නෙ නැත්නම් ඒවා මතක් කරන්න විවේචනය කරන්න ඡන්දෙ දුන්න නොදුන්න හැමෝටම අයිතිය තියෙනවා මොකද රටේ ඉන්න ඕනි මාලිමාවෙ අය විතරක් නෙවෙයිනෙ

    මීට කලින් ජනාධිපතිලා පත්වෙලා මාසයක් යනකන් විපක්ෂෙ අය නිහඬ කාලෙක හිටියාද? අනුර පැය 48න් කරනවා කිව්ව දේවල්, විධායක ජනාධිපති විදියට කරන්න පුලුවන් දේවල්වත් මාසයක් යද්දිත් කරලා නැත්නම් ඒවා විවේචනය කරන්න අකැපද? එහෙම කරන්න රනිල්ට, රාජපක්ෂලාට, සජිත්ට අනියම් සම්බන්ධයක් තියෙන්නම ඕනි නෑ. තමන් කඩේ යන පැත්තෙ අය වැරදි කරද්දි දැක්කෙ නෑ වගේ ඉඳලා තමන් අකමැති අය වැරදි කරද්දි කෑගහන එක සාමාන්‍ය දෙයක්, ලංකාවෙ විතරක් නෙවෙයි. ඒවා දරාගන්න ඡන්දෙන් දිනපු පැත්තෙ අයට අමාරු නම් ඒකට සිද්ධාලේප හරියන එකකුත් නෑ. සමහරවිට අනුර ඡන්දෙට කලින් කිව්ව කතා එක බැගින් දිනකට තුන්වරක් ඇහුවොත් සනීප වෙයි

    අනුරට වෙනසක් කරන්න පුලුවන් අනුර කිව්ව දේවල් කරලා පෙන්නුවොත්

    එළිපිට කරපු හොරකම් දූෂණ වංචා ඔප්පු කරලා ඒවාට වැරදි අයට නීතිය උපරිමෙන් ක්‍රියාත්මක කරාම හරිනෙ. සක්විති රණසිංහට කැමති මිනිස්සු ඉන්නවා නම් ඔය දේශපාලුවොන්ට කැමති මිනිස්සු ඉන්න එක පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑනෙ. බලය රැකගන්න බලය වැඩි කරගන්න තමයි හැමෝම වැඩ කරන්නෙ. දේශපාලුවෝ කියන්නෙ මේ සමාජෙම නියැදියක්. එතන බහුතරයක් හොරු වාංචාකාරයෝ කියන්නෙ රටේ බහුතරයකුත් හොරු වංචාකාරයෝ. රටේ බහුතරයක් මිනිස්සු ඇත්තටම හොරකම වංචාවට විරුද්ධ නෑ. එහෙම වුණා නම් රාජපක්ෂලා දූෂිතයි කියලා ප්‍රසිද්ධ වුණාට පස්සෙ 2019 දි අනුර වෙනුවට ගෝටාව බලේට ගේන්නෙ නෑනෙ. රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව ආවාම දේශපාලන පත්වීමෙන් ආපු SLTB එකේ ticket නොකඩන ඉතුරු නොදෙන කොන්දොස්තරලා පහුගිය කාලෙ බස් එකේ ආණ්ඩුවට බැන බැන යනවා හොරු කියලා. ඒ වගේ තමයි හැමෝම තමන්ට පුලුවන් විදියට හොරකම වංචාව කරනවා, spotlight එකට අහුවෙන කෙනා තමන්ට වඩා හොරකම් කරලා නම් ඇඟිල්ල දික්කරනවා අන්න හොරෙක් කියලා. කාලෙන් කාලෙට එක එක campagin වලින් හදලා දෙන ලස්සන වැකි මිනිස්සු කරේ තියෙන් යනවා, "සිංහල ජාතිය බේරගන්න" "සිංගප්පූරුවක් කරන්න" වගේ. "හොරු අල්ලනවා, හොරකම නැතිකරනවා" කියන එකත් තවම එහෙම වැකියක් විතරයි. කිව්ව විදියට අනුර වැඩ කරොත් හොඳයි.

    අනුරට කැමති නැත්නම් ඡන්දෙ නොදී ඉන්න කියන්න බෑ, තමන් කැමති හෝ අඩුවෙන්ම අකමැති කෙනාට ඡන්දෙ දෙන්න ඕනි. කවුරුත් හරි නැත්නම් තමන් ඡන්දෙ ඉල්ලන්න ඕනි. එහෙම නැතුව ඡන්දෙ නොදී ඉන්න එක වගකීමක් නැති වැඩක්. ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ ඡන්දෙ දෙන එක නෙවෙයි. තමන් ඡන්දෙ දීලා බලේට ආපු කෙනාගෙන් වැරැද්දක් වෙද්දි ඒක වහගන්න රෙදි සෝදන්න යන එක. විවේචනය නොකලත් අඩු තරමෙ තමන් කැමති කෙනා වැරැද්දක් කරද්දි ඒක defend නොකර ඉන්නවා නම් හොඳයි. ඡන්ද දායකයෙක් නොවී බැතිමතෙක් වෙන එකයි ප්‍රශ්නෙ

    දේශපාලනය කියන්නෙ මඩ තමයි. තමන්ට ඒවා බලන්න බැරිනම් ignore කරන එක තමයි ලේසි. අනික social media වල කිසිම තර්කයක් කරගෙන සංවාදයක් ගෙනියන්න බැරි අය එක්ක කේන්තියෙන් ඉන්න ගියොත් තමනුත් ඒ මට්ටමට වැටෙනවා.

    PS: හෑල්ලට ඊට වඩා දිග හෑල්ලකින් reply කරේ B.Chat මේකේ වැදගත් විදියට හිටිය profile එකක් හින්දා ✌️
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    රනිල්ට, රාජපක්ෂට, සජිත්ට කඩේ යන අයව විතරක් පෙනිලා අනුරට කඩේ යන අයව විතරක් පේන්නෙ නැත්නම් :unsure:

    වේදනාව පැරදුන අයටයි රැවටුණ අයටයි ඇත්ත දැක්කාම රිදෙන අයටයි පොදු දෙයක්

    බහුතරයක් මිනිස්සු කාටහරි කඩේ යන්නෙ සල්ලි, වරප්‍රසාද වගේ වාසියකට තමන් හරියි, දිනුම්, බුද්ධිමත් කියලා පෙන්නන්න. තව පිරිසක් කාව හරි විශ්වාස කරල, තව පිරිසක් කාට හරි රිද්දවන්න. කලාතුරකින් කෙනෙක් විතරයි ඇත්තටම මොකක්හරි හොඳ පරමාර්ථයක් වෙනුවෙන් කඩේ යන්නෙ. ගොඩක් අය පෙන්නන්න හදනවා රටට ආදරේ, ජාතියට ආදරේ වගේ දේවල්. ඒත් ඇත්තටම එහෙම නෑ, මුකුත් හරියට නොතේරෙන කාලෙ මටත් ඔය උණක් තිබුණා, පස්සෙ ඒක සනීප වුණා. Asgard Is Not A Place, It's A People

    අනුරලා නොකරොත් කලින් සෙට් වලට වුණ දේම කරලා හරියයිද? ගෝටා ගේනකොට "වැරැද්දක් කරොත් අපි තමයි මුලින්ම පාරට බහින්නෙ" කියලා කිව්ව අයට නිකන්ම පාරට වැටෙන්න වුණා. හැබැයි අන්තිමට ගෝටා එළෙව්වා කියලා රට 2019 තිබුණ ගාණට ආවෙ නෑනෙ. අනුර වරද්දගත්තොත් අනුර එළෙව්වාට ආයෙ රට මේ තියෙන ගාණට ගන්නත් බෑ. ඒ හින්දා ගෝටා වැරද්දක් කරද්දි ඒවා සේදුවා වගේ අනුර වැරද්දක් කරද්දි සෝදලා හරියන්නෙ නෑ. අනුර ඡන්දෙට කලින් කිව්ව දේවල් කරන්නෙ නැත්නම් ඒවා මතක් කරන්න විවේචනය කරන්න ඡන්දෙ දුන්න නොදුන්න හැමෝටම අයිතිය තියෙනවා මොකද රටේ ඉන්න ඕනි මාලිමාවෙ අය විතරක් නෙවෙයිනෙ

    මීට කලින් ජනාධිපතිලා පත්වෙලා මාසයක් යනකන් විපක්ෂෙ අය නිහඬ කාලෙක හිටියාද? අනුර පැය 48න් කරනවා කිව්ව දේවල්, විධායක ජනාධිපති විදියට කරන්න පුලුවන් දේවල්වත් මාසයක් යද්දිත් කරලා නැත්නම් ඒවා විවේචනය කරන්න අකැපද? එහෙම කරන්න රනිල්ට, රාජපක්ෂලාට, සජිත්ට අනියම් සම්බන්ධයක් තියෙන්නම ඕනි නෑ. තමන් කඩේ යන පැත්තෙ අය වැරදි කරද්දි දැක්කෙ නෑ වගේ ඉඳලා තමන් අකමැති අය වැරදි කරද්දි කෑගහන එක සාමාන්‍ය දෙයක්, ලංකාවෙ විතරක් නෙවෙයි. ඒවා දරාගන්න ඡන්දෙන් දිනපු පැත්තෙ අයට අමාරු නම් ඒකට සිද්ධාලේප හරියන එකකුත් නෑ. සමහරවිට අනුර ඡන්දෙට කලින් කිව්ව කතා එක බැගින් දිනකට තුන්වරක් ඇහුවොත් සනීප වෙයි

    අනුරට වෙනසක් කරන්න පුලුවන් අනුර කිව්ව දේවල් කරලා පෙන්නුවොත්

    එළිපිට කරපු හොරකම් දූෂණ වංචා ඔප්පු කරලා ඒවාට වැරදි අයට නීතිය උපරිමෙන් ක්‍රියාත්මක කරාම හරිනෙ. සක්විති රණසිංහට කැමති මිනිස්සු ඉන්නවා නම් ඔය දේශපාලුවොන්ට කැමති මිනිස්සු ඉන්න එක පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑනෙ. බලය රැකගන්න බලය වැඩි කරගන්න තමයි හැමෝම වැඩ කරන්නෙ. දේශපාලුවෝ කියන්නෙ මේ සමාජෙම නියැදියක්. එතන බහුතරයක් හොරු වාංචාකාරයෝ කියන්නෙ රටේ බහුතරයකුත් හොරු වංචාකාරයෝ. රටේ බහුතරයක් මිනිස්සු ඇත්තටම හොරකම වංචාවට විරුද්ධ නෑ. එහෙම වුණා නම් රාජපක්ෂලා දූෂිතයි කියලා ප්‍රසිද්ධ වුණාට පස්සෙ 2019 දි අනුර වෙනුවට ගෝටාව බලේට ගේන්නෙ නෑනෙ. රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව ආවාම දේශපාලන පත්වීමෙන් ආපු SLTB එකේ ticket නොකඩන ඉතුරු නොදෙන කොන්දොස්තරලා පහුගිය කාලෙ බස් එකේ ආණ්ඩුවට බැන බැන යනවා හොරු කියලා. ඒ වගේ තමයි හැමෝම තමන්ට පුලුවන් විදියට හොරකම වංචාව කරනවා, spotlight එකට අහුවෙන කෙනා තමන්ට වඩා හොරකම් කරලා නම් ඇඟිල්ල දික්කරනවා අන්න හොරෙක් කියලා. කාලෙන් කාලෙට එක එක campagin වලින් හදලා දෙන ලස්සන වැකි මිනිස්සු කරේ තියෙන් යනවා, "සිංහල ජාතිය බේරගන්න" "සිංගප්පූරුවක් කරන්න" වගේ. "හොරු අල්ලනවා, හොරකම නැතිකරනවා" කියන එකත් තවම එහෙම වැකියක් විතරයි. කිව්ව විදියට අනුර වැඩ කරොත් හොඳයි.

    අනුරට කැමති නැත්නම් ඡන්දෙ නොදී ඉන්න කියන්න බෑ, තමන් කැමති හෝ අඩුවෙන්ම අකමැති කෙනාට ඡන්දෙ දෙන්න ඕනි. කවුරුත් හරි නැත්නම් තමන් ඡන්දෙ ඉල්ලන්න ඕනි. එහෙම නැතුව ඡන්දෙ නොදී ඉන්න එක වගකීමක් නැති වැඩක්. ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ ඡන්දෙ දෙන එක නෙවෙයි. තමන් ඡන්දෙ දීලා බලේට ආපු කෙනාගෙන් වැරැද්දක් වෙද්දි ඒක වහගන්න රෙදි සෝදන්න යන එක. විවේචනය නොකලත් අඩු තරමෙ තමන් කැමති කෙනා වැරැද්දක් කරද්දි ඒක defend නොකර ඉන්නවා නම් හොඳයි. ඡන්ද දායකයෙක් නොවී බැතිමතෙක් වෙන එකයි ප්‍රශ්නෙ

    දේශපාලනය කියන්නෙ මඩ තමයි. තමන්ට ඒවා බලන්න බැරිනම් ignore කරන එක තමයි ලේසි. අනික social media වල කිසිම තර්කයක් කරගෙන සංවාදයක් ගෙනියන්න බැරි අය එක්ක කේන්තියෙන් ඉන්න ගියොත් තමනුත් ඒ මට්ටමට වැටෙනවා.

    PS: හෑල්ලට ඊට වඩා දිග හෑල්ලකින් reply කරේ B.Chat මේකේ වැදගත් විදියට හිටිය profile එකක් හින්දා ✌️
    පළවෙනිම දේ මම දිනපු පැත්තේ ම නෙවෙයි. මොකද මම ඡන්දෙ දෙන්න ගියේ නෑ. අනික මම JVP එක විවේචනය කරලා තියෙනවා. මොකද 100% වමේ පාලනයකට රටක් කවදාවත් හරියට කරන්න බෑ කියලා මමත් විශ්වාස කරනවා. ඔය ගැන කියලා මේකේ බැනුම් අහලත් තියෙනවා. NPP ශේප් වගේ පේන හින්දා මම මේ ටික මුකුත් කිව්වේ නැත්තේ. මම කියපු සරල දේ ඔයා තේරුම් අරගෙනත් නෑ. විවේචනය කරන්න එපා කිව්වේ නෑ.සාධාරණ විවේචනයක් කරන්න කියලා කිව්වේ. අනික විවේචනය කරන ගමන් හොරු සාධාරණීකරණය කරන එක වැරදී කියලා කිව්වේ.

    කියන දේ කරේ නැත්තං මේ අයටත් ඡන්දෙ දෙන්නේ නැතිවෙයි කියලා මම කිව්වේ මිනිස්සු ගන්න තීරණය ගැන. මගේ තීරණය ගැන නෙවෙයි. මිනිස්සු ඕක තමයි කරන්නේ ඉතින් හරි හෝ වරදි. සමහර අය මෙච්චර හොරකම් වංචා කරලත් ඔය ඒ සෙට් එකටම ආයේ ආයේ ඡන්දෙ දෙන එකේ එහෙම වෙනසක් වුණොත් පුදුමයක් නෑ.

    හිතන්න ඔයාට තේරෙනවා මනුස්සයෙක් හොරකම් කරලා තියෙනවා වංචා කරලා තියෙනවා. හැබැයි ඒ හොරා ඉද්දී ඒ හොරු අල්ලනවා කියලා ආපු සෙට් එකට පැත්තක ඉන්න එකෙක් බොරු කාරයා කියලා කෑ ගා
    ගහා ඉන්නවා. අන්න ඒක දකින මනුස්සයෙක් තව ළඟ ඉන්න මනුස්සයෙක්ට විස්තරේ කියනවා වගේ දෙයක් මම කරලා තියෙන්නේ.

    හොරුන්ට කඩේ යනකොට රිදෙන එක අසාධාරණයි කියන්නේ ඇයි?

    කෙහෙළිය බාල බෙහෙත් ගෙනාවම මිනිස්සු අමාරුවේ වැටුනම මට තරහා යන එක, ඒ ගැන මේකේ කියන එක ජෙප්පන්ට කඩේ යාමක් විදියට දකිනවා නම් එක හරි නෑ නේ. අන්න ඒ වගේ දෙයක් මම මේ කරලා තියෙන්නේ මේ thread එකෙනුත්
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: xVOLDYx

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    මේකේ වැටෙන ත්‍රෙඩ් සහ මේ පහල conversation වල යම් සම්බන්ධයක් දකිනවද



    Wz1BEL1.jpeg



    PTgnjzR.jpeg



    sB5ppze.jpeg
     
    • Haha
    • Sad
    Reactions: B.Chat and handley

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    රනිල්ට, රාජපක්ෂට, සජිත්ට කඩේ යන අයව විතරක් පෙනිලා අනුරට කඩේ යන අයව විතරක් පේන්නෙ නැත්නම් :unsure:

    වේදනාව පැරදුන අයටයි රැවටුණ අයටයි ඇත්ත දැක්කාම රිදෙන අයටයි පොදු දෙයක්

    බහුතරයක් මිනිස්සු කාටහරි කඩේ යන්නෙ සල්ලි, වරප්‍රසාද වගේ වාසියකට තමන් හරියි, දිනුම්, බුද්ධිමත් කියලා පෙන්නන්න. තව පිරිසක් කාව හරි විශ්වාස කරල, තව පිරිසක් කාට හරි රිද්දවන්න. කලාතුරකින් කෙනෙක් විතරයි ඇත්තටම මොකක්හරි හොඳ පරමාර්ථයක් වෙනුවෙන් කඩේ යන්නෙ. ගොඩක් අය පෙන්නන්න හදනවා රටට ආදරේ, ජාතියට ආදරේ වගේ දේවල්. ඒත් ඇත්තටම එහෙම නෑ, මුකුත් හරියට නොතේරෙන කාලෙ මටත් ඔය උණක් තිබුණා, පස්සෙ ඒක සනීප වුණා. Asgard Is Not A Place, It's A People

    අනුරලා නොකරොත් කලින් සෙට් වලට වුණ දේම කරලා හරියයිද? ගෝටා ගේනකොට "වැරැද්දක් කරොත් අපි තමයි මුලින්ම පාරට බහින්නෙ" කියලා කිව්ව අයට නිකන්ම පාරට වැටෙන්න වුණා. හැබැයි අන්තිමට ගෝටා එළෙව්වා කියලා රට 2019 තිබුණ ගාණට ආවෙ නෑනෙ. අනුර වරද්දගත්තොත් අනුර එළෙව්වාට ආයෙ රට මේ තියෙන ගාණට ගන්නත් බෑ. ඒ හින්දා ගෝටා වැරද්දක් කරද්දි ඒවා සේදුවා වගේ අනුර වැරද්දක් කරද්දි සෝදලා හරියන්නෙ නෑ. අනුර ඡන්දෙට කලින් කිව්ව දේවල් කරන්නෙ නැත්නම් ඒවා මතක් කරන්න විවේචනය කරන්න ඡන්දෙ දුන්න නොදුන්න හැමෝටම අයිතිය තියෙනවා මොකද රටේ ඉන්න ඕනි මාලිමාවෙ අය විතරක් නෙවෙයිනෙ

    මීට කලින් ජනාධිපතිලා පත්වෙලා මාසයක් යනකන් විපක්ෂෙ අය නිහඬ කාලෙක හිටියාද? අනුර පැය 48න් කරනවා කිව්ව දේවල්, විධායක ජනාධිපති විදියට කරන්න පුලුවන් දේවල්වත් මාසයක් යද්දිත් කරලා නැත්නම් ඒවා විවේචනය කරන්න අකැපද? එහෙම කරන්න රනිල්ට, රාජපක්ෂලාට, සජිත්ට අනියම් සම්බන්ධයක් තියෙන්නම ඕනි නෑ. තමන් කඩේ යන පැත්තෙ අය වැරදි කරද්දි දැක්කෙ නෑ වගේ ඉඳලා තමන් අකමැති අය වැරදි කරද්දි කෑගහන එක සාමාන්‍ය දෙයක්, ලංකාවෙ විතරක් නෙවෙයි. ඒවා දරාගන්න ඡන්දෙන් දිනපු පැත්තෙ අයට අමාරු නම් ඒකට සිද්ධාලේප හරියන එකකුත් නෑ. සමහරවිට අනුර ඡන්දෙට කලින් කිව්ව කතා එක බැගින් දිනකට තුන්වරක් ඇහුවොත් සනීප වෙයි

    අනුරට වෙනසක් කරන්න පුලුවන් අනුර කිව්ව දේවල් කරලා පෙන්නුවොත්

    එළිපිට කරපු හොරකම් දූෂණ වංචා ඔප්පු කරලා ඒවාට වැරදි අයට නීතිය උපරිමෙන් ක්‍රියාත්මක කරාම හරිනෙ. සක්විති රණසිංහට කැමති මිනිස්සු ඉන්නවා නම් ඔය දේශපාලුවොන්ට කැමති මිනිස්සු ඉන්න එක පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑනෙ. බලය රැකගන්න බලය වැඩි කරගන්න තමයි හැමෝම වැඩ කරන්නෙ. දේශපාලුවෝ කියන්නෙ මේ සමාජෙම නියැදියක්. එතන බහුතරයක් හොරු වාංචාකාරයෝ කියන්නෙ රටේ බහුතරයකුත් හොරු වංචාකාරයෝ. රටේ බහුතරයක් මිනිස්සු ඇත්තටම හොරකම වංචාවට විරුද්ධ නෑ. එහෙම වුණා නම් රාජපක්ෂලා දූෂිතයි කියලා ප්‍රසිද්ධ වුණාට පස්සෙ 2019 දි අනුර වෙනුවට ගෝටාව බලේට ගේන්නෙ නෑනෙ. රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව ආවාම දේශපාලන පත්වීමෙන් ආපු SLTB එකේ ticket නොකඩන ඉතුරු නොදෙන කොන්දොස්තරලා පහුගිය කාලෙ බස් එකේ ආණ්ඩුවට බැන බැන යනවා හොරු කියලා. ඒ වගේ තමයි හැමෝම තමන්ට පුලුවන් විදියට හොරකම වංචාව කරනවා, spotlight එකට අහුවෙන කෙනා තමන්ට වඩා හොරකම් කරලා නම් ඇඟිල්ල දික්කරනවා අන්න හොරෙක් කියලා. කාලෙන් කාලෙට එක එක campagin වලින් හදලා දෙන ලස්සන වැකි මිනිස්සු කරේ තියෙන් යනවා, "සිංහල ජාතිය බේරගන්න" "සිංගප්පූරුවක් කරන්න" වගේ. "හොරු අල්ලනවා, හොරකම නැතිකරනවා" කියන එකත් තවම එහෙම වැකියක් විතරයි. කිව්ව විදියට අනුර වැඩ කරොත් හොඳයි.

    අනුරට කැමති නැත්නම් ඡන්දෙ නොදී ඉන්න කියන්න බෑ, තමන් කැමති හෝ අඩුවෙන්ම අකමැති කෙනාට ඡන්දෙ දෙන්න ඕනි. කවුරුත් හරි නැත්නම් තමන් ඡන්දෙ ඉල්ලන්න ඕනි. එහෙම නැතුව ඡන්දෙ නොදී ඉන්න එක වගකීමක් නැති වැඩක්. ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ ඡන්දෙ දෙන එක නෙවෙයි. තමන් ඡන්දෙ දීලා බලේට ආපු කෙනාගෙන් වැරැද්දක් වෙද්දි ඒක වහගන්න රෙදි සෝදන්න යන එක. විවේචනය නොකලත් අඩු තරමෙ තමන් කැමති කෙනා වැරැද්දක් කරද්දි ඒක defend නොකර ඉන්නවා නම් හොඳයි. ඡන්ද දායකයෙක් නොවී බැතිමතෙක් වෙන එකයි ප්‍රශ්නෙ

    දේශපාලනය කියන්නෙ මඩ තමයි. තමන්ට ඒවා බලන්න බැරිනම් ignore කරන එක තමයි ලේසි. අනික social media වල කිසිම තර්කයක් කරගෙන සංවාදයක් ගෙනියන්න බැරි අය එක්ක කේන්තියෙන් ඉන්න ගියොත් තමනුත් ඒ මට්ටමට වැටෙනවා.

    PS: හෑල්ලට ඊට වඩා දිග හෑල්ලකින් reply කරේ B.Chat මේකේ වැදගත් විදියට හිටිය profile එකක් හින්දා ✌️
    :yes: :yes:
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,851
    39,879
    113
    Homagama
    මේකේ සමහරු නම් බලෙන්ම කඩේ යනවා වගේ රනිල්ට , රාජපක්ෂට, සජිත්ට එහෙම. වේදනාවේ උපරිම සලකුණු 😂 පව් ඉතින්.සල්ලි වලට කඩේ යන උන් එක අතකට හොඳයි වගේ ඒ සෙට් එකට වඩා නම්. අනුරලා නොකරොත් ඉතින් කලින් සෙට්වලට වුන දේම තමයි. චාටර් වෙලා යයි. හැබැයි මාසයක් යනකොට මේ විචාර ලියන විදියට පේනවා මේ අයට රනිල්ට රාජපක්ෂලාට සජිත්ට එහෙම තියෙන අනියම් සම්බන්ධය කොහොම ද කියලා 🤭 මේ අය කලින් හොඳටම කොරණකොට පෙනුනේ නැති දේවල් දැන් තමයි පේන්නේ. සිද්ධාලේප බෙදලා දෙන්න ඕන මේ කට්ටියට හරි නම්. පව් හිසේරදේ ඇති. පපුවේ අමාරුවත් ඇති.

    මටත් දැන් සැකයක් තියෙනවා ඇත්තටම අනුරට වෙනසක් කරන්න පුළුවන් ද කියලා. හැබැයි එළිපිට හොරකම් වංචා දූෂණ වෙනුනෙන් පෙනී හිටපු, ඒව ආරක්ෂා කරපු, මිනිස්සුන්ගේ පැත්ත නොගෙන තමන්ගේ බලය රැකගන්න විතරක් වැඩ කරපු උන්ට කඩේ යන්න උඹලට ලැජ්ජාවක් නැතිකම ගැන පුදුමයි. සල්ලි වලට මේකේ කඩේ යන උන් නම් අඩුම නැතිබැරිකමට කියමූකෝ. ඒත් අනිත් උන්? ඇත්තටම උඹලට ලැජ්ජාවක් නැද්ද?

    අනුරට කැමති නැත්තං ඡන්දෙ නොදී ඉන්න. මම දුන්නෙත් නෑ කලින් ඡන්දෙ දී කාටවත්. ඒත් දූෂිත මිනිස්සු සාධාරණීකරණය කරන්න එපා. මේ රජයේ වැරදි සාධාරණව විවේචනය කරන එකට වඩා දැකලා තියෙන්නේ කලින් හොරු ටික defend කරන ගමන් කරන මඩගැහීමක්.

    දැන් කියාගෙන එයි අනුරලත් මඩ ගැහුවා නේ කලින් අරක ද මේක ද කියාගෙන. උඩ ටික ආයේ ආයේ කියවපන් තේරෙනකන්. එතකොට තේරුම් ගන්න පුළුවන් මම කියන්නේ මොකක් ද කියලා.

    ආයෙත් කියනවා අනුරලා වැඩේ අනයි ද නැද්ද මට කියන්න බෑ. හැබැයි අඩුම හොරුන්ට කඩේ නොයා ඉන්න එකවත් කරන එක හොඳයි පොඩ්ඩක් හරි මොළයක් තියෙනවා නම්

    ඔය සෙට් එකට දුවන්න තල්ලුවක් දාලා බලං ඉන්න. බොරුවක් කියමින් බොරුවක් පස්සේ දුවලා තමන්ම දිය කර හරිමින්, තමන්ගේ මනසම හායනය කරමින් ක්‍රමයෙන් ස්වයං නශ්ඨය ලගාකරගන්නවා. ඕකට පැහැදිලි සාක්ෂි අද අපි ඉස්සරහම පේනවා.

    ඇත්ත ඇත්තමයි.
    ඇත්ත වහන්න බොරු කියන්න ආත්මයම පාව දෙන්න ඕනා. ඒක මරණයට වඩා ලොකු හානියක්.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat